ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

X

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер рішення:

553-10-VIII

Проголосовано:

28.01.2022 12:11:49

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 553-10-VIII
553-10-VIII Про затвердження нормативно-правових актів з питань функціонування Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради в новій редакції 

СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

28.01.2022 №553-10-VIII

Про затвердження нормативно-правових актів з питань функціонування Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради в новій редакції

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (у редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 969-р), постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 04.08.2021 № 818), рішення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області № 6-1-VIII від 15.12.2020 «Про зміну назви Славутицької міської ради та виконавчого комітету Славутицької міської ради», керуючись п.6 та п.10 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» статтями 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

м і с ь к а р а д а

В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити Перелік адміністративних послуг які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради в новій редакції (Додаток 1).
  2. Вважати таким, що втратило чинність, рішення Славутицької міської ради від 26.04.2021 №179-4-VIIІ «Про затвердження Переліку адміністративних послуг які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради в новій редакції».
  3. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради в новій редакції (Додаток 2).
  4. Вважати таким, що втратив чинність, пункт 2 рішення Славутицької міської ради від 15.09.2017 №740-30-VII «Про утворення при виконавчому комітеті Славутицької міської ради постійно діючого робочого органу – Центр надання адміністративних послуг, затвердження Положення та Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Славутицької міської ради».
  5. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради в новій редакції (Додаток 3).
  6. Вважати таким, що втратило чинність, рішення Славутицької міської ради від 12.04.2019 №1374-56-VII «Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради, затвердженого рішенням Славутицької міської ради від 15.09.2017 № 740-30-VII».
  7. Затвердити Положення про управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області у новій редакції (Додаток 4).
  8. Вважати таким, що втратив чинність пункт 2 рішення Славутицької міської ради від 26.02.2017 №541-23-VII «Про внесення змін до рішення Славутицької міської ради Київської області від 09.11.2015 №5-2-VII «Про затвердження структури, загальної чисельності виконавчих органів Славутицької міської ради та витрат на їх утримання».
  9. Затвердити Положення про відділ адміністрування та дозвільних процедур управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області у новій редакції (Додаток 5).
  10. Затвердити Положення про відділ державної реєстрації управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області у новій редакції (Додаток 6).
  11. Вважати таким, що втратило чинність рішення Славутицької міської ради від 28.04.2017 №591-26-VII «Про затвердження Положення про відділ адміністрування та дозвільних процедур, Положення про відділ державної реєстрації, Положення про відділ реєстрації/зняття місця проживання управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради».
  12. Суб’єктам надання адміністративних послуг Славутицької міської ради постійно здійснювати контроль за своєчасністю та якістю надання адміністративних послуг відповідно до визначених повноважень.
  13. Управлінню адміністративних послуг (Тетяна Рилова) забезпечити розміщення Переліку на вебпорталі Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради.
Міський голова Юрій ФОМІЧЕВ

ДОДАТКИ

1 40-6 Положення про відділ державної реєстраці _Додаток 6_.pdf Переглянути
2 40-5 Положення про відділ адміністрування _Додаток 5_.pdf Переглянути
3 40-4 Положення про управління _Додаток 4_.pdf Переглянути
4 40-3 Регламент ЦНАП _Додаток 3_.pdf Переглянути
5 40-1 Перелік адмін.послуг _Додаток 1_ виправ.pdf Переглянути
6 40-2 Положення про ЦНАП _Додаток 2_.pdf Переглянути