ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 7
Р І Ш Е Н Н Я
Про створення тимчасової контрольної комісії ради з перевірки фактичних витрат в межах послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
З урахуванням протоколу № 1 громадських зборів з питань зміни тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій від 17.03.2018 та з метою захисту інтересів територіальної громади м. Славутича, відповідно до ст.ст. 19,140 Конституції України, глави 8.5. Регламенту Славутицької міської ради, затвердженого рішенням Славутицької міської ради від 09.11.2015 № 1-2-VII, на підставі Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» та керуючись п. 2 ч. 1 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
1. Створити тимчасову контрольну комісію ради з перевірки фактичних витрат в межах послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі – тимчасова контрольна комісія ради), у складі згідно з додатком.
2. Тимчасовій контрольній комісії ради у строк до 20.04.2018 здійснити перевірку фактичних витрат підприємств (ПВКП «Гранд-Сервіс», ПП «Домінанта Славутич», ТОВ «Омега-Сі», ТОВ «СКС-ЕСКО», ПП «Контакт-Слав»), які виконують роботи (прибирання сходових кліток, прибирання прибудинкових територій, обслуговування внутрішньо будинкових мереж, тощо) за договорами, укладеними між ними та комунальним підприємством «Житлово-комунальний центр» в межах послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі – витрати).
3. Комунальному підприємству «Житлово-комунальний центр», ПВКП «Гранд-Сервіс», ПП «Домінанта Славутич», ТОВ «Омега-Сі», ТОВ «СКС-ЕСКО», ПП «Контакт-Слав» надати у двотижневий термін тимчасовій контрольній комісії ради всі необхідні документи, що підтверджують витрати.
4. Заходи щодо матеріально-технічного, інформаційного та організаційного забезпечення роботи тимчасової контрольної комісії ради покласти на виконавчий комітет Славутицької міської ради.
5. Тимчасовій контрольній комісії ради залучити до роботи активних мешканців багатоквартирних будинків, які надали свої контактні дані до комунального підприємства «Житлово-комунальний центр» (за згодою).
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Борисова В.В.
Додаток
до рішення Славутицької міської ради
№ _____
Склад
тимчасової контрольної комісії ради з перевірки фактичних витрат в межах послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
1.
2.
3.
4.
5.
Секретар міської ради В.В.Борисов
СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про створення тимчасової контрольної комісії ради з перевірки фактичних витрат в межах послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
З урахуванням протоколу № 1 громадських зборів з питань зміни тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій від 17.03.2018 та з метою захисту інтересів територіальної громади м. Славутича, відповідно до ст.ст. 19,140 Конституції України, глави 8.5. Регламенту Славутицької міської ради, затвердженого рішенням Славутицької міської ради від 09.11.2015 № 1-2-VII, на підставі Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» та керуючись п. 2 ч. 1 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
1. Створити тимчасову контрольну комісію ради з перевірки фактичних витрат в межах послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі – тимчасова контрольна комісія ради), у складі згідно з додатком.
2. Тимчасовій контрольній комісії ради у строк до 20.04.2018 здійснити перевірку фактичних витрат підприємств (ПВКП «Гранд-Сервіс», ПП «Домінанта Славутич», ТОВ «Омега-Сі», ТОВ «СКС-ЕСКО», ПП «Контакт-Слав»), які виконують роботи (прибирання сходових кліток, прибирання прибудинкових територій, обслуговування внутрішньо будинкових мереж, тощо) за договорами, укладеними між ними та комунальним підприємством «Житлово-комунальний центр» в межах послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі – витрати).
3. Комунальному підприємству «Житлово-комунальний центр», ПВКП «Гранд-Сервіс», ПП «Домінанта Славутич», ТОВ «Омега-Сі», ТОВ «СКС-ЕСКО», ПП «Контакт-Слав» надати у двотижневий термін тимчасовій контрольній комісії ради всі необхідні документи, що підтверджують витрати.
4. Заходи щодо матеріально-технічного, інформаційного та організаційного забезпечення роботи тимчасової контрольної комісії ради покласти на виконавчий комітет Славутицької міської ради.
5. Тимчасовій контрольній комісії ради залучити до роботи активних мешканців багатоквартирних будинків, які надали свої контактні дані до комунального підприємства «Житлово-комунальний центр» (за згодою).
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Борисова В.В.
Міський голова | Ю.К.Фомічев |
Додаток
до рішення Славутицької міської ради
№ _____
Склад
тимчасової контрольної комісії ради з перевірки фактичних витрат в межах послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
1.
2.
3.
4.
5.
Секретар міської ради В.В.Борисов