ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Хропата Н.В.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXX

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

6

Дата реєстрації:

14.09.2017

Проголосовано:

15.09.2017 15:42:16

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    6
  • Відсутні
    2

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 6

Текст:



СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

Про створення комунального підприємства «Дорожньо-експлуатаційне управління» Славутицької міської ради та затвердження його Статуту

 

         З метою оптимізації управління комунальною власністю шляхом реорганізації діючого суб’єкта господарювання - комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства» виділом дорожніх ремонтно-експлуатаційних функцій, відповідно до ст.ст. 57, 58, 78 Господарського кодексу України, ст. 87 Цивільного кодексу України та керуючись п. 30 ч. 1 ст. 26, п. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», 

 

м і с ь к а   р а д а

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1. Створити Комунальне підприємство «Дорожньо-експлуатаційне управління» Славутицької міської ради (далі – Підприємство).

Підприємство створюється з метою забезпечення виконання міських та загальнодержавних заходів щодо ремонту дорожніх об’єктів (крім залізничних переїздів), які перебувають у комунальній власності та іншої господарської діяльності.

Предметом діяльності Підприємства є здійснення будь-якої діяльності, що не суперечать його цілям та чинному законодавству України.

2. Утворити статутний капітал Підприємства за рахунок внесків (основних засобів та грошових коштів) власника в особі Славутицької міської ради у розмірі 50 000 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок).

3. Затвердити Статут Підприємства (додається).

4. Визначити Підприємство виконавцем послуг з:

4.1. Утримання та експлуатації дорожніх об’єктів (крім залізничних переїздів), які перебувають у комунальній власності;

4.2. Ремонту дорожніх об’єктів (крім залізничних переїздів), які перебувають у комунальній власності.

5. Виконавчому комітету Славутицької міської ради:

5.1. Здійснити відповідні організаційно-правові заходи, пов’язані із створенням та державною реєстрацією комунального підприємства;

5.2. Підготувати та подати на розгляд міської ради питання щодо закріплення за комунальним підприємством на праві господарського відання майна, необхідного для здійснення ним статутної діяльності;

5.3. Забезпечити прийом на роботу на Підприємство профільний персонал КП «УЖКГ», зайнятий на аналогічних видах робіт.

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію ради з питань міського господарства (Гаврилін Д.В.) та першого заступника міського голови Шевченка В.В.


 








Міський голова Ю.К.Фомічев





 
ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Славутицької міської ради

_______________ №________________               

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

«ДОРОЖНЬО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ»

 СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

                                    

 

 

Славутич – 2017

 



СТАТТЯ 1

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Комунальне підприємство «Дорожньо-експлуатаційне управління» Славутицької міської ради (далі – Підприємство) створене на підставі рішення Славутицької міської ради відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1.2. Підприємство є юридичною особою, діє на основі комунальної власності територіальної громади міста Славутича, користується правом господарського відання щодо закріпленого за ним майна, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові і немайнові права та нести обов'язки, бути позивачем та відповідачем у судах, займатися діяльністю, яка відповідає напрямкам, передбаченим цим Статутом.

1.3. Засновником Підприємства є територіальна громада міста Славутича в особі Славутицької міської ради (далі – Засновник), що вносить згідно до рішення міської ради та Статуту свої майнові внески.

Виконавчий комітет Славутицької міської ради є органом, який виконує функції управління господарською діяльністю в межах та обсягах визначених чинним законодавством України.

Відносини Славутицької міської ради з Підприємством, будуються на засадах його підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності.

Акти Славутицької міської ради, міського голови м. Славутича, виконавчого комітету Славутицької міської ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання Підприємством.

1.4. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку, штамп, бланки зі своїм найменуванням тощо. Права і обов'язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.

1.5. Найменування Підприємства:                       

1.5.1. Повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОРОЖНЬО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ» СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

1.5.2. Скорочене: КП «ДЕУ».

1.6. Засновник не несе відповідальності за зобов'язаннями Підприємства, а Підприємство не несе відповідальності за зобов'язаннями Засновника.

1.7. У своїй діяльності Підприємство керується Конституцією та законами України, нормативно-правовими актами Президента України і Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.

1.8. Місцезнаходження підприємства: 07100, Київська область, м.Славутич, вул. Військових будівельників, 8.

1.9. Зміни та доповнення до Статуту здійснюються згідно з нормами чинного законодавства України.

 

 

 

СТАТТЯ 2

МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 

2.1. Підприємство створене з метою забезпечення виконання міських та загальнодержавних заходів з реформування, розвитку та утримання житлово-комунального господарства, здійснення діяльності в сфері експлуатації та ремонту доріг і тротуарів та з іншої господарської діяльності.

Підприємство здійснює не заборонену чинним законодавством України господарську діяльність в інтересах територіальної громади міста Славутича та інтересах Засновника, яка спрямована на досягнення економічних і соціальних результатів, приймає участь у реалізації соціально-економічної політики міста, розробці, реалізації та супроводі інвестиційних програм та проектів, взаємодіє з органами державної влади і місцевого самоврядування, органами влади іноземних держав, міжнародними організаціями, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності, в тому числі із іноземними, іншими суб’єктами інвестиційної діяльності з питань залучення і просування інвестицій на територію міста Славутича.

2.2. Предметом діяльності підприємства є:

  • будівництво доріг для автомобільного транспорту та пішоходів;

  • розмітка фарбою поверхні доріг, автомобільних стоянок;

  • встановлення захисних стінок, шляхових знаків тощо;

  • ремонт та реконструкція автомобільних доріг та спортивних майданчиків;




  • роботи з установлення огорож та грат;

  • допоміжне обслуговування наземного транспорту;

  • інші види діяльності, що спрямовані на досягнення статутних цілей Підприємства і не заборонені чинним законодавством.


2.3. Підприємство здійснює діяльність, для якої передбачено законодавством обов’язкове одержання спеціальних дозволів (ліцензій), після їх отримання у порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

СТАТТЯ 3

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПІДПРИЄМСТВА

 

3.1. Для реалізації мети, зазначеної в статті 2 цього Статуту, Підприємству надається право:

3.1.1. Самостійно планувати, організовувати та здійснювати свою господарську діяльність, визначати та реалізовувати перспективи свого розвитку.

3.1.2. Розпоряджатися одержаним доходом (прибутком), що залишається, після сплати податків та інших обов’язкових платежів, відповідно до чинного законодавства України.

3.1.3. Створювати за погодженням із Славутицькою міською радою філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи з правом відкриття поточних рахунків і затверджувати Положення про них.

3.1.4. Формувати на договірній основі тимчасові трудові колективи для виконання конкретних замовлень, залучати до участі в діяльності Підприємства окремих висококваліфікованих спеціалістів на умовах сумісництва чи контрактної системи найму. Самостійно визначати розміри та порядок оплати праці, у відповідності з чинним законодавством. Формувати структуру управління та штатний розклад підприємства у межах нормативної чисельності.

3.1.5. Надавати позички працівникам Підприємства за рахунок прибутку, який залишився в його розпорядженні після сплати податків, зборів та інших обов‘язкових платежів відповідно до чинного законодавства України.

3.1.6. Самостійно здійснювати зовнішньоекономічну діяльність.

3.1.7. Укладати господарські договори (контракти) з державними, колективними, іншими організаціями і окремими фізичними особами на виробництво продукції (виконання робіт, надання послуг) та її реалізацію на договірних умовах.

3.1.8. Самостійно, в межах діючого законодавства, встановлювати форми та системи оплати праці, її організації та нормування, правила внутрішнього трудового розпорядку.

3.1.9. Здійснювати заходи, спрямовані на підвищення ефективності використання виробничих потужностей та зниження рівня їх негативної дії на навколишнє середовище.

3.1.10. Створювати сучасні техніко-економічні умови для зменшення витратності виконуваних робіт та економію матеріальних і фінансових ресурсів.

3.1.11. На відшкодування збитків, заподіяних внаслідок пошкодження дорожніх об'єктів чи їх окремих елементів власниками транспортних засобів, іншими користувачами дорожніх об'єктів.

3.1.12. Погоджувати маршрути проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів згідно з нормативно-правовими актами.

3.1.13. Видавати в установленому порядку користувачам дорожніх об'єктів ордер на право виконання робіт у межах смуги відчуження автомобільних (позаміських) доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг загального користування, а також припиняти ці роботи, якщо вони не відповідають технічним умовам або вимогам ордера.

3.1.14. Вимагати в межах своєї компетенції від користувачів дорожніх об'єктів дотримання нормативних актів з питань дорожнього руху.

3.2. Обов’язки Підприємства:

3.2.1. Зобов'язані своєчасно і якісно виконувати експлуатаційні роботи відповідно до технічних правил з дотриманням норм і стандартів з безпеки руху.



3.2.2. Постійно контролювати експлуатаційний стан усіх елементів дорожніх об'єктів та негайно усувати виявлені пошкодження чи інші перешкоди в дорожньому русі, а за неможливості - невідкладно позначити їх дорожніми знаками, сигнальними, огороджувальними і направляючими пристроями відповідно до діючих нормативів або припинити (обмежити) рух.



3.2.3. Контролювати якість робіт, що виконуються підрядними організаціями.



3.2.4. Вирішувати питання забезпечення експлуатації дорожніх об'єктів у надзвичайних ситуаціях, за несприятливих погодно-кліматичних умов, у разі деформації та пошкодження елементів дорожніх об'єктів, аварії на підземних комунікаціях і виникнення інших перешкод у дорожньому русі й разом із спеціалізованими службами організації дорожнього руху і за погодженням з уповноваженим органом у вказаній сфері оперативно вносити зміни до порядку організації дорожнього руху.



3.2.5. Аналізувати стан аварійності на дорожніх об'єктах, виявляти аварійно-небезпечні ділянки і місця концентрації дорожньо-транспортних пригод, розробляти і здійснювати заходи щодо удосконалення організації дорожнього руху для усунення причин та умов, що призводять до їх скоєння.



3.2.6. Брати участь в огляді місць дорожньо-транспортних пригод для визначення дорожніх умов, за яких вони сталися, та усувати виявлені недоліки.



3.2.7. Своєчасно сповіщати органи місцевого самоврядування і користувачів автомобільних доріг про строки і порядок закриття або обмеження руху транспортних засобів, стан дорожнього покриття, рівень аварійності на відповідних ділянках, гідрометеорологічні та інші умови.



3.2.8. Забезпечувати дотримання вимог техніки безпеки, а також безпеки дорожнього руху під час виконання дорожньо-експлуатаційних робіт.



3.2.9. Відшкодовувати в установленому законодавством порядку збитки власникам транспортних засобів, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася внаслідок незадовільного утримання доріг, вулиць, залізничних переїздів.



3.2.10. Забезпечувати зручні і безпечні умови руху, сприяти збільшенню пропускної спроможності дорожніх об'єктів, запобігати травмуванню учасників дорожнього руху, пошкодженню транспортних засобів і дорожніх об'єктів, забрудненню навколишнього середовища.

3.2.11. Суворо дотримуватись положень відповідних законодавчих актів та цього Статуту.

3.2.12. Дотримуватись діючих вимог з питань охорони праці, промсанітарії, техніки безпеки та протипожежної безпеки.

3.2.13. Вести облік військовозобов’язаних, виконувати заходи з цивільної оборони та протипожежної безпеки згідно з чинним законодавством.

3.2.14. Забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно із чинним законодавством України.

3.2.15. Забезпечувати своєчасну та в повному обсязі виплату заробітної плати працівникам Підприємства.

3.2.16. У встановлені терміни та порядку, надавати державним контролюючим органам звіти та інформацію щодо результатів господарської діяльності Підприємства.

 

 

СТАТТЯ 4

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

 

4.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до Статуту на основі поєднання прав Засновника щодо господарського використання майна та участі в управлінні Підприємством трудового колективу.

4.2. Вищою посадовою особою Підприємства є директор, що діє на підставі контракту.

4.3. Директор Підприємства призначається на посаду міським головою за конкурсом та на умовах трудового договору (контракту), звільняється з посади на підставах, що передбачені у контракті або відповідно до чинного законодавства.

4.4. Директор самостійно вирішує питання діяльності Підприємства відповідно до законодавства України та цього Статуту, за винятком тих, що віднесені до компетенції Засновника.

4.5. Директор Підприємства:

4.5.1. Без доручення діє від імені Підприємства, представляє його інтереси в усіх підприємствах, установах та організаціях.

4.5.2. Має право першого підпису на фінансових, банківських та інших документах.

4.5.3. Розпоряджається коштами та іншим майном Підприємства відповідно до чинного законодавства та положень цього Статуту.

4.5.4. Укладає договори, угоди і контракти, в тому числі зовнішньоекономічні, видає довіреності (доручення), відкриває в банківських установах розрахункові та інші рахунки.

4.5.5. Несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів, дотримання фінансової дисципліни, ефективне використання та зберігання майна, яке закріплене за Підприємством.

4.5.6. Має право розпоряджатися коштами та майном Підприємства, в тому числі: передавати в оренду, списувати та відчужувати майно, яке є на балансі Підприємства згідно з чинним законодавством України.

4.5.7. Затверджує організаційну структуру, чисельність та штатний розпис Підприємства, положення про його структурні підрозділи, посадові інструкції працівників, розподіл обов’язків між працівниками, вживає заходів щодо заохочення та накладення стягнень на працівників Підприємства у встановленому порядку.

4.5.7. В межах наданих повноважень встановлює працівникам Підприємства посадові оклади, премії, грошові надбавки до посадових окладів, тощо, а також інші доплати і надбавки до заробітної плати згідно з законодавством України.

4.5.8. Призначає на посади і звільняє з посад працівників Підприємства.

4.5.9. В межах своєї компетенції видає накази та розпорядження, обов’язкові для виконання працівниками Підприємства.

4.5.10. Звітує перед Засновником на підставі прийнятих Славутицькою міською радою та її виконавчим комітетом нормативно-правових актів, забезпечує  складання в установленому порядку річного з поквартальною розбивкою фінансового плану Підприємства на кожний наступний рік і подає його для затвердження виконавчого комітету Славутицької міської ради, подає в установленому порядку виконавчому комітету Славутицької міської ради квартальну та річну фінансову звітність Підприємства, а також квартальний та річний звіти про виконання фінансового плану підприємства разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності, забезпечує виконання затвердженого річного з поквартальною розбивкою фінансового плану підприємства.

4.5.11. Організовує ведення бухгалтерського обліку та складання статистичної звітності, підготовку річного звіту Підприємства, розглядає матеріали ревізій і перевірок та приймає відповідні рішення.

4.5.12. Вчиняє інші дії, що не суперечать чинному законодавству та цьому Статуту.

4.6. Директор Підприємства самостійно вирішує інші питання діяльності Підприємства в межах та порядку, визначених Статутом та законодавством України. Орган управління не має права втручатися в господарську діяльність Підприємства.

4.7. Відповідальність за правильність ведення, відповідність діючому законодавству України та достовірність бухгалтерського та податкового обліку, а також статистичної звітності Підприємства покладається на головного бухгалтера Підприємства.

 

СТАТТЯ 5

СТАТУТНИЙ ФОНД (КАПІТАЛ) ТА МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА

 

5.1. Майно Підприємства, що є комунальною власністю територіальної громади м. Славутича, передане Засновником, належить йому на праві господарського відання. Підприємство володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним Засновником, з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою Засновника у випадках, передбачених чинним законодавством України.

5.2. Джерелами формування майна Підприємства є:

  • грошові і матеріальні внески, передані Засновником;

  • доходи, одержані внаслідок здійснення господарської діяльності;

  • кошти державного та місцевого бюджетів, призначені на проведення поточного та капітального ремонту доріг;

  • кредити банків, субвенції, дотації з бюджету та інша фінансова допомога;

  • безоплатні і благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств і громадян;

  • інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.


5.3. Основні фонди Підприємства не можуть бути предметом застави, внеском у статутний фонд інших юридичних осіб, а також не можуть бути продані, передані в оренду або відчужені будь-яким іншим способом без згоди Засновника.

5.4. Підприємство зобов’язане використовувати майно, що передане йому в господарське відання, за призначенням у відповідності до статутних цілей і завдань, не дозволяючи його погіршення або пошкодження.

5.5. Статутний фонд Підприємства становить 50 000 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок).

5.6. Статутний фонд Підприємства може формуватись за рахунок будь - яких матеріальних цінностей, нерухомості, майнових та немайнових прав, грошових коштів, цінних паперів тощо.

5.7. За рішенням Засновника статутний фонд Підприємства може збільшуватись або зменшуватись у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

5.8. Збитки, заподіяні Підприємству внаслідок порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються Підприємству відповідно до вимог чинного законодавства України.

5.9. Підприємство за погодженням із Засновником вирішує питання кредитування, користування лізинговими послугами.

 

СТАТТЯ 6

ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКА ТА ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

 

6.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів  при проведенні господарської діяльності Підприємства є прибуток (дохід).

6.2. За рахунок прибутку Підприємство, насамперед сплачує податки та інші платежі до бюджету згідно з чинним законодавством України

6.3. Решта прибутку є джерелом формування фондів Підприємства. Склад, розмір, порядок створення та використання фондів визначається Засновником.

6.4. Прибуток, що залишається у Підприємства після сплати податків та інших платежів у бюджет (чистий прибуток), залишається у розпорядженні Підприємства.

6.5. Підприємство не має права відчужувати основні засоби без рішення Засновника.

6.6. Підприємство щоквартально надає звіт Засновнику щодо фінансово-господарської діяльності.

 

СТАТТЯ 7

ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

 

7.1. Підприємство самостійно здійснює зовнішньоекономічну діяльність, яка є частиною зовнішньоекономічної діяльності України і регулюється законами України, іншими прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

7.2. Порядок використання коштів Підприємства в іноземній валюті визначається Підприємством за погодженням із Засновником.

7.3. Підприємство, яке здійснює зовнішньоекономічну діяльність, може за погодженням із Засновником відкривати за межами України свої представництва, філії та виробничі підрозділи, утримання яких здійснюється за кошти Підприємства.

 

СТАТТЯ 8

ТРУДОВІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ

 

8.1. Трудовий колектив Підприємства становлять усі працівники Підприємства, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору, контракту (відповідно до штатного розпису).

8.2. Трудовий колектив Підприємства:

  • розглядає та погоджує колективний договір;

  • заслуховує інформацію про виконання сторонами колективного договору;

  • бере участь в розгляді пропозицій щодо морального та матеріального стимулювання працівників підприємства;

  • ставить перед адміністрацією Підприємства питання про надання працівникам Підприємства соціальних пільг, передбачених чинним законодавством.


8.3. Повноваження трудового колективу Підприємства реалізуються загальними зборами або Представником трудового колективу.

8.4. Рішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Підприємства, розробляються й приймаються адміністрацією за участю трудового колективу або Представника трудового колективу і відображаються у колективному договорі. Колективним договором також регулюються питання охорони праці, виробничі та трудові відносини колективу з адміністрацією Підприємства.

8.5. Право укладання колективного договору від імені власника надається директору Підприємства, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним Представнику.

 

СТАТТЯ 9

ГОСПОДАРСЬКА ТА СОЦІАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

 

  1. Підприємство здійснює господарську діяльність від свого імені, в інтересах територіальної громади міста Славутича та підприємства на засадах госпрозрахунку, а також фінансування з місцевого бюджету.

  2. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Підприємства є прибуток.

  3. Чистий прибуток Підприємства, який залишається після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат (витрат на оплату праці, оплату відсотків по кредитах банків, витрат, передбачених законодавством України, податків та інших платежів до бюджету, тощо), залишається в повному його розпорядженні.

  4. Підприємство здійснює відрахування частини свого прибутку до місцевого бюджету в розмірі та порядку, встановленому рішенням Славутицької міської ради.

  5. Для фінансування заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази Підприємства, покриття та компенсації можливих збитків від його господарської діяльності, заходів для соціального забезпечення і матеріального заохочення працюючих за рахунок відрахувань з чистого прибутку на Підприємстві створюються фонди, які передбачені чинним законодавством.

  6. Підприємство використовує кошти, отримані від оренди комунального майна, відповідно до затвердженої Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна та рішень Славутицької міської ради та її виконавчого комітету.

  7. Підприємство самостійно планує свою поточну діяльність і визначає перспективи розвитку.

  8. Підприємство здійснює бухгалтерський, оперативний та статистичний облік, складає звітність та подає її у встановлений строк відповідним державним органам України.

  9. Аудит фінансової діяльності Підприємства здійснюється відповідно до чинного законодавства України за власною ініціативою Підприємства, а також на замовлення Засновника.

  10. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснюється у відповідності з чинним законодавством України.

  11. Питання соціального розвитку, включаючи покращення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового та добровільного медичного страхування працівників Підприємства та членів їх сімей вирішуються трудовим колективом за участю керівництва Підприємства згідно з чинним законодавством України.


 

СТАТТЯ 10

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

 

10.1. За порушення договірних, кредитно-розрахункових обов'язків, податкової дисципліни, вимог до якості послуг та інших правил здійснення господарської, виробничої діяльності Підприємство несе відповідальність всім своїм майном, на яке, згідно чинного законодавства, може бути звернене стягнення.

10.2. Підприємство не відповідає по зобов'язанням Засновника. Засновник не відповідає по зобов’язанням Підприємства.

 

 

СТАТТЯ 11

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ ПІДПРИЄМСТВА

 

11.1. Рішення щодо внесення змін і доповнень до Статуту Підприємства приймаються Засновником.

11.2. Внесені зміни і доповнення до Статуту набувають чинності з моменту їх державної реєстрації.

11.3 Цей Статут складений у 2 (двох) примірниках. Всі одержані примірники Статуту мають однакову юридичну силу та зберігаються на Підприємстві та в державному органі, який здійснив реєстрацію.

11.4. Будь-які зміни та доповнення до цього Статуту дійсні лише при умові, якщо вони зроблені у письмовій формі, підписані Засновником та супроводжуються відповідною реєстрацією.

 

СТАТТЯ 12

ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 

12.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється у формі реорганізації (злиття, поділу, виділення, приєднання, перетворення) або ліквідації. При реорганізації Підприємства його права і обов'язки переходять до правонаступників.

12.2. Ліквідація чи реорганізація Підприємства здійснюється відповідно до чинного законодавства України за рішенням Засновника або суду.

12.3. Підприємство ліквідується у випадках:

  • прийняття відповідного рішення Засновником;

  • з інших підстав, передбачених чинним законодавством.


12.4. Ліквідація Підприємства здійснюється призначеною її ініціатором ліквідаційною комісією в порядку, встановленому чинним законодавством.

12.5. Підприємство вважається таким, що припинило свою діяльність з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

 

 







Міський голова Ю.К. Фомічев