ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Величковський І.І.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIX

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

11

Дата реєстрації:

29.06.2017

Проголосовано:

30.06.2017 17:11:22

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    17
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 11

Текст:



 



СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

Про затвердження 

 міської цільової програми «Громадський бюджет участі

міста Славутич на 2016-2020 роки»

в новій редакції

 

З метою розвитку демократичного суспільства, удосконалення діалогу між владою і громадою, створення та підтримки повноцінного громадського простору, активізації місцевих ініціатив жителів м.Славутича щодо участі у бюджетному процесі на основі впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету для вирішення соціально значущих питань Славутича, відповідно до ст. 25, п. 22 ч. 1 ст. 26 та ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

м і с ь к а   р а д а

 

В И Р І Ш И Л А :

 

Затвердити міську цільову програму «Громадський бюджет участі міста Славутич на 2016-2020 роки», завтерджену рішенням Славутицької міської ради від 09.09.2016 № 312-16-VII в новій редакції, далі – Програма (додається).

 

 







Міський голова Ю.К. Фомічев




Затверджено

рішення Славутицької міської ради

__________ № ____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МіськА цільовА програма

 «громадський бюджет участі  МІСТА Славутича

на 2016 - 2020 роки»

(нова редакція)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Славутич, 2017


ПАСПОРТ






















































1. Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Славутицької міської ради
2. Розробник програми Виконавчий комітет  Славутицької міської ради
4. Співрозробники програми Робоча група, управління економіки та соціального розвитку міста, управління фінансів Славутицької міської ради
5. Відповідальний виконавець програми Головні розпорядники коштів міського бюджету
6. Учасники програми Громадськість м.Славутича, головні розпорядники
7. Термін реалізації програми 2016-2020 роки
8. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) Міський бюджет м.Славутич
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього (тис.грн.),

у тому числі:
 

8200,0
9.1. коштів міського бюджету (тис.грн.) 8200,0
коштів інших джерел (тис.грн.) 0,0












































1.Загальні положення




<>1.1.1.2.<>1.3.головні розпорядники коштів – бюджетні установи в особі їх керівників які отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень для виконання проектів-переможців.



<>1.4.1.5.1.6.2.Етапи Бюджету участі


2.1.Щорічна процедура та порядок реалізації Бюджету участі передбачає наступні етапи:




  1. затвердження параметрів Бюджету участі на плановий рік та прогнозних обсягів Бюджету участі на наступні за плановим два бюджетні періоди;

  2.  подання проектів;

  3.  оцінка і прийняття проектів для голосування;

  4.  голосування за проекти;

  5.  визначення проектів-переможців;

  6.  реалізація проектів-переможців;

  7.  звітування та оцінка результатів реалізації проектів.



2.2.Організаційні питання подання та конкурсного відбору проектів можуть щорічно встановлюватися Славутицькою міською радою.


 

3.Робоча група з реалізації Бюджету участі



3.1.Для організації, підготовки та виконання основних заходів та завдань щодо реалізації Бюджету участі у місті Славутич міський голова своїм розпорядженням створює робочу групу (11 членів робочої групи) з реалізації міської цільової Програми «Громадський бюджет участі м.Славутич на 2016-2020 роки» (далі – робоча група).



3.2.До складу робочої групи входять представники виконавчих органів Славутицкої міської ради, представник Громадської ради при виконавчому комітеті Славутицької міської ради, депутати Славутицької міської ради (за згодою).



3.3.Основними завданнями робочої групи є:



-здійснення діяльності щодо загальної організації та супроводження Бюджету участі на усіх його етапах у межах території м.Славутича, яку робоча група охоплює своєю діяльністю, включаючи здійснення інформаційної, організаційної та методологічної підтримки авторів проектів;



-проведення оцінки і прийняття проектів для голосування;




  • здійснення інших завдань, що випливають з мети створення робочої групи.



3.4.Головою робочої групи призначаються особа з числа членів робочої групи, які є представниками виконавчих органів Славутицкої міської ради.



3.5.Формою роботи робочої групи є її засідання, що відбуваються за потребою.



3.6.Рішення робочої групи затвреджується на засіданнях робочої групи шляхом прямого підрахунку голосів, готуються відповідальною особою управління економіки та соціалльного розвитку міста виконавчого комітету Славутицької міської ради у вигляді протоколу та після затверджуення головою робочої групи публікуються в електронній системі «Громадський проект» (веб-сайт: gromada.slav.gov.ua).



4.Пункти супроводу Бюджету участі




  1. Інформація щодо визначених пунктів супроводу, місце їх розташування та графік роботи затверджуються робочою групою на першому засіданні робочої групи та оприлюднюється на офіційному сайті Славутицької міської ради протягом трьох робочих днів з дати затвердження.

  2. Пункти супроводу Бюджету участі виконують такі завдання:




  • інформаційний та методичний супровід учасників процесу;

  • видача бланків проектів;

  • прийняття проектів у паперовому вигляді;

  • ознайомлення мешканців із списком проектів, які прийняті для голосування;

  • забезпечення процесу голосування у друкованому вигляді;

  • внесення у електронну систему інформації із бюлетенів голосування, поданих в друкованому вигляді.



5.Інформаційна кампанія




  1. Інформаційна кампанія проводиться на усіх етапах Бюджету участі управлінням економіки та соціального розвитку міста, відділом інформаційних технологій та електронного врядування, відділом інформації та зв’язків із громадськістю виконавчого комітету Славутицької міської ради.

  2. Інформаційна кампанія передбачає: 




- ознайомлення мешканців з основними процедурами та принципами Бюджету участі, а також заохочення мешканців до підготовки та подання проектів;



- інформування про етапи Бюджету участі, основні події у рамках Бюджету участі та їх терміни;



- інформування щодо визначених пунктів супроводу Бюджету участі, місця їх розташування та графіку роботи;



- представлення проектів-переможців, прийнятих для голосування, та заохочення мешканців до участі у голосуванні; 



- поширення інформації стосовно ходу та результатів реалізації проектів;



- співпраця з неурядовими організаціями з питань популяризації Бюджету участі та участі у інформаційній кампанії;



- інші інформаційні заходи (за потребою).



  1. Управління економіки та соціального розвитку міста щорічно до 15 квітня року, що передує плановому, сприяє організації та проведенню публічних дискусій про пріоритети розвитку міста, визначення проблем та  тематики проектів.



6.Електронна система «Громадський проект»




  1. Електронна система «Громадський проект» (далі – Електронна система) створюється для забезпечення автоматизації усіх етапів Бюджету участі, від подання проектів до е-голосування та звітності про реалізацію. Посилання на електронну систему (gromada.slav.gov.ua) розміщується на головній сторінці офіційного веб-сайту Славутицької міської ради (e-slavutich.gov.ua) у рубриці Бюджет участі.

  2. Відповідальним за супроводження функціонування електронної системи, включаючи розміщення посібників для її користувачів, управління поданими проектами, внесення голосів поданих у вигляді паперових бланків, налаштування параметрів Бюджету участі на відповідний рік та управління іншим контентом системи є відділ з питань інформаційних технологій та електронного врядування виконавчого комітету Славутицької міської ради.

  3. Електронна система є загальнодоступною та містить можливість створення власних кабінетів авторами проектів.

  4. Для створення кабінету та подачі проектів в електронній системі автор проекту здійснює реєстрацію одним з методів:

    • за допомогою авторизації через електронну пошту, внесення серії і номеру паспорта та завантаження його скан-копії (паспорту або посвідки на постійне проживання);

    • реєстрація через BankID ПриватБанк і BankID НБУ.



  5. Електронна система дозволяє відслідковувати зміну проектів.

  6. Електронна система дозволяє повідомляти авторів проектів про будь-які зміни, пов’язані з розглядом та реалізацією поданих ними проектів по електронній пошті.

  7. Електронна система дозволяє автоматично визначати переможців конкурсу на підставі автоматичного підрахунку голосів.

  8. Електронна система дозволяє звітувати про розгляд і реалізацію проектів відповідними підрозділами Славутицької міської ради та її виконавчих органів.

  9. Регламент роботи електронної системи в установленому порядку затверджується робочою групою за пропозицією відділу інформаційних технологій та електронного врядування.


 

7.Порядок підготовки проектів




  1. Проект розробляється автором за формою згідно з додатком 1 до цієї Програми.

  2. Назва проекту повинна бути викладена лаконічно, в межах одного речення. Оригінальні назви не повинні суперечити їх основній меті.

  3. План заходів з виконання Проекту повинен відображати  етапи виконання проекту, зокрема закупівлю товарів (виконання робіт, надання послуг) (у залежності від потреб проекту).

  4. Розрахунки, креслення, що розкривають сутність цілі проекту та можливість його практичної реалізації, додаються автором до проекту, про що зазначається у формі проекту (назва додатку та кількість сторінок).

  5. При підготовці проекту автор забезпечує його відповідність таким вимогам:




  • проект відповідає нормам законодавства;

  • усі обов'язкові поля форми, наведеної у додатку 1 до цієї Програми, заповнені;

  • проект належить до одного з типів проектів, затверджених цією Програмою;

  • питання реалізації проекту знаходиться в межах компетенції Славутицької міської ради;

  • реалізація проекту планується на землях, які належать на праві комунальної власності територіальній громаді м.Славутича, на території будівель (приміщень) загального користування та об’єктів соціально-культурної сфери комунальної форми власності та відповідати затвердженій містобудівній документації;

  • термін реалізації проекту не перевищує встановлену максимальну тривалість реалізації;

  • реалізація проекту не порушує прав інших осіб;

  • реалізація проекту не порушує прав інтелектуальної власності;

  • бюджет проекту, розрахований автором, повинен передбачати усі витрати, пов’язані з: розробкою проектної документації; закупівлею сировини, матеріалів, комплектуючих, тощо;

  •  фінансування проекту, реалізація якого передбачена  на території або об’єктах, що перебувають у власності ОСББ, здійснюється на умовах співфінансування за рахунок коштів Бюджету участі та коштів членів ОСББ у розмірі не менше 30 % загальної вартості проекту.



8.Порядок подання проектів




  1. Проект подається особисто автором у електронному (у електронній системі) або паперовому (у пунктах супроводу Бюджету участі) вигляді за формою згідно додатку 1.

  2. Проект подається разом з підписами підтримки проекту у кількості осіб, встановлених Славутицькою міською радою, за формою, наведеною у додатку 1 до цієї Програми.

  3. Подання проекту у паперовому вигляді здійснюється за умови пред’явлення автором оригіналу паспорту громадянина України (посвідки на постійне проживання в Україні). При поданні проекту у електронному вигляді, автор вносить серію і номер зазначених документів до електронної системи та прикріплює їх скановану копію.

  4. Проекти, подані до пунктів супроводу Бюджету участі, передаються до управління економіки та соціального розвитку міста щоденно не пізніше дня, наступного за днем, коли був поданий проект.

  5. Відділ інформаційних технологій та електронного врядування забезпечує внесення у електронну систему проектів, поданих у паперовому вигляді протягом трьох робочих днів з дня отримання таких проектів.

  6. Автор проекту у будь-який момент може зняти свій проект з розгляду, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.

  7. Славутицька міська рада та її виконавчі органи сприяють публічному обговоренню поданих проектів та надають можливість автору або уповноваженій ним особі, представити проект у ході публічного обговорення. Метою такого обговорення є детальний аналіз проекту. Внесення можливих поправок до проектів за результатами обговорення можливе не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.



9.Оцінка і відбір проектів




  1. Управління економіки та соціального розвитку міста здійснює попередню оцінку з метою перевірки поданого проекту на предмет:

    • відповідності найменування та ідеї проекту його змісту, нормам законодавства та суспільної моралі;

    • відповідності проекту встанволеним параметрам Бюджету участі;

    • повноти заповнення усіх обов’язкових полів проекту за формою та у обсязі, що відповідають нормам цього Положення;

    • відповідності підписів підтримки проекту установленим вимогам;

    • відповідності цензурі.




У разі, якщо форма проекту є неповною або заповненою з помилками, управління економіки та соціального розвитку міста по телефону або електронною поштою повідомляє про це автора проекту. Автор проекту протягом 7 календарних днів з дня отримання відповідного повідомлення надає необхідну інформацію або вносить необхідні корективи у проект. У іншому випадку – проект  відхиляється.


  1. За результатами попередньої оцінки усіх поданих проектів управління економіки та соціального розвитку міста протягом 5 робочих днів приймає рішення про недопущення до оцінки робочою групою проектів:


    • які містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміну конституційного ладу країни тощо;

    • автори яких протягом установленого терміну не надали необхідну інформацію або не внесли необхідні корективи у проекти.




                   Зазначені проекти вважаються такими, що не пройшли попередню оцінку і у електронній системі є недоступними для публічного доступу.


  1. В міру отримання проектів робоча група визначає щодо кожного проекту, що пройшов попередню оцінку, відповідальний виконавчий орган Славутицької міської ради за галузевою ознакою (відділ інформаційних технологій та електронного врядування вносить цю інформацію у електронну систему разом з результатами попередньої оцінки усіх проектів).

  2. Проекти, що пройшли попередню оцінку, оприлюднюються у електронній системі (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проекту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди), а їх скановані копії надсилаються кожному члену робочої групи (відповідальному виконавчому органу Славутицької міської ради за галузевою ознакою), що здійснюють їх оцінку.

  3. Відповідальний виконавчий орган Славутицької міської ради за галузевою ознакою протягом 20 днів з дня отримання сканованої копії проекту, що пройшов попередню оцінку, здійснює оцінку проекту на предмет його відповідності законодавству та реалістичності і обгрунтованої достатності бюджету проекту для його практичної реалізації та подає робочій групі звіт про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації за формою згідно з додатком 2 до цієї Програми.

  4. Робоча група протягом 10 днів з дня отримання звітів про аналіз відповідності проектів законодавству та можливості їх реалізації від відповідальних виконавчих органів Славутицької міської ради за галузевою ознакою приймає висновок щодо прийняття проекту до голосування за формою, згідно з додатком 3 до цієї Програми.

  5. У разі, якщо документи проекту не містять інформації, необхідної для його аналізу та оцінки, проект може бути відхилений у ході оцінки відповідальним виконавчим органом Славутицької міської ради та/або робочою групою і відправлений автору на доопрацювання. Доопрацювання і повторне подання проекту може бути здійснене не пізніше ніж за 10 робочих днів до початку голосування за проекти.

  6. При виявленні двох і більше схожих проектів робоча група має право рекомендувати авторам їх об’єднати. Об’єднання проектів здійснюється шляхом створення одного нового проекту.

  7. У разі, якщо протягом 7 календарних днів з дня відправлення авторам проектів пропозицій про об’єднання проектів, автори проектів не дійдуть згоди і не опрацюють спільної позиції щодо проекту або знімуть одну з пропозицій, проекти розглядатимуться у своєму початковому варіанті. 

  8. Внесення будь-яких змін до проектів, зокрема, зміна локалізації чи об’єднання з іншими проектами, можливі лише за згодою авторів відповідних проектів.

  9. Робоча група може прийняти рішення про відмову у прийнятті проекту для голосування з наступних причин:




  • автор проекту надав неправдиві відомості про себе;

  • проект суперечить законодавству України;

  • у рамках проекту передбачається виключно розробка проектно-кошторисної документації;

  • проект має незавершений характер (виконання одного із заходів в майбутньому вимагатиме прийняття подальших заходів та / або потребуватиме додаткового виділення коштів з бюджету міста Славутич);

  • проект суперечить діючим програмам розвитку міста або дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік;

  • реалізація проекту планується на землях або об’єктах приватної форми власності (крім ОСББ, що зареєстровані та виконують свої функції в межах повноважень визначених Законом в адміністративно-територіальних межах м.Славутича);

  • у рамках проекту передбачено витрати на утримання та обслуговування у сумі, що перевищує вартість реалізації проекту;

  • реалізація проекту в житловому будинку/групі житлових будинків і мають обмежений доступ для користування іншими  мешканцями м. Славутич (крім ОСББ, що зареєстровані та виконують свої функції в межах повноважень визначених Зконом в адміністративно-територіальних межах м.Славутича);

  • передбачають реалізацію проектних пропозицій приватного або комерційного характеру (приватні житлові одно-, двоквартирні будинки, офіси, або ті, що мають на меті отримання особистої вигоди. прибутку).

    1. Проекти, щодо яких робочою групю здійснено обґрунтований висновок щодо не виставлення їх на голосування, участь у голосуванні брати не можуть.

    2. Усі проекти, що отримали позитивну оцінку робочої групи, публікуються у електронній системі не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку голосування.

    3. Списки усіх проектів, що оцінювалися робочою групою, з відповідними результатами такої оцінки разом із звітами про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації надаються міському голові для ознайомлення.

    4. Скановані заповнені карти оцінки проектів разом із звітами про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації розміщуються у електронній системі.

    5. Протокол робочої групи щодо обґрунтованої відмови у допущенні проекту для голосування не може бути оскаржений в судовому порядку.





10. Голосування за проекти




  1. Голосування за проекти здійснюється шляхом заповнення бланку голосування в електронному вигляді або на паперових носіях за формою, наведеною у додатку 4 до цієї Програми.

  2. Одна особа має право може проголосувати не більше, ніж за один проект.

  3. Голосування у електронному вигляді здійснюється у електронній системі за допомогою авторизації мешканця міста Славутич через електронну пошту і введення ним серії та номеру свого паспорту громадянина України (посвідки на постійне проживання).

  4. Голосування на паперових носіях здійснюється у пунктах супроводу і здійснюється за пред’явлення оригіналу паспорту (посвідки на постійне проживання) шляхом заповнення бланку голосування.

  5. Бланк голосування можна отримати шляхом:


- роздрукування його із електронної системи;

- отримання його паперової форми у пункті супроводу.

  1. Голосування не може тривати менше 10 календарних днів.

  2. Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів супроводу Бюджету участі, передаються до управління економіки та соціального розвитку міста щоденно не пізніше дня, наступного за днем, коли був поданий такий голос.

  3. Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів супроводу Бюджету участі, вносяться до електронної системи відділом інформаційних технологій та електронного врядування у день отримання бланків.  



11. Визначення переможців




  1. Після завершення кінцевого терміну голосування електронна система автоматично здійснює підрахунок голосів, визначає проекти-переможці та формує їх списки.

  2. Останній за рейтингом проект, що виходить за рамки встановленого обсягу Бюджету участі на відповідний рік, не включається до списку проектів-переможців.

  3. За результатами голосування управління економіки та соціального розвитку міста спільно з видділом інформаційних технологій та електронного врядування протягом 5 робочих днів після закінчення голосування та затвердження робочою групою підсумків голосування згідно протоколу:

    • забезпечують передачу проектів-переможців та останнього за рейтингом проекту, що виходить за рамки встановленого обсягу Бюджету участі, відповідальним виконавчим органом Славутицької міської ради;

    • публікують список проектів-переможців на офіційному веб-сайті Славутицької міської ради і формує загальний звіт за результатами конкурсу проектів.





12. Затвердження видатків для реалізації проектів-переможців у складі бюджету міста Славутича




  1. Відповідальні виконавчі органи Славутицької міської ради (розпорядники бюджетних коштів) включають показники та іншу інформацію щодо проектів-переможців, що належать до їхньої компетенції, до відповідних бюджетних запитів, а управління фінансів Славутицької міської ради – до проекту бюджету міста Славутич на плановий рік та документів, що до нього додаються.


Такі показники не можуть бути зменшені або перерозподілені під час розгляду та затвердження рішення про бюджет міста Славутич на відповідний рік.

 

13. Реалізація проектів та звітність




  1. Після затвердження в установленому порядку бюджету міста Славутич, відповідальні виконавчі органи Славутицької міської ради (розпорядники бюджетних коштів) забезпечують реалізацію проектів відповідно до законодавства.

  2. Відповідальні структурні підрозділи Славутицької міської ради та її виконавчі органи готують звіти:


1) узагальнений про стан реалізації проектів за формою згідно додатку 5 до Програми у такі терміни:

- оперативний щоквартальний звіт – до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом;

- річний звіт за підсумками року – до 31 січня року, наступного за звітним.


  1.  про реалізацію кожного проекту Бюджету участі, що  подаються на 30 день після завершення реалізації відповідного проекту.


    1. Звіт включає в себе:






  • загальний опис результатів проекту;

  • що не вдалося реалізувати, або було реалізовано іншим чином;

  • опис робіт, які було проведено, їх послідовність;

  • фактичний термін реалізації;

  • фактичний бюджет;

  • фото-звіт результату.

    1. Звіти про стан реалізації та про реалізацію кожного проекту оприлюднюються у електронній системі на офіційному веб-сайті Славутицької міської ради протягом п’яти робочих днів з дня їх підготовки.





14. Про затвердження параметрів Бюджету участі на 2017 рік та прогнозних обсягів Бюджету участі на 2018 – 2020 роки



14.1. Затвердити наступні параметри Бюджету участі на 2017 рік:




  • загальний обсяг видатків на плановий 2018 рік, що планується спрямувати на реалізацію проектів: 1 500 000,0 грн;

  • кількість підписів, що мають бути зібрані для подачі проекту автором: не менше 30  осіб (крім автора проекту);

  • максимальна тривалість реалізації проектів: з 1 січня по 31 грудня 2018 р.;

  • мінімально можливий вік автора: 16 років;

  • максимальна вартість одного проекту: 150 000,0 грн;

  • типи проектів:


☐ Безпека та громадський порядок;

☐ Велоінфраструктура;

☐ Дорожнє господарство;

☐ Енергозбереження;

☐ Комунальне господарство;

☐ Культура та туризм;

☐ Навколишнє середовище;

☐ Освіта;

☐ Охорона здоров'я;

☐ Соціальний захист;

☐ Спорт;

☐ Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології;

☐ Транспорт;

  • кількість пунктів супроводу Бюджету участі: 3 од.;

  • терміни початку і завершення прийому проектів:  28 серпня – 29 вересня 2017 р.;

  • терміни оцінки робочою групою поданих проектів та виставлення їх на голосування: 02 – 23 жовтня 2017 р.;

  • терміни початку і завершення голосування за проекти: 13 листопада – 01 грудня  2017 р.;

  • термін визначення проектів-переможців: 04 – 08 грудня 2017 р..


 

14.3.Затвердити прогнозні обсяги Бюджету участі на 2016 – 2019 роки:












































№ п/п Напрями використання коштів Прогнозний обсяг коштів,  тис. грн.
2016 2017 2018 2019 2020
1. Інформаційна кампанія 50,0 50,0 50,0 50,0 50,0
2. Виконання об’єктів які визнано проектами-переможцями 950,0 1050,0 1450,0 2 000,0 2 500,0
Всього 1000,0 1 100,0 1 500,0 2 050,0 2 550,0



 

15. Роз’яснення до типів проектів

Безпека та громадський порядок

Заходи, спрямовані на посилення громадського порядку, безпеку громадян та захист їхньої власності (наприклад, запровадження системи відеоспостереження, пожежної охорони, тощо).

Велоінфраструктура

Облаштування велосипедних доріжок, паркувальних місць та пунктів прокату велосипедів.

Дорожнє господарство

Будівництво та ремонт доріг. Розвиток пішохідної інфраструктури. Розв’язання проблеми заторів. Облаштування паркувальних місць для автомобілів.

Енергозбереження

Заходи, спрямовані на енергозбереження в об’єктах соціальної інфраструктури міста.

Комунальне господарство

Облаштування та озеленення загальноміських територій. Облаштування дитячих майданчиків. Вуличне освітлення. Поводження з відходами. Поліпшення якості питної води.

Культура та туризм

Організація культурного дозвілля (фестивалі, вистави концерти, конкурси, ярмарки, виставки тощо). Створення та реставрація архутектурно-художніх композицій. Реставрація архітектурних пам'яток. Проекти в області розвитку міського туризму та туристичної інфраструктури.

Навколишнє середовище

Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього середовища. Охорона природних ресурсів. Організація безпритульних тварин. Вигул свійських тварин.

Освіта 

Організація  просвітницьких заходів, тренінгів, курсів, семінарів.

Охорона здоров'я

Заходи з популяризації здорового способу життя.

Соціальний захист

Розвиток закладів та заходи соціального спрямування.

Спорт


Розвиток закладів спортивно-оздоровчого напряму. Організація спортивних заходів (змагання, марафони тощо). Популяризація спорту та здорового способу життя.

Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології 

Автоматизація систем з надання послуг мешканцям. Інтерактивні карти. Мобільні додатки щодо міської  інфраструктури. Облаштування зон wi fi.

Транспорт

Розвиток екологічного громадського транспорту.

 

 

Секретар міської ради                                                                           В.В. Борисов

 

Додаток 1

до Програми

 

 

ГРОМАДСЬКИЙ ПРОЕКТ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ У _______РОЦІ

 

Заповнюється оператором

Дата надходження:

Номер у реєстрі проектів:

ПІП та підпис особи, що реєструє:

 

Інформація про проект

 

1. Назва проекту* (не більше 10 слів)



 

2. Категорія проекту*









  • Безпека та громадський порядок

  • Велоінфраструктура

  • Дорожнє господарство

  • Житлове господарство 

  • Комунальне господарство

  • Культура 




  • Навколишнє середовище

  • Освіта 




  • Охорона здоров'я

  • Соціальний захист

  • Спорт

  • Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології

  • Транспорт



 

3. Локалізація проекту (місто, район)*



 

4. Житловий масив / мікрорайон*



 

5. Адреси, назва установи / закладу, будинку



 

 

6. Короткий опис проекту* (не більше 50 слів)



 

Повний опис проекту та прогнозний обсяг витрат

 

7. Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)*



 

8. Мета проекту*



 

9. Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування*



 

 

10. Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)



 

11. План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)



 

12. Ключові показники оцінки результату проекту*: економічні (наприклад, збільшення надходжень до бюджету, економія ресурсів, тощо), соціальні (наприклад, рівень охоплення дітей фізкультурою та спортом, тощо), екологічні (наприклад, зменшення забруднення навколишнього середовища, тощо), інші показники, які можна використати для оцінки досягнення результатів практичної реалізації проекту.



 

13. Орієнтовна загальна вартість проекту*



 

14. Очікуваний термін реалізації проекту*



 

 

 

 

15. Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу



 

16. Приклади (кейси) схожих рішень



 

*зірочкою позначені обов’язкові до заповнення поля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бюджет проекту

 















































































































































Найменування товарів (робіт, послуг) Ціна за одиницю, грн. Одиниць Вартість, грн.
Всього:


 

Автор проекту* (ВСІ ПОЛЯ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ)

 

Прізвище

                      

 

Ім’я

                      

 

По-батькові

                      

 

Дата народження (ДД/ММ/РРРР)

       

 

Серія і номер паспорту (або посвідки на проживання)

           

 

Телефон

+380   -    -    

 

Адреса реєстрації*



 

Адреса проживання*



 

Електронна пошта (якщо ви бажаєте мати електроний доступ)

                      

 

Вік

☐16–18  ☐19–30  ☐31–40  ☐41–50  ☐51–60  ☐60+

Рід занять

☐Студент  ☐Працюю  ☐Безробітний  ☐Пенсіонер  ☐Підприємець

Як ви дізналися про проект?


  • Телебачення

  • Радіо

  • Друковані засоби масової інформації

  • Зовнішня реклама

  • Сайт міської адміністрації

  • Інші інтернет сайти

  • Соціальні мережі

  • Друзі, знайомі


Додатки до заявки

1. Копія паспорту, або посвідки на проживання

2. Бланк підтримки проекту з підписами людей, що його підтримали

3. Бюджет проекту

4. Фото, схема, креслення, що демонструють очікуваний результат

 

Згода на обробку персональних даних:

Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 – VI  я, _____________________________________________________________________ 

(прізвище, ім’я та по-батькові повністю)

 

 

 

даю згоду на обробку моїх персональних даних вказаних в пункті 4 цього бланку-заяви виконавчим комітетом Славутицької міської ради та членами робочої групи, яка створена розпорядженням міського голови, виключно для реалізації міської цільової програми «Громадський бюджет участі міста Славутич на 2016-2020 роки».

__________                                                                                   __________________

        Дата                                                                                                                              Підпис

 

 

Я погоджуюсь, що:


  • заповнений бланк (за виключенням п.13,14,15 та додатку 1) буде опубліковано в електронній системі «Громадський проект» посилання на яку розміщене на сайті Славутицької міської ради в розділі Бюджет участі;

  • на можливість модифікації, об’єднання проекту з іншими завданнями а також її реалізації в поточному режимі;

  • можливе уточнення проекту якщо його реалізація суперечитиме Законам України чи сума для реалізації в 2017 році перевищить максимальний обсяг коштів, визначених на його реалізацію.


 

 

________________                     ___________________________________                            _____________________________                                                           

           Дата                                                            Підпис автора                                                                                ПІБ автора

 

 

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

КВИТАНЦІЯ ПРО ПРИЙОМ ПРОЕКТУ

 

Заповнюється опреатором

 

Дата надходження: __________________

 

Номер у реєстрації проектів: _____________________

 

ПІП та підпис особи, що реєструє: _______________________

 

 

 

СПИСОК ОСІБ, ЯКІ ПІДТРИМАЛИ  проект

 

Я підтримую громадський проект



Для реалізації у _________році

 

Автор проекту



 










































































































































№ п/п ПІБ Серія і номер паспорту Адреса проживання Підпис
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
20


 

 

 

Додаток 2 до Програми

 

 

Звіт про аналіз відповідності проекту

законодавству та можливості його реалізації

 

 

 

_____________________________________________________________________

Назва проекту

 

 

 

Відповідальний:………………………………………………………………………………   (структурний підрозділ Славутицької міської ради та її виконавчого органу, відповідальний за реалізацію проекту)

Зміст заходу: здійснення аналізу поданих проектів за змістом та можливістю реалізації

 

1. Включено до реєстру поданих проектів за №        

 

2. Запропонований проект входить до повноважень Славутицької міської ради та її виконавчих органів

а) так                                                     

б) ні (чому?)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

3. Запропонований проект відповідає чинному законодавству, в тому числі рішенням Славутицької міської ради

а) так                                                     

б) ні (чому?)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

4. Реалізація запропонованого проекту відбуватиметься протягом одного бюджетного року:

 

а) так                                                     

б) ні (чому?)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

5. Висновок, стосовно технічних можливостей виконання запропонованого завдання:

а) позитивний

б) негативний (чому?)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

6. Проект не передбачає виключно розробку проектно-кошторисної документації:

а) так                                                      

б) ні   

 

7. Проект має завершений характер (виконання заходів в майбутньому не вимагатиме прийняття подальших заходів та  не потребуватиме додаткового виділення коштів з бюджету міста Славутич):

а) так                                                      

б) ні   (огрунтування неможливості реалізації заходів протягом встановленого періоду реалізації) …………………………………………………………………………………………………………………………

8. Проект не суперечить діючим програмам розвитку міста та не  дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік:

а) так                                                     

б) ні (огрунтування в якій частині суперечить вимогам) ……………………………………………………………………………………………………

9. Реалізація проекту не планується на землях або об’єктах приватної форми власності (крім ОСББ):

а) так                                                     

б) ні      ………………………………………………………………………………………………

10. У рамках проекту не передбачено витрати на утримання та обслуговування у сумі, що перевищує вартість реалізації проекту;

а) так                                                     

б) ні      

 

11. Територія/земельна ділянка, на якій відбуватиметься реалізація запропонованого проекту:

 

а) є такою, на якій можливо здійснювати реалізацію відповідного проекту за  рахунок коштів бюджету міста Славутича;

б) не належить до переліку територій, на яких можливо здійснювати реалізацію відповідного проекту за  рахунок коштів бюджету міста Славутич (обґрунтування)

……………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

в) не стосується проекту.

 

12. Витрати за кошторисом, призначеного на реалізацію запропонованого завдання:

 

а) без додаткових зауважень

б) з зауваженнями (необхідно внести або уточнити  їх, використовуючи для обґрунтування дані, наведені в таблиці нижче)

 

 

 

 

 

 

 


























































































Наймену-вання Запропоноване автором проекту Пропозиція експертної групи
Необхідна кількість Ціна за одиницю, грн Вартість, грн Необхідна кількість Ціна за одиницю, грн Вартість, грн

 

Загальна сума …………………….…... грн.

 

Обґрунтування:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

13. Висновки і погодження/узгодження з іншими структурними підрозділами Славутицької міської ради та її виконавчих органів стосовно можливості реалізації завдання (наприклад, погодження з відділом архітектури, містобудування та інспектування, і т.д.), ситуації та умов, в яких реалізація завдання може суперечити/перешкоджати реалізації інших завдань або міських інвестицій, які стосуються даної земельної ділянки/території або будинку 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

9. Висновок щодо внесення проекту до реєстру проектів, які допускаються до голосування (а також опис передумов, які можуть зашкодити реалізації завдання та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого завдання):

 

а) позитивний

б) негативний

 

Обґрунтування/зауваження:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………

 

___________                          ________________                ___________________

     Дата                                                      Підпис                                              ПІБ керівника

відповідального структурного підрозділу  Славутицької міської ради або  її виконавчого органу

 

 

Додаток 3 до Програми

 

ВИСНОВОК ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ  ПРОЕКТУ

 

_____________________________________________________________________

Назва проекту

до голосування для реалізації у __________році

 

Відповідальний підрозділ: _____________________________________________

 

Зміст заходу: перевірка повноти та правильності заповнення бланку-заяви

 

1.Включено до реєстру поданих проектів за №        

 

2. Автор проекту надав правдиві відомості про себе:

а) так                                                     

б) ні (пояснення, вказати яка інформація не відповідає дійсності) ……………………………………………………………………………………………………

 

3. Автор проекту надав достатньо інфрмації щодо проекту:

а) так                                                     

б) ні   (пояснення, вказати якої інформації не вистачає)

…………………………………………………………………………………………………

 

4. Висновок відповідального підрозділу:

а) позитивний                                        

б) негативний

 

4. Висновок щодо подання проекту на голосування :

а) позитивний                                        

б) негативний

 

Обгрунтування/зауваження:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

 

___________                          ________________                ___________________        Дата                                                        Підпис                                         ПІБ керівника

відповідального структурного підрозділу Славутицької міської ради або  її виконавчого органу



 

Додаток 4 до Програми

 

БЛАНК ГОЛОСУВАННЯ ЗА ГРОМАДСЬКІ ПРОЕКТИ ДЛЯ

РЕАЛІЗАЦІЇ У ______________РОЦІ  

 

Прізвище

                      

 

Ім'я

                      

 

По-батькові

                      

 

Дата народження (ДД/ММ/РРРР)

       

 

Серія і номер паспорту (або посвідки на проживання)

       

 

Адреса реєстрації



 

Адреса проживання



 

Номери проектів, за які голосують



 

Підпис