ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 32
Р І Ш Е Н Н Я
Про утворення при виконавчому комітеті Славутицької міської ради постійно діючого робочого органу - Центр надання адміністративних послуг, затвердження Положення та Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Славутицької міської ради
З метою запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг для можливості організації отримання усіх або найбільш поширених адміністративних послуг, які надаються дозвільними органами та виконавчим комітетом Славутицької міської ради в одному приміщенні, відповідно до ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», керуючись ст.25, ч. 4 ст. 54, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
1. Утворити при виконавчому комітеті Славутицької міської ради постійно діючий робочий орган – Центр надання адміністративних послуг, до складу якого входять адміністратори управління адміністративних послуг.
2. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Славутицької міської ради (Додаток 1).
3. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Славутицької міської ради (Додаток 2)
4. Вважати таким, що втратило чинність, рішення Славутицької міської ради від 28.04.2017 № 592-26-VII «Про затвердження Регламенту відділу адміністрування та дозвільних процедур управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради».
СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про утворення при виконавчому комітеті Славутицької міської ради постійно діючого робочого органу - Центр надання адміністративних послуг, затвердження Положення та Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Славутицької міської ради
З метою запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг для можливості організації отримання усіх або найбільш поширених адміністративних послуг, які надаються дозвільними органами та виконавчим комітетом Славутицької міської ради в одному приміщенні, відповідно до ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», керуючись ст.25, ч. 4 ст. 54, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
1. Утворити при виконавчому комітеті Славутицької міської ради постійно діючий робочий орган – Центр надання адміністративних послуг, до складу якого входять адміністратори управління адміністративних послуг.
2. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Славутицької міської ради (Додаток 1).
3. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Славутицької міської ради (Додаток 2)
4. Вважати таким, що втратило чинність, рішення Славутицької міської ради від 28.04.2017 № 592-26-VII «Про затвердження Регламенту відділу адміністрування та дозвільних процедур управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради».
Міський голова | Ю.К. Фомічев |