ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 23
Текст:СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
___________________ № _________________
Про затвердження структури, загальної чисельності працівників виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району
Київської області та витрат на їх утримання
Розглянувши пропозицію Славутицького міського голови, з метою упорядкування чисельності та штату працівників виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, відповідно до пункту 5 частини першої статті 26, пункту 6 частини четвертої статті 42, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
- Затвердити структуру виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області в редакції що додається, з чисельним складом 145 штатних одиниць, з урахуванням наступних змін:
1) Вивести зі структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області посаду «заступник начальника управління» - 1 штатна одиниця.
2) Вивести зі структури «Відділу бухгалтерського обліку та звітності» Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області посаду:
- провідний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
3) Вивести зі структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ соціальної підтримки та соціального забезпечення громадян» з чисельністю 2 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
4) Вивести зі структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ прийняття рішень з надання усіх видів державних соціальних допомог та компенсацій» з чисельністю 2 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
5) Вивести зі структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ з виплати усіх видів державних соціальних допомог та компенсацій» з чисельністю 3 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця;
- провідний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
6) Ввести до структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг» з чисельністю 3 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця;
- провідний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
7) Ввести до структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ соціального обслуговування осіб з інвалідністю» з чисельністю 2 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
8) Ввести до структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ соціального захисту населення» з чисельністю 3 штатні одиниці:
- заступник начальника управління - начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 2 штатні одиниці.
- Ввести затверджену структуру виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області в дію з 01.09.2025.
- Витрати на утримання виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області затверджуються рішенням Славутицької міської ради про бюджет Славутицької міської територіальної громади на відповідний рік.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань законності та правопорядку (Денис Маслій), та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександра Линкевича.
Міський голова
Юрій ФОМІЧЕВ
Додаток
до рішення Славутицької міської ради
Структура виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
___________________ № _________________
Про затвердження структури, загальної чисельності працівників виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району
Київської області та витрат на їх утримання
Розглянувши пропозицію Славутицького міського голови, з метою упорядкування чисельності та штату працівників виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, відповідно до пункту 5 частини першої статті 26, пункту 6 частини четвертої статті 42, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
- Затвердити структуру виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області в редакції що додається, з чисельним складом 145 штатних одиниць, з урахуванням наступних змін:
1) Вивести зі структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області посаду «заступник начальника управління» - 1 штатна одиниця.
2) Вивести зі структури «Відділу бухгалтерського обліку та звітності» Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області посаду:
- провідний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
3) Вивести зі структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ соціальної підтримки та соціального забезпечення громадян» з чисельністю 2 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
4) Вивести зі структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ прийняття рішень з надання усіх видів державних соціальних допомог та компенсацій» з чисельністю 2 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
5) Вивести зі структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ з виплати усіх видів державних соціальних допомог та компенсацій» з чисельністю 3 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця;
- провідний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
6) Ввести до структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг» з чисельністю 3 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця;
- провідний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
7) Ввести до структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ соціального обслуговування осіб з інвалідністю» з чисельністю 2 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.
8) Ввести до структури Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області «Відділ соціального захисту населення» з чисельністю 3 штатні одиниці:
- заступник начальника управління - начальник відділу – 1 штатна одиниця;
- головний спеціаліст – 2 штатні одиниці.
- Ввести затверджену структуру виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області в дію з 01.09.2025.
- Витрати на утримання виконавчих органів Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області затверджуються рішенням Славутицької міської ради про бюджет Славутицької міської територіальної громади на відповідний рік.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань законності та правопорядку (Денис Маслій), та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександра Линкевича.
| Міський голова | Юрій ФОМІЧЕВ |
| № зп | Назва посади | Кількість одиниць | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Міський голова | 1 | |||||
| Секретар міської ради | 1 | |||||
| Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 1 | |||||
| Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 1 | |||||
| Керуючий справами виконавчого комітету | 1 | |||||
| Радник міського голови з питань інформаційної політики та зовнішніх відносин | 1 | |||||
| Радник міського голови, менеджер проектів | 1 | |||||
| Радник міського голови з питань безбар’єрності та гендерної рівності | 1 | |||||
| Помічник секретаря ради | 1 | |||||
| Помічник керуючого справами виконавчого комітету | 0,5 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Завідувач протокольної частини | 1 | |||||
| Структурні підрозділи | ||||||
| Відділ з питань діловодства, звернень громадян та контролю | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | |||||
| Юридичне управління | ||||||
| Начальник управління | 1 | |||||
| Відділ правового забезпечення юридичного управління | ||||||
| Заступник начальника управління – начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст, юрисконсульт, відповідальний секретар адміністративної комісії | 1 | |||||
| Головний спеціаліст, юрисконсульт | 1 | |||||
| Служба управління персоналом | ||||||
| Начальник служби | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Відділ інформації та зв’язків із громадськістю | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Відділ інформаційних технологій та електронного врядування | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Відділ по роботі з населенням міста «Контакт-центр» | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Диспетчер | 5 | |||||
| Відділ ведення Державного реєстру виборців | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Спеціаліст 1 категорії | 1 | |||||
| Відділ бухгалтерського обліку | ||||||
| Завідуючий відділу, головний бухгалтер | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 3 | |||||
| Господарський сектор | ||||||
| Завідуючий господарством | 1 | |||||
| Відповідальний черговий | 1 | |||||
| Водій | 1 | |||||
| Сторож | 4 | |||||
| Прибиральник службових приміщень | 4 | |||||
| Робітник з комплексного обслуговування | 1 | |||||
| Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | |||||
| Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст, економіст | 1 | |||||
| Спеціаліст 1 категорії, юрисконсульт | 1 | |||||
| Відділ економіки та соціального розвитку міста | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Головний спеціаліст з питань праці | 1 | |||||
| Відділ з питань житлово-комунального господарства, тарифоутворення, енергоефективності та енергозбереження | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | |||||
| Сектор енергоефективності | ||||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Управління адміністративних послуг | ||||||
| Начальник управління – державний реєстратор | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Відділ адміністрування та дозвільних процедур управління адміністративних послуг | ||||||
| Заступник начальника управління – начальник відділу - адміністратор | 1 | |||||
| Адміністратор | 7 | |||||
| Відділ державної реєстрації управління адміністративних послуг | ||||||
| Начальник відділу – державний реєстратор | 1 | |||||
| Державний реєстратор | 1 | |||||
| Служба у справах дітей та сім`ї | ||||||
| Начальник служби | 1 | |||||
| Провідний спеціаліст | 1 | |||||
| Сектор опіки та піклування служби у справах дітей та сім`ї | ||||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Відділ молоді та спорту | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Головний спеціаліст, бухгалтер | 1 | |||||
| Сектор молодіжної політики відділу молоді та спорту | ||||||
| Завідувач сектору | 1 | |||||
| Спеціаліст 1 категорії | 1 | |||||
| Архівний відділ | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст по роботі з документами з особового складу | 1 | |||||
| Відділ містобудування, архітектури та просторового розвитку | ||||||
| Начальник відділу – головний архітектор | 1 | |||||
| Заступник начальника відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | |||||
| Помічник головного архітектора | 1 | |||||
| Служба земельних ресурсів та відносин | ||||||
| Начальник служби | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | |||||
| Відділ управління проєктною діяльністю | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст з розробки проєктів соціально-економічного розвитку | 1 | |||||
| Головний спеціаліст з координації та моніторингу проєктів соціально-економічного розвитку | 1 | |||||
| Самостійні структурні підрозділи | ||||||
| Управління фінансів | ||||||
| Начальник управління | 1 | |||||
| Бюджетний відділ | ||||||
| Заступник начальника управління, начальник бюджетного відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | |||||
| Відділ доходів | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Провідний спеціаліст | 1 | |||||
| Спеціаліст 1 категорії | 1 | |||||
| Відділ бухгалтерського обліку та звітності | ||||||
| Начальник відділу, головний бухгалтер | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Секретар керівника | 1 | |||||
| Водій | 1 | |||||
| Управління соціального захисту населення | ||||||
| Начальник управління | 1 | |||||
| Головний спеціаліст по контролю за правильністю призначення та виплати пенсій | 1 | |||||
| Головний спеціаліст з питань кадрової роботи – юрисконсульт | 1 | |||||
| Секретар керівника | 1 | |||||
| Прибиральник службових приміщень | 1 | |||||
| Відділ бухгалтерського обліку та звітності | ||||||
| Начальник відділу, головний бухгалтер | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | |||||
| Відділ моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Провідний спеціаліст | 1 | |||||
| Відділ підтримки ветеранів війни та членів їх сімей | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Відділ соціального обслуговування осіб з інвалідністю | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 1 | |||||
| Відділ соціального захисту населення | ||||||
| Заступник начальника управління - начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | |||||
| Управління інфраструктури та капітального будівництва | ||||||
| Начальник управління | 1 | |||||
| Головний спеціаліст, бухгалтер | 1 | |||||
| Головний спеціаліст, інженер | 1 | |||||
| Головний спеціаліст, юрисконсульт | 1 | |||||
| Управління освіти і науки | ||||||
| Начальник управління | 1 | |||||
| Секретар керівника | 1 | |||||
| Водій | 1 | |||||
| Прибиральник службових приміщень | 0,5 | |||||
| Відділ дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти | ||||||
| Заступник начальника управління-начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | ||||
| Спеціаліст 1 категорії | 2 | ||||
| Відділ кадрової та правової роботи | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст, юрисконсульт | 1 | |||||
| Спеціаліст 1 категорії | 1 | |||||
| Спеціаліст 1 категорії | 1 | |||||
| Відділ культури, національностей та релігій | ||||||
| Начальник відділу | 1 | |||||
| Головний спеціаліст | 2 | ||||
| Спеціаліст 1 категорії, юрисконсульт | 1 | |||||
| Водій | 1 | |||||
| Всього: 145 | ||||||
| Секретар міської ради | Наталія ГАНТІМУРОВА | |||||

