ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий вцілому

Сесія:

XLV

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

15.10.2025

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    15
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 1603-45-VIII
1603-45-VIII Про результати проведення Громадської Асамблеї у  Славутицькій міській територіальній громаді

СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
 
15.10.2025                                                                                        № 1603-45-VIII
 
Про результати проведення Громадської Асамблеї
у  Славутицькій міській територіальній громаді
 
Розглянувши рекомендації, напрацьовані за результатами проведення Громадської Асамблеї у Славутицькій міській територіальній громаді на тему: «Як можемо вдосконалити систему поводження з побутовими відходами в громаді?» в межах реалізації проєкту Ради Європи «Зміцнення стійкості демократичних процесів через громадську участь під час війни та в післявоєнний період», керуючись статтями 3, 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
м і с ь к а   р а д а
 
ВИРІШИЛА:
 
1.  Взяти до уваги рекомендації, напрацьовані за результатами проведення Громадської Асамблеї у Славутицькій міській територіальній громаді на тему: «Як можемо вдосконалити систему поводження з побутовими відходами в громаді?» (додаються).
2. Відділу з питань житлово-комунального господарства, тарифоутворення, енергоефективності та енергозбереження (Оксана Сосніна) враховувати рекомендації, напрацьовані за результатами проведення Громадської Асамблеї у Славутицькій міській територіальній громаді, при формуванні відповідних міських цільових програм.
3. Комунальному підприємству «Агентство регіонального розвитку» (Арина Старовойтова) спільно з експертами Офісу Ради Європи в Україні розробити проєкт Положення про Громадські асамблеї в Славутицькій міській територіальній громаді та винести його на затвердження виконавчого комітету Славутицької міської ради.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Віктора Шевченка.
 
Міський голова                                                 
                                          
                                              Юрій ФОМІЧЕВ                                                              
 
 
 
                                     Додаток  
                                     до рішення міської ради
                                                                          15.10.2025 № 1603-45-VIII
 
Рекомендації, напрацьовані за результатами проведення Громадської Асамблеї у Славутицькій міській територіальній громаді на тему: «Як можемо вдосконалити систему поводження з побутовими відходами в громаді?»
 
Рекомендації
1. Провести просвітницьку кампанію та створити соціальні ролики, які пропагуватимуть належне сортування сміття, використовуючи всі можливі комунікаційні канали.
2. Прибрати стихійні сміттєзвалища у місті (поквартально) із залученням громади шляхом інформування і встановлення подальшого контролю (Печерський, Добринінський, Чернігівський, Промзона).
3. Створити екокомісію громадського контролю та провести аналіз з бізнесами.
4. Зобов’язати КП «ЖКЦ» і управляючі компанії організувати спеціальні місця для збору трави та сміття, а також організувати локацію для спеціальних компостних майданчиків з дотриманням санітарних норм.
5. Встановити контейнери для сортування з урахуванням санітарних норм, чіткими інструкціями та графіком вивозу.
6. Організувати громадські слухання жителів будинків (збори мешканців будинків) з метою прийняття рішення подальшого консервування сміттєпроводів.
7. Налагодити комунікацію з ГО «Україна без сміття», «Еко місто» та іншими з можливістю налагодження співпраці.
8. Пілот: за один рік організувати шість майданчиків на базі павільйонів для сортування за п’ятьма фракціями.
9. Провести фахові аудити відходів за кварталами із залученням екоактивістів /волонтерів /ГО для визначення морфології відходів.
10. На основі інформації з морфології напрацювати рекомендації щодо встановлення тих чи інших контейнерів у визначених місцях / кварталах міста.
11. На основі аудиту залучити зацікавлених оптових закупівельників вторсировини.
12. Формування плану переходу визначення тарифу за масою відходів.
13. Створити систему вивезення садових відходів на вимогу від котеджів в КП «ЖКЦ» (з подрібненням цих відходів).
14. Розробити рекомендації для місцевих бізнесів щодо оптимізації роздільного збору відходів та сприяння влади до таких практик.
15. Налагодження вивозу роздільно зібраного сміття з гаражних кооперативів.
16. Створення «єдиної квитанції» за комунальні послуги в цифровому форматі.
17. Організувати інформаційну компанію: інфо-таблички в місцях сортування, виготовити наліпки, замовити відеоролики, внести зміни до навчального плану (презентації, лекції, екскурсії...).
18. Створити адміністратора з управління (Комунальне підприємство).
19. Розпочати експериментальний проєкт безконтейнерного збору сміття в Київських котеджах.
20. В межах експерименту організувати безконтейнерний збір сміття в пакети з окремим графіком вивезення (мешканці купують мішки, вартість мішка є оплатою послуги вивезення, оплата захоронення — за окремою квитанцією).
21. Створити облаштовані майданчики (обмежений доступ, з накриттям, з дотриманням санітарних норм) для збору відсортованого сміття (для багатоквартирних будинків).
22. Не закривати сміттєпроводи до облаштування майданчиків.
23. Внести зміни до бюджетного фінансування додавши рекомендації Громадської Асамблеї.
24. Визначити адміністратора послуги з управління відходами.
25. Організувати вивезення первинно відсортованого сміття за угодою збуту.
26. Продовжити взаємодію партнерства з суміжними територіальними громадами в межах чинного Меморандуму про партнерство та співробітництво.
27. Реорганізувати та модернізувати полігон.
28. Здійснити вимірювання кількості побутових відходів та заміри обсягів відсортованого сміття.
29. Проаналізувати доцільність кубічної та вагової систем вимірювання.
30. Сприяти розвитку стартапів з рециклінгу (устілки з кави/екобус тощо).
31. Організувати пункт проміжного зберігання та накопичення відсортованого сміття.
32. Ввести посади інспекторів з благоустрою.
33. Включити до кадрового складу адміністратора та інспекторів з благоустрою учасників Громадської Асамблеї.
 
Секретар міської ради                                                             Наталія ГАНТІМУРОВА