ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


Халіпова Наталія Володимирівна

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XIII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

15

Дата реєстрації:

22.07.2022

Проголосовано:

25.07.2022 18:32:09

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    17
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 15

Текст:



СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА



ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

___________________                                                        № _________________

 

Про внесення змін до рішення Славутицької міської ради від 06.05.2022             № 610-12-VIII «Про встановлення пропорції розподілу коштів від оренди між міським бюджетом та балансоутримувачами майна комунальної власності Славутицької міської територіальної  громади»  

 

Розглянувши звернення комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області від 20.04.2022 № 1-11/125, комунального підприємства «Житлово – комунальний центр» Славутицької міської ради від 16.02.2022 №111, від 05.05.2022 № 172, керуючись ч.5 ст. 17 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», ч.1 ст.59, ч.5 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

                                                      м і с ь к а   р а д а

 

  В И Р І Ш И Л А :

 

1.  Внести зміни до рішення Славутицької міської ради від 06.05.2022             № 610-12-VIII «Про встановлення пропорції розподілу коштів від оренди між міським бюджетом та балансоутримувачами майна комунальної власності Славутицької міської територіальної  громади», виклавши п.1 та п.2 рішення в такій редакції:

«1. Комунальному підприємству «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області:

 - протягом січня - червня 2022 року, із загального обсягу коштів від фактично отриманої орендної плати (після сплати податків, зборів та обов’язкових платежів):

  • 15% - використовувати за затвердженим виконавчим комітетом Славутицької міської ради порядком на покращення (оновлення) об’єктів нерухомого майна, що знаходяться на балансі підприємства; 

  • 10% - на експлуатаційні витрати по об’єктам нерухомого майна комунальної власності, що не знаходяться в оренді та не відшкодовуються орендарями;


75% - використовувати за затвердженим виконавчим комітетом Славутицької міської ради порядком на поповнення власних обігових коштів;

- протягом липня - грудня 2022 року, із загального обсягу коштів від фактично отриманої орендної плати (після сплати податків, зборів та обов’язкових платежів):

  • 90% - використовувати за затвердженим виконавчим комітетом Славутицької міської ради порядком на поповнення власних обігових коштів; 

  • 10% - перераховувати до місцевого бюджету.


2. Комунальному підприємству «Житлово-комунальний центр» Славутицької міської ради:

- протягом січня – червня 2022 року із загального обсягу коштів від фактично отриманої орендної плати (після сплати податків, зборів та обов’язкових платежів):

  • 30%  -  використовувати  на поповнення власних обігових коштів за затвердженим виконавчим комітетом Славутицької міської ради порядком;

  • 15% - використовувати за затвердженим виконавчим комітетом Славутицької міської ради порядком на покращення (оновлення, ремонт) об’єктів нерухомого майна, що знаходиться на балансі підприємства (на проведення робіт з благоустрою);

  • 55% - перераховувати до місцевого бюджету;


- протягом липня – грудня 2022 року із загального обсягу коштів від фактично отриманої орендної плати (після сплати податків, зборів та обов’язкових платежів):


  • 30%  -  використовувати  на поповнення власних обігових коштів за затвердженим виконавчим комітетом Славутицької міської ради порядком;

  • 60% - використовувати за затвердженим виконавчим комітетом Славутицької міської ради порядком на покращення (оновлення, ремонт) об’єктів нерухомого майна, що знаходиться на балансі підприємства (на проведення робіт з благоустрою);

  • 10% - перераховувати до місцевого бюджету».


3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на бюджетну комісію ради (Олена Соколова), комісію ради з питань міського господарства (Юрій Корнійчик) та першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  Віктора Шевченка.

 

 

 







Міський голова Юрій ФОМІЧЕВ