ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Величковський Іван Іванович

Статус:

Прийнятий вцілому

Дата:

14.05.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 3
Пропідтримку Славутицькою міською радою Вишгородського району Київської області інвестиційних проєктів із значними інвестиціями в м.Славутичі

СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
 
 
Пропідтримку Славутицькою міською радою Вишгородського району Київської області інвестиційних проєктів із значними інвестиціями в м.Славутичі
 
 
З метою покращення соціально-економічного стану, створення нових робочих місць та залучення інвестицій шляхом надання Славутицькою міською радоюВишгородського району Київської області підтримки інвестиційних проєктів із значними інвестиціями в м.Славутичі,враховуючи наявну компетенцію, відповідно до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну підтримку інвестиційних проєктів із значними інвестиціями в Україні»,керуючись ч. 1 ст. 26, ч.1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
 
м іськарада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Тимчасово, до 1 січня 2035 року, в адміністративно-територіальних межах м.Славутича Вишгородського району Київської областів частині плати за землю за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, що використовуються в рамках реалізації інвестиційних проєктів із значними інвестиціями (крім інвестиційних проєктів у сферах добування з метою подальшої переробки та/або збагачення корисних копалин) відповідно до Закону України «Про державну підтримку інвестиційних проєктів із значними інвестиціями в Україні» (далі – Закон), звільнити від сплати земельного податку та орендної плати за землі комунальної власності.
Інвестиційний проєкт із значними інвестиціями, для реалізації якого може надаватися державна підтримка згідно з цим Законом, має відповідати всім таким вимогам:
1) інвестиційний проєкт із значними інвестиціями, що реалізується в адміністративно-територіальних межах м.Славутича Вишгородського району Київської області у сферах переробної промисловості (крім діяльності з виробництва та обігу тютюнових виробів, спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв), добування з метою подальшої переробки та/або збагачення корисних копалин (крім кам’яного та бурого вугілля, сирої нафти та природного газу), поводження з відходами, транспорту, складського господарства, поштової та кур’єрської діяльності, логістики, освіти, наукової та науково-технічної діяльності, охорони здоров’я, мистецтва, культури, спорту, туризму та курортно-рекреаційній сфері;
2) інвестиційний проєкт із значними інвестиціями передбачає будівництво, модернізацію, технічне та/або технологічне переоснащення об’єктів інвестування у сферах, зазначених у цьому пунктірішення, придбання необхідного устаткування (обладнання) та комплектуючих виробів до нього, а також може передбачати будівництво за рахунок коштів інвестора із значними інвестиціями необхідних для реалізації інвестиційного проєкту із значними інвестиціями об’єктів суміжної інфраструктури;
3) створення впродовж строку реалізації інвестиційного проєкту із значними інвестиціями не менше 80 нових робочих місць із середньою заробітною платою працівників, розмір якої не менш як на 15 відсотків перевищує розмір середньої заробітної плати за відповідним видом діяльності у регіоні, в якому реалізується проєкт, за попередній календарний рік;
4) розмір значних інвестицій в об’єкти інвестування протягом строку реалізації інвестиційного проєкту із значними інвестиціями перевищує суму, еквівалентну 20 мільйонам євро, що розраховується за офіційним курсом валют, встановленим Національним банком України станом на перший робочий день кварталу, в якому подається заявка, та на дату фактичного здійснення значних інвестицій в об’єкти інвестування на виконання спеціального інвестиційного договору;
5) строк реалізації інвестиційного проєкту із значними інвестиціями не перевищує п’ять років.
Державна підтримка, що надається відповідно до Закону, не поширюється на інвестиційні проєкти, що відповідають ознакам державно-приватного партнерства, які мають бути реалізовані із застосуванням вимог законів України «Про державно-приватне партнерство» та «Про концесію», та на інвестиційні проєкти, що реалізуються відповідно до угод про розподіл продукції, які мають бути реалізовані із застосуванням вимог Закону України «Про угоди про розподіл продукції», а також не надається для виконання суб’єктами господарювання своїх інвестиційних зобов’язань у ході приватизації об’єктів державної та комунальної власності.
2. Загальна сума вивільнених від оподаткування коштів (сум податку, що не сплачуються до місцевого бюджету та залишаються у розпорядженні платника податку - інвестора із значними інвестиціями) враховується у складі загального обсягу передбаченої спеціальним інвестиційним договором державної підтримки інвестиційного проєкту із значними інвестиціями, яка надається відповідно до Закону.
3. У разі досягнення загального обсягу державної підтримки інвестиційного проєкту із значними інвестиціями платник податку - інвестор із значними інвестиціями починаючи з календарного місяця, в якому досягнуто зазначений обсяг, втрачає право на застосування пільги, визначеної пунктом 1 цього рішення.
4. При досягненні загального обсягу державної підтримки інвестиційного проєкту із значними інвестиціями протягом звітного (податкового) періоду платник податку - інвестор із значними інвестиціями зобов’язаний протягом 20 календарних днів з дати внесення відповідної інформації до реєстру інвестиційних проєктів із значними інвестиціями подати уточнюючу податкову декларацію за такий звітний (податковий) період, в якій збільшити податкові зобов’язання із сплати плати за землю за період починаючи з календарного місяця, в якому досягнуто загального обсягу державної підтримки інвестиційного проєкту із значними інвестиціями.
При цьому до дати внесення змін до договорів оренди земельних ділянок, що використовуються в рамках реалізації інвестиційних проєктів із значними інвестиціями, у зв’язку з досягненням загального обсягу державної підтримки інвестиційного проєкту із значними інвестиціями розмір орендної плати для нарахування податкових зобов’язань з орендної плати визначається за правилами, визначеними пунктом 288.5 статті 288 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).
5. Штрафні санкції та пеня, визначені Кодексом за заниження податкового зобов’язання з плати за землю, за період починаючи з дати досягнення загального обсягу державної підтримки інвестиційного проєкту із значними інвестиціями до дати внесення відповідної інформації до реєстру інвестиційних проєктів із значними інвестиціями щодо досягнення загального обсягу такої підтримки, не застосовуються.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Віктора Шевченка та на постійну комісію ради з питань соціально-економічного розвитку (Юрій Юрченко).
 
 
Міський голова Юрій ФОМІЧЕВ
_________________