ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Величковський І.І.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

7

Дата реєстрації:

26.01.2017

Проголосовано:

27.01.2017 17:31:48

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    7
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 7

Текст:



 



СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Славутича на 2017 рік в рамках Стратегічного плану соціально-економічного розвитку міста Славутича до 2020 року

 

Розглянувши Програму соціально-економічного та культурного розвитку міста Славутича на 2017 рік в рамках Стратегічного плану соціально-економічного розвитку міста Славутича до 2020 року, керуючись Законом України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» та п. 22 ч. 1 ст. 26, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

м і с ь к а   р а д а

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1. Затвердити Програму соціально-економічного та культурного розвитку міста Славутича на 2017 рік в рамках Стратегічного плану соціально-економічного розвитку міста Славутича до 2020 року (далі – Програма), що додається.

2. Виконавчому комітету міської ради здійснювати моніторинг стану виконання завдань Програми шляхом підготовки щоквартальних стислих підсумків щодо стану виконання Програми та міських цільових програм, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету та, у разі необхідності, вносити пропозиції до міської ради про їх коригування.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії ради та першого заступника міського голови Шевченка В.В.

 







Міський голова Ю.К. Фомічев



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Славутицької міської ради

______________№____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА


 

соціально-економічного та культурного

розвитку міста Славутича на 2017 рік

в рамках Стратегічного плану соціально-

економічного розвитку міста Славутича

 до 2020 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

Славутич 2017

 

ЗМІСТ

 













































































































































       Стор.
  Загальна характеристика Програми

 
4
Розділ I. Стислий аналіз соціально-економічного розвитку міста за 2016 рік 5
Розділ II. Пріоритети та основні завдання економічного та соціального розвитку міста у 2017 році  

9
Розділ III. Основні напрями соціально-економічного та культурного розвитку м. Славутича у 2017 році  

11
3.1 Соціальна сфера

Демографічний розвиток

Зайнятість населення та ринок праці

Грошові доходи населення та заробітна плата

Пенсійне забезпечення

Соціальний захист та соціальне забезпечення

Молодіжна політика

Назустріч дітям
11

11

11

12

13

13

14

15
3.2 Гуманітарна сфера

Охорона здоров'я

Освіта

Культура

Фізична культура та спорт
16

16

16

19

20
3.3 Природокористування та безпека життєдіяльності людини

Охорона навколишнього природного середовища

Охорона праці
21

21

22
3.4 Житлове та капітальне будівництво 22
3.5 Житлово-комунальне господарство 23
3.6 Розвиток підприємництва

Розвиток ринкової інфраструктури
24

25
3.7 Інвестиційна політика 26
3.8 Об’єкти комунальної власності

Управління об’єктами комунальної власності

Реформування відносин власності
27

27

28
3.9 Розвиток реального сектору економіки

Промисловість

Транспорт, звязок та інформатизація

Споживчий ринок
28

28

29

30
3.10 Фінансові ресурси 30
Розділ ІV. Основні показники 32
  Таблиця 4.1 Основні показники економічного та соціального розвитку міста  

32
  Таблиця 4.2 Загальні характеристики обсягів капітальних вкладень  

33
  Таблиця 4.3 Основні показники розвитку підприємництва та обєктів інфраструктури підтримки малого підприємництва  

33
Розділ V. Показники розвитку комунальних підприємств 34
  Таблиця 5.1 Основні прогнозні показники господарської діяльності комунального підприємства “Агентство регіонального розвитку»  

 

34
  Таблиця 5.2 Основні прогнозні показники господарської діяльності комунального підприємства “Житлово-комунальний центр”  

 

34
  Таблиця 5.3 Основні прогнозні показники господарської діяльності комунального підприємства “Управління житлово-комунального господарства”  

 

 

35
  Таблиця 5.4 Основні прогнозні показники господарської діяльності комунального підприємства “Управління з розвитку фізичної культури, спорту та туризму”  

 

 

35
Розділ VI. Додаткові данні 36
    Перелік міських  програм, які діятимуть у 2017 році 36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Загальна характеристика Програми

 

Програма  соціально-економічного та культурного  розвитку міста Славутича на 2017 рік (далі – Програма)  розроблена з метою визначення пріоритетів, завдань та заходів, що забезпечуватимуть у 2017 році розвиток міста.

Програма підготовлена з урахуванням основних завдань Стратегічного плану соціально-економічного розвитку м. Славутича до 2020 року, затвердженого рішенням Славутицької міської ради від 27.10.2000 №194-28-ХХІІІ, пріоритетних напрямків розвитку територіальної громади, визначених Статутом територіальної громади               м. Славутич, Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 04.12.2014 № 856-44-VІ, відповідно до цілей і пріоритетів економічної і соціальної політики, передбачених Програмою діяльності КМУ від 14.04.2016 № 1099-VIII.

Програма розроблена на основі вимог Конституції України з урахуванням положень Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про державні цільові програми», «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики», «Про стимулювання розвитку регіонів», «Про інвестиційну діяльність», «Про стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях економіки з метою створення нових робочих місць», «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні», «Про державно-приватне партнерство», «Про зовнішньоекономічну діяльність», «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні» та Постанов Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету», від 06.08.2014 № 385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року».

На підставі оцінки ресурсного потенціалу, тенденцій соціально-економічного розвитку міста Славутича у 2016 році та попередніх роках, наявних проблем і можливих ризиків у Програмі визначено цілі, завдання та заходи соціальної та економічної політики міської влади на 2017 рік, спрямовані на забезпечення якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення м. Славутича та підвищення конкурентоспроможності економіки міста (розділ ІІ).

Основне завдання реалізації Програми – підвищення добробуту населення, вирішення соціальних та економічних проблем мешканців міста, забезпечення подальшого економічного розвитку усіх сфер господарського комплексу міста.

Реалізацію намічених показників та пріоритетних напрямків передбачається здійснювати в основному через економічні важелі регулювання та виконання заходів, визначених законами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови Київської облдержадміністрації, рішеннями Славутицької міської ради та її виконавчого комітету, які спрямовані  на подальший розвиток економіки і вирішення актуальних соціальних та економічних проблем.

Прогнозні показники Програми на 2017 рік розроблені на основі оцінки реального стану економіки міста, аналізу поточної соціально-економічної ситуації, який здійснено з використанням статистичних даних головного управління статистики у Київській області, а також з урахуванням прогнозів і розрахунків комунальних підприємств щодо результатів їх діяльності у 2016 році. Програма включає розрахункові показники. Розрахунки  відповідних вартісних показників здійснюються в діючих цінах відповідного року. Основні показники Програми  можуть уточнюватись на наступних етапах роботи з ними, з урахуванням можливих змін цінової, податкової політики, тощо.

За деякими показниками  використані попередні дані.

Для оцінки повноти та якості реалізації програмних завдань і заходів Славутицької міською радою здійснюватиметься щоквартальний моніторинг виконання Програми.

 
Розділ І.  Стислий аналіз соціально – економічного розвитку міста


за 2016 рік 

 

Протягом 2016 року міська рада та виконавчий комітет разом із підприємствами, установами, організаціями міста спрямували свою роботу на виконання положень Конституції України та законів України, забезпечення реалізації заходів, визначених нормативно-правовими актами щодо соціального захисту працівників Чорнобильської АЕС та жителів м.Славутича.

Особлива увага приділялась мінімізації негативного впливу кризових явищ, що виникли у соціально-економічній та фінансовій сферах держави, на соціальний та економічний розвиток міста, нових промислових рентабельних структур, що виробляють конкурентоспроможну продукцію, стабілізації роботи підприємств всіх форм власності міста, стану реалізації проектів з виведення енергоблоків ЧАЕС з експлуатації та перетворення об’єкту “Укриття” на екологічно безпечну систему, розвитку і належному функціонуванню житлово-комунального господарства, розбудові соціальної інфраструктури міста, соціальному захисту та медичному обслуговуванню населення, наповненню міського бюджету.

В 2016 році проводилась робота щодо:


  • збереження і розвитку соціальної інфраструктури та забезпечення життєдіяльності міста за всіма напрямками (в т.ч.: стабільна робота міських закладів освіти, культури та спорту, медичних закладів,  житлово-комунального господарства, охорона правопорядку);




  • створення нових робочих місць;

  • пошуку  джерел фінансування, кредитування, залучення інвестицій для розвитку міста;

  • вирішення соціальних проблем та соціального захисту працівників Чорнобильської АЕС та мешканців м. Славутича;

  • соціального захисту населення, особливо дітей та малозабезпечених категорій громадян міста;




  • реформування відносин власності та формування конкурентного середовища;

  • забезпечення ефективного використання комунального майна та експлуатації об’єктів у належному інженерно-технічному та санітарному стані;

  • реалізації енерго, ресурсозберігаючих заходів в об’єктах соціальної інфраструктури, житлового фонду та житлово-комунального господарства;

  • розвитку системи соціального партнерства;

  • підвищення ефективності управління містом та ресурсами територіальної громади на основі реалізації 12 європейських принципів ефективного управління;

  • всебічної підтримки мобілізованих осіб та їх сімей, переселенців зі сходу країни;

  • підвищення якості соціальних послуг, що надаються населенню міста, в тому числі шляхом впровадження комплексної системи управління якістю муніципальних послуг відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001-2008.


Демографічна ситуація в м. Славутичі залишається, в цілому, стабільною. В порівнянні з початком 2016 року за січень-вересень чисельність наявного населення збільшилась на 53 особи і становить 25059 осіб (станом на 01.01.2016 було 25006 осіб). Збільшення чисельності відбулося за рахунок природного приросту та міграційного приросту.

s За даними міського центру зайнятості ситуація на ринку праці є стабільною, рівень безробіття за станом на 01.01.2017 становив 1,5%, що на 0,3% менше ніж на початок 2016 року. Станом на 01.01.2017 чисельність актуальних вакансій, заявлених до міського центру зайнятості, склала 110 штатних одиниць, це на 16 штатних одиниць менше порівняно з минулим роком.

Середня тривалість безробіття станом на 01.01.2017 становить 109 календарних днів, що на 23 календарних дні менше, ніж на початок 2016 року, середня тривалість укомплектування вакансій складає 15 календарних днів (2015 року – 14).

Рівень укомплектування вакансій за 2016 рік становить 68,6% (проти 69,9 за 2015).

Середня тривалість пошуку роботи (з моменту реєстрації в службі зайнятості до працевлаштування) залишилась на рівні 2015 року і становить 81 календарний день.

 В 2016 році міським центром зайнятості з фонду загальнообов’язкового державного страхування України на випадок безробіття було виплачено:

- роботодавцям:

< >за працевлаштування на нові робочі місця 9 безробітних  компенсацію єдиного внеску  на загальну суму 56,8 тис. грн.;компенсацію оплати праці 1 безробітного з числа внутрішньо переміщених осіб             11,0 тис. грн.;25,7 тис. грн. на оплату праці 22 безробітних, які  працювали на оплачуваних громадських роботах;одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації 5 безробітними підприємницької діяльності на загальну суму 161,2 тис. грн.;допомоги по безробіттю 771 безробітному на загальну суму 6053,6 тис. грн.

За січень-листопад 2016 року в місті створено 851 нове робоче місце (за 2014 – 694; за 2015 – 789 нових робочих місць), в т.ч.: на підприємствах міста – 695; зареєстровано фізичних осіб – підприємців – 121. Укладено 35 нових трудових договорів між фізичними особами – підприємцями та найманими працівниками.

 

 

s Прогноз середньомісячної заробітної плати у м. Славутичі на 2017 рік становить 9573 грн. (очікувана за 2016 рік – 8472 грн.). За станом на 01.01.2017 заборгованість з виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах становить 354,2 тис. грн.. 

s

Очікується, що обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг) підприємствами основного кола за 2016 рік буде становити 468,1 млн. грн., що на         29,8 млн. грн. менше, ніж за 2015 рік.

Розподіл обсягу реалізованої продукції за основними промисловими групами (% до загального обсягу): 81,8 % - товари проміжного споживання, 12,7 % - енергія, 5,5 % - споживчі товари нетривалого вжитку.

 

s                                                                        Очікується, що у 2016 році обсяг роздрібного товарообороту офіційно зареєстрованих підприємств торгівлі всіх форм власності та господарюван­ня складе  382,5 млн. грн., в 2017 році обсяг товарообігу становитиме 459,0 млн. грн. (прогноз).

Очікуваний дохід від надання послуг підприємствами торгівлі усіх форм власності за 2016 рік буде становити 153,2 млн. грн., який збільшиться на 35 % порівняно з показником 2015 року – 117,6 млн. грн..

В місті значна увага приділяється розвитку малого і середнього підприємництва.

Станом на 01.01.2016 кількість діючих малих підприємств в м.Славутичі становила 266 одиниць, що у розрахунку на 10 тис. наявного населення, становить 106 одиниць і на 7% перевищує середній показник по Київській області. Показники щодо державної реєстрації суб’єктів господарювання у 2016 році зменшились на 14% у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Разом з тим, протягом вищезазначеного періоду, на 39% зменшилась кількість реєстраційних дій з припинення державної реєстрації/зняття з обліку суб’єктів господарювання в порівнянні з 2015 роком.

 

 

s s За даними відділення у м.Славутичі Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області  загальна сума надходжень до бюджетів всіх рівнів від суб'єктів малого підприємництва за 2016 рік становить 45,2 млн. грн. (17% від загальної суми надходжень по місту), що на 3,6 млн. грн. менше ніж в 2015 році.

Очікуваний в 2016 році обсяг прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу), залучених в           м. Славутич з початку інвестування складе 7,5 млн. грн. США, що на 15,7% менше ніж на початок року та в розрахунку на 1 особу буде становити 299,3  дол. США.

У рамках єдиної державної політики забезпечується участь жителів міста та суб’єктів господарювання в приватизації комунального майна та житла, земельних ділянок.

За даними бюро технічної інвентаризації протягом 2016 року у місті проведена технічна інвентаризація об’єктів нерухомості: квартир – 66, будинків – 6, інших об’єктів – 20. Також були оформлені документи по приватизації житлового фонду: підготовлено проектів, розпоряджень та рішень – 68, сформовані свідоцтва про право власності – 66, сформовано договори з калькуляцією робіт – 3. Виготовлялась технічна документація на об’єкти нерухомості: технічні паспорти квартир – 86, технічні паспорти на введення в експлуатацію котеджів – 4, інші – 22. Виготовлені довідки: про зареєстроване майно – 56, про зареєстроване майно б/оплати – 35, про опалювальну площу – 4, інші – 11.

Всього станом на 01.01.2017 в місті обліковується 833 землевласників та землекористувачів:

-     в постійному користуванні (державна власність) – 177;

-     в комунальній власності – 13;

-     в оренді – 156;

-     у приватній власності – 487.

В 2016 році продовжувалася робота щодо удосконалення функціонування житлово-комунальної сфери міста. На конкурсній основі обслуговуються об’єкти житлового комплексу міста. Комунальними підприємствами «Житлово-комунальний центр» та «Управління житлово-комунального господарства» забезпечувалося надання послуг за всіма напрямками діяльності.

Стратегічні об’єкти життєдіяльності міста, такі як котельня, водопровідні, теплові, каналізаційні мережі і системи, загальноміські кабельні мережі і системи залишаються в комунальній власності.

Доходи загального фонду бюджету міста за 2016 рік складають 259 012,2 тис. грн., а доходи спеціального фонду – 19 580,4 тис. грн..  

Протягом 2016 року забезпечено утримання соціальної інфраструктури міста в повному обсязі, здійснювався соціальний захист населення, своєчасно проводилася виплата заробітної плати працівникам бюджетних установ, пенсій, активно діяли міські громадські організації, стабільно працювала система освіти, культури та спорту.

Протягом відповідного періоду виконавчий комітет Славутицької міської ради працював з додержанням вимог системи управління якістю за міжнародним стандартом ISO 9001-2008.

 
Розділ ІІ. Пріоритети та основні завдання  економічного та соціального розвитку міста на 2017 рік

 

Мета Програми – забезпечення стабільної життєдіяльності міста Славутича за рахунок подальшого розвитку в усіх галузях економіки, соціальної та культурної сфер міста, надання якісних послуг, та вирішення соціальних проблем мешканців міста.

Забезпечення комплексного, сталого соціально-економічного розвитку міста є однією із найбільш важливих цілей органів місцевого самоврядування м.Славутича у 2017 році.

Основні  пріоритети на 2017 рік:


< >подальший розвиток соціально-економічної та культурної сфер міста;створення умов для підвищення якості життя та зростання рівня доходів населення, забезпечення соціального захисту малозабезпечених, соціально незахищених громадян та громадян, тимчасово переселених із зони АТО; забезпечення наповнення та виконання бюджету міста на 2017 рік;створення максимально сприятливих умов для започаткування та ведення малого і середнього бізнесу з подальшим удосконаленням інфраструктури підтримки бізнесу;залучення громадян до управління містом (партисипативна демократія);впровадження новітніх енергоефективних технологій та стимулювання раціонального використання енергоресурсів, а також впровадження заходів з ресурсо- та енергозбереження на комунальних підприємствах та установах, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету;максимальна участь у грантових та кредитних програмахна всіх рівнях, в т.ч. і на міжнародному;всебічне сприяння суб'єктам господарювання, які реалізують або мають намір реалізувати інвестиційні проекти, спрямовані на створення нових робочих місць;імплементація бренду м. Славутича;реалізація програмних заходів щодо підтримки учасників АТО та членів їх сімей – жителів м. Славутича;надання кваліфікованої спеціалізованої медичної допомоги населенню міста в умовах поліклініки і стаціонару, організація роботи за принципами страхової та сімейної медицини;популяризація здорового способу життя та залучення громадян до використання наявної спортивно-оздоровчої інфраструктури міста;підтримка правопорядку в місті;розвиток вищої освіти в місті та сприяння створенню науково-освітнього кластеру на базі НТУУ «Київський політехнічний інститут»;створення умов для культурного і духовного розвитку громади;створення умов для задоволення інформаційних потреб громадян, підприємств, установ та організацій на основі використання електронних інформаційних ресурсів і сучасних комп’ютерних технологій; удосконалення системи управління якістю виконавчого комітету Славутицької міської ради, підготовка до переходу на новий міжнародний стандарт ISO 9001:2015.подальше удосконалення системи управління містом та підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу міста;забезпечення реалізації завдань, передбачених нормативно-правовими актами щодо закриття  Чорнобильської АЕС, зокрема – Загальнодержавною програмою зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об’єкта «Укриття» на екологічно безпечну систему;забезпечення життєдіяльності міста, збереження та розвиток соціальної інфраструктури;підтримка підприємництва шляхом проведення, в межах компетенції органів місцевого самоврядування, збалансованої політики у сферах оподаткування та орендних відносин, інформаційного забезпечення про ресурси громади, що можуть бути переданими у використання для здійснення підприємницької діяльності, створення рівних умов для започаткування та ведення бізнесу в умовах конкурентного середовища, сприяння розвиткові початкового та малого підприємництва;підвищення якості надання житлово-комунальних послуг у житловому фонді, сприяння освоєнню проектної потужності блочно-модульною котельнею з використанням місцевих видів палива (торф і тріска), реалізація заходів щодо заміщення природного газу у виробництві теплової енергії;залучення громадян до управління власністю у багатоквартирних будинках;здійснення прозорої тарифної політики у сфері цін/тарифів на житлово-комунальні послуги із забезпеченням беззбиткової діяльності виконавців та виробників послуг, залученням громадськості до процесу формування тарифів на послуги; підвищення ефективності управління майном права комунальної власності, реалізація Програми приватизації;впровадження заходів з ресурсо та енергозаощадження на комунальних підприємствах та установах, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету;реформування системи медичного обслуговування;забезпечення діяльності Славутицької народної дружини на основі співпраці з трудовими колективами підприємств та організацій міста;сприяння подальшому розвитку промислового майданчика Чорнобильської АЕС зі створенням на базі ДСП «Чорнобильська АЕС» Національного оператора зі зняття з експлуатації АЕС України та поводження з радіоактивними матеріалами;розширення функцій та збільшення обсягів робіт ВП «Атомремонтсервіс» ДП НАЕК «Енергоатом» у зоні Чорнобильської АЕС та при виконанні робіт на АЕС України;ініціювання створення в м.Славутичі центру ядерних досліджень НАН України та реалізація Концепції створення нового багатоцільового дослідницького ядерного реактора, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.10.2008        № 1299-р;сприяння успішному впровадженню проекту будівництва Централізованого сховища для зберігання відпрацьованого ядерного палива реакторів типу ВВЕР вітчизняних атомних електростанцій як частини єдиного комплексу з поводження з відпрацьованим ядерним паливом державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» (відповідно до Закону України від 09.02.2012 № 4384-VI);популяризація Кодексу етики, честі, порядності, добросовісного та ефективного управління Славутицької територіальної громади з метою створення комфортних і якісних умов життя, зміцнення доброзичливих взаємин славутчан.3.1. Соціальна сфера

 

Демографічний розвиток


Прогнозується подальше зростання середньорічної чисельності постійного населення міста за рахунок  природного та міграційного приросту.

Основні завдання та заходи на 2017 рік:

< >створення умов для підвищення якості життя населення, збереження його життєвого і трудового потенціалу;сприяння створенню нових робочих місць;підвищення якості медичної допомоги;сприяння будівництву житла;забезпечення соціальної підтримки сімей, дітей та молоді через систему соціальних послуг; впровадження механізму запобігання насильства у сім’ї, проведення кампаній «Стоп насильству»;забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків у суспільстві;забезпечення можливості отримання в м. Славутичі вищої освіти;проведення інформаційно-просвітницької роботи у дитячому та підлітковому середовищі щодо здорового спосіб життя, збереження та поліпшення здоров’я;сприяння реалізації права дитини на виховання в сім’ї, розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (усиновлення, опіка, піклування, прийомні сім’ї, функціонування дитячих будинків сімейного типу);здійснення профілактики раннього соціального сирітства з метою запобігання відмовам матерів від новонароджених дітей.надання всебічної підтримки суб’єктам господарювання, які реалізують або мають наміри реалізувати інвестиційні проекти в м. Славутичі, спрямовані на створення нових робочих місць;надання інформаційно-консультаційних послуг бажаючим займатися підприємницькою діяльністю щодо можливостей започаткування та ведення власної справи;сприяння безробітним у започаткуванні власної справи;сприяння зайнятості населення, зниження рівня безробіття та зменшення його тривалості;забезпечення якісного підбору персоналу на замовлення роботодавців;сприяння працевлаштуванню громадянам на підприємствах, що залучені до міжнародних проектів на промисловому майданчику ЧАЕС;інформування населення щодо можливості пошуку роботи та працевлаштування  за межами міста Славутича;забезпечення інформування населення та роботодавців про ризики нелегального працевлаштування;сприяння працевлаштуванню соціально вразливих категорій громадян;організація громадських та інших робіт тимчасового характеру та залучення громадян до участі у таких роботах;організація професійного навчання безробітних на замовлення роботодавців у навчальних закладах та шляхом стажування на підприємствах міста з метою підвищення кваліфікації, адаптації на робочих місцях для подальшого працевлаштування;організація профорієнтаційної та консультаційної роботи серед різних верств населення; проведення тематичних семінарів для незайнятого та зайнятого населення;працевлаштування безробітних на нові робочі місця з компенсацією роботодавцям фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування України на випадок безробіття;працевлаштування внутрішньо переміщених осіб з компенсацією витрат на навчання, проходження медогляду та оплату праці;використання ЗМІ для широкого інформування громадськості про послуги, що надаються державною службою зайнятості.Протягом останніх років в місті зберігається позитивна тенденція щодо зростання мінімальних грошових доходів населення: зростання середньомісячної заробітної плати; фінансування державної соціальної допомоги малозабезпеченим категоріям населення та інших соціальних трансфертів.Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в місті за 9 місяців 2016 року зросла на 11 % порівняно з початком року і становить 7681 грн. (на 01.01.2016 – 6910 грн.). Згідно з прогнозом на 2017 рік показник середньомісячної заробітної плати, у порівнянні з 2016 роком збільшиться на 13 % і досягне 9574 грн.          Основні завдання та заходи на 2017 рік

< >забезпечення реалізації державної політики з питань додержання законодавства про соціальний захист населення: своєчасної виплати заробітної плати, запровадження підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці,  надання працівникам пільг і компенсацій, передбачених законодавством;здійснення моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ та організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;забезпечення діяльності  тимчасової комісії з питань погашення  заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та робочої групи з питань легалізації виплати  заробітної плати та зайнятості населення;здійснення контролю  за своєчасною оплатою праці не нижче встановленого державного мінімального розміру.Соціальний захист та соціальне забезпечення

З метою підвищення ефективності системи соціальної допомоги в м.Славутичі через посилення адресності при її наданні, та шляхом включення додаткових заходів щодо соціальної підтримки громадян, вирішення проблем матеріально-технічного, соціально-побутового, культурно-масового характеру, здійснення конкретних заходів, спрямованих на надання адресної підтримки незаможним верствам населення, надання соціально-правової, трудової та медичної реабілітації особам з обмеженими фізичними можливостями в м. Славутичі забезпечуватиметься реалізація міської  програми «Турбота», комплексної програми «Донори Славутича».

Одним з найбільш поширених та масових за обсягом видів адресної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям є житлові субсидії на оплату житла, комунальних послуг та електроенергії.

У 2017 році буде приділятися значна увага забезпеченню соціальної підтримки найбільш вразливих та незахищених верств населення шляхом поглиблення адресності при наданні державних соціальних допомог, підвищенню рівня фінансового забезпечення соціальних програм, посиленню підтримки соціально-вразливих верств населення.

Основні завдання та заходи на 2017 рік:

< >здійснення  виплат державних допомог, компенсацій та надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг пільговим категоріям населення;забезпечення засобами реабілітації;забезпечення оздоровлення  інвалідів, ветеранів війни та учасників антитерористичної операції;надання населенню субсидії на відшкодування витрат на оплату житла, комунальних послуг, електроенергії ;удосконалення електронного обміну інформацією щодо нарахування та використання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги між підприємствами, які надають послуги і управлінням  соціального захисту населення;своєчасне призначення та виплата допомоги малозабезпеченим сім’ям, сім’ям з дітьми, дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства та інших видів державних допомог;забезпечення доступу до соціальних послуг внутрішньо переміщених осіб;забезпечення функціонування центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів  в      м. Славутичі.створення умов для формування  гармонійно розвинутої особистості;подальший розвиток  молодіжного самоврядування, сприяння діяльності Молодіжної ради;пропаганда здорового способу життя;забезпечення рівних можливостей використання інформаційного простору;формування екологічної свідомості;інформаційна підтримка інституту молодої сім’ї.Комплексна програма «Молодь Славутича» на 2016-2020 роки в рамках концепції «Славутич – місто сприятливе до підростаючого покоління та дружнє до дитини» (фінансування з місцевого бюджету у розмірі 50 тис. грн.); Програма «Захисник Вітчизни» на 2016-2020 роки (фінансування з місцевого бюджету у розмірі 150,0 тис. грн.).Концепція розвитку велосипедного руху та велосипедної інфраструктури «Веломісто».Основні завдання та заходи 2017 року будуть спрямовуватися на:організацію та проведення освітньо-виховних, культурних та мистецьких заходів спрямованих на розвиток творчого, інтелектуального та духовного розвитку молоді;сприяння розвитку і діяльності молодіжних, дитячих громадських організацій, органів студентського самоврядування, творчо-обдарованої молоді, волонтерського руху, соціально-активної молоді м. Славутича та забезпечення їх науково-методичним супроводом;вдосконалення системи патріотичного виховання молоді, формування у неї почуття національної гідності;сприяння працевлаштуванню та молодіжному підприємництву, забезпечення молодих фахівців першим робочим місцем та проведення профорієнтаційних заходів з метою формування у молоді особистої трудової орієнтації;локалізацію та оперативне вирішення соціальних та побутових проблем молоді;підтримку органами державної влади молодіжних та дитячих громадських організацій;проведення зустрічей з представниками об’єднань громадян, діяльність яких спрямована на становлення і підтримку молоді;створення умов для творчого, інтелектуального та духовного розвитку молоді, підтримку обдарованої молоді, формування у неї лідерських якостей;організацію змістовного дозвілля молоді, проведення молодіжних заходів за освітньо-виховним, культурно-мистецьким, інформаційним та юридично-правовим спрямуванням;формування стійкого неприйняття паління, вживання наркотиків та алкоголю серед молоді.створення умов для популяризації здорового способу життя в рамках Концепції з розвитку велосипедного руху і велосипедної інфраструктури «Веломісто» на 2016-2020 рокипроведення нарад та семінарів для розвитку бренду міста із залученням активної та обдарованої молоді.виховують 3-х дітей – 102 сім’ї (306 дітей);виховують 4-х дітей – 18 сімей (72 дітей);виховують 5 дітей – 5 сімей (25 дітей);виховують 6 дітей – 4 сім’ї (24 дітей);виховують 7 дітей – 1 сім’я (7 дітей);виховують 8 дітей – 1 сім’я (8 дітей);виховують 9 дітей – 2 сім’ї (18 дітей);виховують 11 дітей – 1 сім’я (11 дітей).забезпечити захист прав та інтересів дітей м. Славутича, в тому числі дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які залишились без батьківського піклування,  дітей, які опинились у складних життєвих обставинах;продовжувати виявляти сім’ї з дітьми, які перебувають у складних умовах проживання, з метою своєчасного захисту прав та законних інтересів дітей, і сприяти подоланню життєвих негараздів;удосконалити систему запобігання насильству в сім’ї, надавати допомогу жертвам насильства; продовжувати роботу з сім’ями уразливих категорій шляхом надання якісних соціальних послуг;продовжувати створювати належні умови для реалізації права кожної дитини на виховання в сім'ї, або в оточенні, максимально наближеному до сімейного;забезпечити  оздоровлення та відпочинок дітей, насамперед тих, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.надання кваліфікованої спеціалізованої медичної допомоги населенню міста в умовах поліклініки і стаціонару;щорічне медичне обстеження (диспансеризація) жителів міста Славутич, згідно діючих нормативних  документів;проведення обов’язкових попередніх і періодичних медичних оглядів  працівників,  умови праці яких були пов’язані з можливим виникненням професійних захворювань;проведення цільових медичних оглядів для активного виявлення хворих на туберкульоз на ранніх стадіях, злоякісних новоутворень, дерматовенерологічних, інфекційних та інших захворювань;впровадження в практику роботи нових передових сучасних форм медичного обслуговування, методів діагностики, профілактики та лікування, а також наукової організації праці;систематичне вивчення та попередження захворюваності з тимчасовою втратою працездатності, виробничого травматизму, загальної інфекційної і професійної захворюваності, інвалідності і смертності, а також проведення разом з підприємствами і організаціями заходів щодо їх профілактики і зниження;експертиза тимчасової і стійкої непрацездатності контингентів; розвиток і удосконалення спеціалізованих видів медичної, невідкладної  допомоги, реанімації та інтенсивної терапії;організація і впровадження роботи за принципом страхової медицини і сімейної медицини;  забезпечення якості та доступності медичної допомоги  на всіх рівнях кожного підрозділу;підвищення культури обслуговування пацієнтів;поліпшення санітарно-освітньої роботи серед населення;створення умов для розширення об’єму медичних послуг на госпрозрахунковій основі;продовження реалізації міської програми «Здоров’я славутичан» і забезпечення фінансування заходів цієї програми за рахунок коштів місцевого бюджету (пропаганда здорового способу життя);спільно з органами місцевого самоврядування розглянути питання закріплення існуючого кадрового ресурсу;адаптація протоколів і стандартів надання медичної допомоги (впровадження медико-технологічних документів по стандартизації медичної допомоги на принципах доказової медицини);підвищення рівня та готовності з усунення медико-санітарних наслідків надзвичайних станів.забезпечувати умови для якісної освіти учнів (вихованців) навчальних закладів у відповідності з їхніми індивідуальними нахилами, можливостями, здібностями і потребами, удосконалювати систему роботи з професійної орієнтації учнів;здійснювати методичний супровід професійного розвитку педагогів на основі вільного вибору сучасних форм і методів підвищення кваліфікації, надання своєчасної компетентної допомоги на засадах партнерства та взаємонавчання;організовувати виховний процес на основі розвитку у молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції на засадах національно-патріотичного виховання, уникати переобтяженості неактуальними виховними заходами;забезпечувати умови для підвищення якості дошкільної освіти з патріотичного та екологічного виховання, формування основ здорового способу життя та організації ігрової діяльності;здійснювати роботу з раннього виявлення та обліку дітей, що потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, своєчасно надавати їм корекційну допомогу та забезпечувати якісне інклюзивне або інтегроване навчання;покращити взаємодію навчальних закладів із зовнішніми партнерами, розвивати форми громадського управління, соціальне партнерство;реорганізувати систему організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах;реалізовувати системні заходи з енергозбереження, раціонального використання ресурсів, залучати спеціалістів з енергоменеджменту до активної співпраці з навчальними закладами;працювати над модернізацією мережі навчальних закладів міста з урахуванням освітніх запитів населення, демографічних змін та фінансово-економічної обґрунтованості;продовжити політику зменшення документообігу, доступності та відкритості діяльності органів управління закладами;забезпечити збереження матеріально-технічної бази навчальних закладів та здійснювати пошук додаткових джерел фінансування з метою покращення та модернізації;сприяти подальшому розвитку єдиного освітнього середовища, розбудові ефективної системи медіаосвіти, використанню хмарних технологій з метою забезпечення безпечної та ефективної взаємодії учасників навчально-виховного процесу із сучасною системою мас-медіа з урахуванням стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій;активізувати міжнародне та міжрегіональне співробітництво з навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями інших країн та областей;продовжити моніторингові дослідження щодо рівня навчальних досягнень учнів середньої ланки та старшокласників, удосконалювати зміст та технології формування предметних компетентностей випускників з метою їх належної підготовки до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні;  здійснити інспектування діяльності навчальних закладів у відповідності до перспективного та річного планування, забезпечити відкритість результатів тематичного, комплексного вивчення та державної атестації навчальних закладів через засоби масової інформації та веб-сайти відділу освіти, міського методичного центру;сприяти соціальному захисту працівників освіти через форми морального та матеріального заохочення, створення оптимальних умов позитивного психологічного клімату, розвиток демократичних форм управління.збереження та оптимізація мережі навчальних закладів міста з урахуванням контингенту учнів та дітей дошкільного віку, освітніх запитів та кадрового забезпечення;здійснення організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах з урахуванням виконання натуральних норм харчування;формування класів з поглибленим вивченням предметів та профільних класів;збереження та поповнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, комп’ютеризація загальноосвітніх шкіл;реалізація інноваційної діяльності та дослідно-експериментальних проектів;залучення дітей та учнівської молоді до наукової, творчої діяльності через систему загальноміських культурно-мистецьких заходів, творчих конкурсів, учнівських олімпіад, науково-дослідницьких робіт тощо;організація класів з інклюзивним навчанням на базі Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4;підвищення фахового рівня педагогічних працівників через систему курсової перепідготовки, атестації, участь у конкурсах педагогічної майстерності, презентації передового педагогічного досвіду;організація системних методичних заходів, спрямованих на розвиток професійної культури та педагогічної компетентності освітян міста;розвиток та удосконалення веб-сайтів закладів освіти;забезпечення функціонування інформаційної системи управління освітою «Україна. ІСУО», ДІСО, ЄДЕБО;здійснення державної атестації навчальних закладів, інспектування якості та результативності навчально-виховного процесу, проведення моніторингових досліджень.забезпечення стабільної роботи закладів культури та творчих колективів міста;збереження та подальший розвиток міських громадських та культурно-мистецьких традицій міста, серед яких:відзначення 30-ї річниці міста Славутича;проведення ХХІV Міжнародного фестивалю дитячої демократії, творчості, телебачення та преси «Золота осінь Славутича-2017»;«Дзвони Чорнобиля» - заходи, приурочені 31-м роковинам аварії на Чорнобильській АЕС;ΙV Міжнародний фестиваль кіно та урбаністики «86»;концертні програми з нагоди державних та професійних свят;заходи до Дня Державного прапора та 26 – річниці Дня Незалежності України;проведення пізнавальних та мистецьких заходів для дітей і молоді.забезпечення умов для творчого та інтелектуального розвитку особистості славутичан через: подальше вдосконалення навчально-виховного процесу та творчої діяльності в Дитячій школі мистецтв;розширення інформаційних ресурсів бібліотечних центрів міста;підтримка ініціатив щодо нових форм організації культурного дозвілля закладами культури міста;активну підтримку кращих здобутків української національної і світової художньої культури;збереження та охорону культурно-історичного середовища міста;забезпечення участі в конкурсах, фестивалях, художніх виставках учнів школи мистецтв, закладів культури, творчих колективів, художників та майстрів декоративно-прикладного мистецтва міста;забезпечення участі викладачів школи мистецтв, працівників бібліотек, музею, кіноконцертного комплексу в навчальних семінарах, практикумах з метою підвищення рівня професійної майстерності.Програма розвитку фізичної культури та спорту на 2016-2020 роки (рішення Славутицької міської ради від 11.12.2015 № 58-4-VII); Програма сприяння розвитку олімпійських і не олімпійських видів спорту на 2013-2016 роки (рішення Славутицької міської ради № 871-27-VI від 15.03.2013); Програма розвитку футболу на 2013-2016 роки (рішення Славутицької міської ради № 872-27-VI від 15.03.2013);Програма «Молодь Славутича» на 2016-2020 роки (рішення Славутицької міської ради від 25.12.2015 № 78-6-VII) в рамках концепції  «Славутич – місто сприятливе до підростаючого покоління та дружнє до дитини» та програми ВООЗ  «Здорові міста».забезпечення подальшого розвитку фізичної культури та спорту, стабільної діяльності усіх складових фізкультурного руху в місті, які були досягнуті у попередні роки;активізація керівників трудових колективів підприємств, установ та організацій, щодо активної діяльності у фізкультурно-оздоровчому напрямку, змістовного відпочинку та дозвілля, формування здорового способу життя серед працівників підприємств, установ та організацій і членів їх сімей засобами фізичної культури та спорту;збереження  підліткових та молодіжних спортивних клубів за місцем проживання;підготовка ведучих спортсменів та збірних команд міста до участі у першостях, Чемпіонатах та Кубках Київської області з видів спорту відповідно до плану обласного управління молоді та спорту, Центральних Рад спортивних товариств «Спартак»,  «Україна»;проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів до Дня міста, «Золота Осінь Славутича», міських, обласних та Всеукраїнських турнірів, приурочених пам`яті героїв Чорнобиля, Дню Незалежності України, Дню Енергетика,  Спартакіад школярів міста, фізкультурно-оздоровчих заходів серед дитячих дошкільних закладів («Веселі старти», «Олімпійське лелеченя»), змагання серед дітей – інвалідів «Повір у себе»,  міських змагань призовної та допризовної молоді, «Олімпійського дня бігу», змагань Всесвітнього дня туризму, Велодиво – 2017, дитячо-юнацької військової спортивної гри «Джура – 2017»;висвітлення у ЗМІ інформації про спортивне життя міста.Охорона навколишнього природного середовища< >В 2017 році будуть здійснюватись заходи щодо контролю рівня забруднення навколишнього природного середовища та забезпечення прав громадян на чисте довкілля.забезпечення співфінансування реконструкції КОС з метою досягнення встановлених нормативів  гранично-допустимого скиду речовин у водний об’єкт, зниження експлуатаційних витрат, підвищення енергоефективності виробництва;забезпечення якісного лабораторного контролю за дотриманням технології очистки стічних вод;          виконання вимог природоохоронного законодавства в частині виконання спостережень за якістю води в р. Дніпро та впливом міських джерел забруднення оточуючого середовища   на стан довкілля;виконання вимог дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; поводження з побутовими та виробничими відходами відповідно до вимог діючого законодавства України.Охорона праціВ 2017 році буде забезпечуватись реалізація заходів з поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.

Це сприятиме поліпшенню охорони праці в м. Славутичі, а також зменшенню нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань.

Основні завдання та заходи на 2017 рік:

< >сприяння підприємствам, установам та організаціям у розробці комплексних заходів з охорони праці;сприяння проведенню навчання з питань охорони праці посадових осіб та відповідальних за стан охорони праці на підприємствах, з метою підвищення рівня знань посадових осіб та спеціалістів, які вирішують питання охорони праці.індивідуальне будівництво за рахунок коштів громадян;будівництво об’єктів житла у межах державної програми будівництва (придбання) доступного житла в Україні.сприяння індивідуальному будівництву житлових будинків за кошти громадян;визначення земельних ділянок для надання під індивідуальну забудову;забезпечення відкритості, прозорості, рівного доступу громадян під час надання земельних ділянок під забудову;ініціювання включення м. Славутича до Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки; продовження приватизації, відчуження квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках, призначених для проживання сімей та одиноких осіб, кімнат у квартирах, де мешкають два і більше наймачів;затвердження Детального планування Печерського та Добринінського кварталів, корегування Детального планування Чернігівського кварталу. підготовлені декларації про початок виконання будівельних робіт на 23 об’єктах;підготовлені декларації про готовність до експлуатації об’єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності на 8 об’єктів ;укладені договори про здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом об’єктів – 24 шт.;укладені договори про виконання робіт з підрядними організаціями – 109 шт.капітальний ремонт ФОКу «Динамовець» (улаштування шатрової покрівлі та утеплення фасаду, заміна вікон та дверей);дорожнє покриття повул. Ентузіастів в м. Славутич;капітальний ремонт фасаду басейну «Дельфін»;будівництво покрівлі підтрибунних приміщень міського стадіону «Каскад»;підготовлення декларацій про початок виконання будівельних робіт;капітальний ремонт об’єктів інфраструктури міста з урахуванням вимог містобудівної діяльності.3.5. Житлово–комунальне господарство

 

У 2017 році буде продовжено роботу, спрямовану на підвищення якості житлово-комунальних послуг шляхом підвищення ефективності діяльності комунальних підприємств даної сфери, формування ринку послуг з управління та утримання багатоквартирних будинків, залучення інвестицій для проведення реконструкції, капітального ремонту об’єктів тепло-, водопостачання та водовідведення, житлового фонду, продовження впровадження заходів ресурсо та енергозаощадження з метою підвищення енергоефективності технологічних процесів виробництва, транспортування теплової енергії, води та поліпшення інженерно-технічних характеристик об’єктів житлового фонду.

Основні завдання на 2017 рік:

< >підвищення ефективності роботи підприємств, які виробляють та надають житлово-комунальні послуги, в т.ч. сприяння діяльності нових комунальних підприємств «Славутич-Водоканал», «Славутич-Електромережі» та Славутич-Тепломережі»;впровадження енергоефективних та енергозберігаючих технологій з метою зменшення витрат паливно-енергетичних ресурсів, реалізація заходів, спрямованих на заміщення природного газу при виробництві теплової енергії;зменшення непродуктивних втрат теплової енергії та води;посилення технологічного обліку теплової енергії, води на всіх ділянках їх виробництва, видобування, транспортування, постачання та споживання;сприяння створенню конкурентного середовища на ринку виробництва теплової енергії в м.Славутичі;завершення реконструкції каналізаційно-очисних споруд міста; забезпечення виконання поточного та капітального ремонтів міських доріг з метою забезпечення безпеки дорожнього руху;реконструкція та розвиток систем зовнішнього освітлення з використанням енергоефективних технологій;залучення співвласників багатоквартирних будинків до управління та утримання спільної власності та сприяння створенню об’єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків;обслуговування гуртожитків та створення належних умов для проживання;забезпечення аварійно-диспетчерською службою виконання робіт за заявками жителів міста;сприяння створенню належних умов для карантинного утримання безпритульних тварин та своєчасного надання ветеринарної медичної допомоги домашнім тваринам, в тому числі: профілактика,  діагностика та лікування.Програми «План дій сталого енергетичного розвитку міста Славутич до 2020 року»;Програма забезпечення беззбиткової діяльності житлово-комунального господарства м.Славутича на 2016-2018 роки;Програма благоустрою  міста Славутича 2016-2018 роки;Програма з благоустрою “100 дрібниць” на 2016-2018 роки;Програма забезпечення населення якісною питною водою та зменшення втрат води в м. Славутичі на 2008-2020 роки;Програма поводження з твердими побутовими відходами в м. Славутичі на 2016-2018 роки;Програма заміни, модернізації, капітального ремонту та диспетчеризації ліфтів житлового фонду м. Славутича на 2014-2017 роки;Програма сприяння створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та підвищення ефективності управління житлом в м. Славутичі на 2015-2017 роки;Програма енергозбереження на об’єктах житлово-комунального господарства та модернізації систем теплопостачання на 2016-2018 роки;Програма охорони навколишнього природного середовища на 2017 рік;Програма будівництва, реконструкції, модернізації та капітального ремонту  об’єктів інфраструктури м.Славутича на 2016-2017 роки.У 2016 році вплив суспільно-політичного та економічного стану в державі в значній мірі позначився на діловій активності у сфері малого підприємництва в місті.

Очікується, що кількість діючих малих підприємств станом на 01.01.2017 становитиме 255 одиниць (на 01.01.2016 – 266 од., на 01.01.2015 – 278 од.), з них, у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення складе 102 одиниці. Прогнозується, що у 2017 році кількість малих підприємств становитиме 244 од., що на 4% менше 2016 року.

За даними відділення у м.Славутичі Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області  загальна сума надходжень від суб’єктів малого підприємництва до бюджетів всіх рівнів у 2016 році становила 45,2 млн. грн. (за 2015 – 48,7 тис.грн.). Прогнозується що у 2017 році сума надходжень від суб’єктів малого підприємництва буде становити                           41,6 млн. грн.. Частка податкових надходжень від діяльності малого підприємництва до бюджетів усіх рівнів складає 17%, в 2015 році було 24,7%.

Кількість фізичних осіб-підприємців на початок 2017 року становила 1212 осіб, що на 14 осіб більше, ніж на початок 2016 року (1198). Прогнозується, що в 2017 році кількість фізичних осіб-підприємців становитиме 1226 осіб, що на 1,2 % більше 2016 року.

Основні завдання та заходи на 2017 рік:

< >усунення адміністративних та організаційних перешкод у підприємницькій діяльності; формування сприятливого правового середовища для розвитку підприємництва; забезпечення відкритості та прозорості політики органів місцевого самоврядування щодо регулювання господарської діяльності, проведення обговорень проектів регуляторних актів та врахування пропозицій підприємців;розвиток ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування з підприємцями та їх громадськими об’єднаннями; створення рівних умов для суб’єктів підприємницької діяльності у використанні ресурсів територіальної громади міста, як правило, на конкурентній основі (конкурс, аукціон); удосконалення інфраструктури підтримки підприємництва, зорієнтованої на надання комплексних та доступних послуг для підприємців;сприяння інноваційній активності малого та середнього підприємництва; розвиток системи інформаційного забезпечення підприємців; здійснення контролю за додержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру;удосконалення системи надання адміністративних послуг;сприяння розвитку підприємницької ініціативи серед безробітних шляхом організації професійної підготовки, підвищення кваліфікації та перекваліфікації;надання фінансової підтримки суб’єктам підприємницької діяльності у формі фінансового кредиту через уповноважений банк.організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.здійснювався прийом від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних»;надавалася  вичерпна інформація та консультації суб’єктам звернень щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;на вимогу суб’єктів звернень забезпечувалася видача, або надсилання через засоби поштового зв’язку, результатів надання адміністративних послуг, повідомлення про можливість отримання результатів надання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;постійно здійснювався контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень; з метою донесення до відома громадськості інформації про роботу та пріоритети ЦНАП, а також для інформування суб’єктів звернень, постійно оновлювалася актуальна інформація у розділі «Адміністративні послуги», який створено на сайті Славутицької міської громади.створення в місті сприятливого інвестиційного клімату; стимулювання інвестиційної діяльності підприємств та організацій, всебічна підтримка підприємств, які реалізують та мають наміри реалізувати інвестиційні проекти в м. Славутичі; подальше формування привабливого інвестиційного іміджу м. Славутича;оновлення даних щодо комунального майна та земельних ділянок, які можуть бути використані для реалізації інвестиційних проектів;оновлення бази інвестиційних проектів підприємств та організацій міста для потенційних інвесторів;розміщення інформації щодо інвестиційного потенціалу та інвестиційної діяльності міста в мережі Internet;створення ефективної та прозорої системи земельних відносин, проведення земельних аукціонів на право оренди земельних ділянок для реалізації інвестиційних проектів.максимальна  участь у міжнародних проектах та просування стратегічних проектних пропозицій, а саме: розвиток муніципального туризму славутицького регіону.3.8. Об‘єкти комунальної власності

 

Управління об’єктами комунальної власності

З урахуванням набутого досвіду з управління майном комунальної власності та результатів господарської діяльності комунальних підприємств будуть реалізовуватись організаційні заходи, спрямовані на підвищення ефективності управління комунальним майном та зменшення адміністративних витрат.

У 2017 році продовжиться робота щодо здійснення заходів по забезпеченню ефективного управління майном комунальної власності, а саме:

< >проведення аналізу ефективності управління майном, що перебуває на балансі комунальних підприємств; посилення фінансового контролю за діяльністю комунальних підприємств у частині забезпечення прибуткової діяльності, виконання затверджених показників фінансових планів на 2017 рік, скорочення непродуктивних витрат та посилення платіжної дисципліни;підготовка об’єктів до приватизації та забезпечення надходження коштів до міського бюджету від приватизації майна комунальної власності;здійснення контролю за технічним станом та експлуатацією об’єктів комунальної власності;             здійснення моніторингу споживання енергоресурсів на об’єктах бюджетної сфери міста з метою зменшення непродуктивного використання енергоносіїв та розробки заходів, спрямованих на підвищення енергоефективного утримання будівель і споруд;реалізація технічних та інженерних заходів з метою зменшення споживання енергоресурсів в будівлях комунальної власності; ведення реєстру майна комунальних підприємств, управління освіти і науки та міського відділу культури, національностей та релігій, яке надано та може надаватися в оренду;здійснення контролю за виконанням укладених договорів оренди комунального майна та своєчасними і в повному обсязі розрахунками орендарів за оренду майна;здійснення контролю за виконанням умов договорів купівлі – продажу об’єктів комунальної власності; проведення консультацій з питань претензійно-позовної роботи по стягненню заборгованості по орендній платі за використання майна комунальної власності та інших питань з орендних відносин.забезпечення реалізації Програми приватизації об‘єктів права комунальної власності територіальної громади м. Славутича, в основному, на конкурентних засадах – шляхом продажу на аукціоні (у тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни);забезпечення відкритості, прозорості процесу приватизації та рівних можливостей учасників процесу приватизації.Розвиток реального сектору економікиПромисловістьОчікується, що обсяги реалізації промислової продукції у відпускних цінах підприємств за 2016 рік складуть 468,1 млн. грн., що на 29,8 млн.грн. менше, ніж за 2015 рік. Згідно прогнозу на 2017 рік показник становитиме 440 млн.грн.

Основні завдання та заходи на 2017 рік:

< >освоєння нових видів конкурентоспроможної продукції, розширення її асортименту, підвищення якості;впровадження нових наукоємних технологій, насамперед енергоефективних;сприяння підприємствам міста у реалізації інвестиційних проектів та заходів щодо реконструкції та технічного переоснащення виробничих потужностей;сприяти розширенню кола підприємств, на яких передбачається запровадження системи контролю якості продукції згідно міжнародних стандартів якості продукції – ISO 9001; сприяння участі підприємств міста у виставково-ярмаркових заходах з метою освоєння нових ринків реалізації виробленої продукції.Транспорт,  зв‘язок та інформатизаціяДіяльність транспортних підприємств спрямована на задоволення потреб населення і підприємств у якісному та безпечному обслуговуванні транспортними засобами.

У загальному обсязі вантажних та пасажирських автотранспортних перевезень найбільший обсяг реалізації послуг має Дочірнє підприємство «Підприємство регіональних перевезень» АТАСС ВАТ «Автотранспортна акціонерна співдружність «Славутич».

Основні завдання та заходи на 2017 рік:

< >створення умов для забезпечення надання послуг у сфері пасажирських перевезень;покращення обслуговування пасажирів через здійснення контрольно-наглядових функцій, в межах повноважень контрольно-наглядових органів, за дотриманням суб’єктом підприємницької діяльності, що виконує перевезення пасажирів автомобільним транспортом, вимог чинного законодавства щодо перевезення пасажирів;виконання запланованих обсягів реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг;забезпечення належного утримання та експлуатації міських мереж зовнішнього освітлення, в тому числі забезпечення локального освітлення ділянок пішохідних переходів у місцях інтенсивного руху транспортних засобів.комплексної інформаційно-аналітичної системи управління у м. Славутичі;системи електронного документообігу;порталу муніципальних послуг;продовження розбудови міської системи  відео спостереження;підтримка у робочому стані проекту «Впровадження комплексної автоматизації системи розрахунку за житлово-комунальні послуги в м.Славутичі»;забезпечення роботи  інформаційної  системи «Благоустрій міста» в рамках реалізації проекту «Сто дрібниць»; швидкісний доступ до мережі інтернет (по технології ADSL);забезпечення умов для прискорення розвитку телекомунікаційних мереж і збільшення переліку та обсягів телекомунікаційних послуг, які надаються широким верствам населення;забезпечення високоякісного місцевого, міжміського та міжнародного телефонного зв’язку; продовження створення технічних умов для доступу споживачів до мережі Інтернет та цифрового телебачення;розширення спектра нових послуг поштового зв’язку на базі інформаційно-комунікаційних технологій, поліпшення якості їх надання.забезпечення продовольчої безпеки міста та сприяння товарному насиченню споживчого ринку міста;розвиток мережі закладів торговельного та побутового обслуговування населення, сприяння будівництву нових підприємств торгівлі;підвищення кваліфікації працівників сфери послуг;контроль з боку органів місцевого самоврядування та контролюючих організацій, за належною організацією торгівлі, дотриманням санітарно-епідеміологічних норм і правил у місті;забезпечення реалізації державної політики у сфері послуг, спрямованої на подальший розвиток підприємницької діяльності та задоволення потреб мешканців Славутича широким асортиментом товарів та послуг відповідно до діючих стандартів. Основні завдання та заходи на 2017 рік:

< >ефективне управління бюджетним процесом;забезпечення прозорості процесу формування та виконання бюджету міста;підвищення ефективності управління бюджетними коштами, посилення контролю та відповідальності усіх учасників процесу за дотримання бюджетного законодавства ;скорочення витрат бюджетних коштів за рахунок оптимізації штатної чисельності працівників бюджетних установ та організацій, що фінансуються з бюджету                           м. Славутича, працівників  структурних підрозділів виконавчого комітету Славутицької міської ради;посилення фінансового контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів шляхом проведення контрольно-перевірочних заходів;недопущення випадків надання економічно необґрунтованих пільг суб’єктам господарювання міста по сплаті податків, зборів та інших обов’язкових платежах;забезпечення виконання затверджених показників з надходження до бюджетів усіх рівнів;недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості у бюджетній сфері; проведення системної роботи щодо поліпшення адміністрування податків, розширення податкової бази та недопущення мінімізації або ухилення від сплати податків, зборів і обов’язкових платежів до бюджету міста;організація проведення засідань комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податкових та інших надходжень до бюджетів усіх рівнів та реалізація заходів по скороченню податкового боргу;вжиття заходів щодо залучення додаткових надходжень до місцевих бюджетів та спрямування наявних фінансових ресурсів на здійснення видатків з оплати праці працівників бюджетних установ і оплату спожитих енергоносіїв;забезпечення ефективного, результативного, цільового та економного використання бюджетних коштів, координація роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів;забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, посилення роз’яснювальної роботи з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів та запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів та майна.Розділ ІV. Основні показникиТаблиця 4.1
Основні показники соціального та економічного розвитку міста 

 


































































































































































































































































з/п
Найменування Одиниця

виміру
2015

факт
2016

очікув
2017

прогноз
2017 /

2016 %
Населення та трудові  ресурси
1 Середньорічна чисельність наявного населення осіб 25006 25059 25109 100,2
2 Рівень безробіття % 1,8 1,5 1,5 Х
3 Середньомісячна заробітна плата працівників, в цілому по економіці грн. 6910 8472 9573 112,9
4 Середньооблікова чисельність штатних працівників осіб 8031 7581 7156 94,4
Розвиток промисловості
5 Обсяг реалізованої промислової продукції млн.грн. 497,9 468,1 440,0 94
6 Обсяг реалізованої промислової продукції  у розрахунку на душу населення грн. 19911 18679 17523 94
Показники розвитку споживчого ринку
7 Оборот роздрібної торгівлі млн.грн. 756,9 946,1 1182,6 125
8 Роздрібний товарооборот підприємств млн.грн. 318,8 382,5 459,0 120
9 Обсяг обороту роздрібної торгівлі на одну особу грн. 12751 15264 18280 120
Інвестиційна діяльність
10 Обсяг капітальних інвестицій млн.грн. 4980 9061,7 5891,9 65,0
11 Освоєно (використано) капітальних інвестицій на одну особу грн. 197,9 361,6 234,7 64,9
12 Обсяг прямих іноземних інвестицій (акціонерний капітал) млн. грн. США 8,9 7,5 6,3 84
13 Обсяг прямих іноземних інвестицій на одну особу дол. США 355,9 299,3 250,9 83,82
Зовнішньоекономічна діяльність
14 Обсяг зовнішньоторгівельного обороту млн. дол. США 102,1 101,7 101,3 Х
15 у % до попереднього року % 99,6 99,6 99,6 Х
16 Обсяг експорту (товарів та послуг), всього млн. дол. США 10,5 6,3 3,78 Х
17 Обсяг експорту у % до попереднього року % 60,3 60 60 Х
18 Обсяг імпорту (товарів та послуг), всього млн. дол. США 91,6 98,7 106,4 Х
19 Обсяг імпорту у % до попереднього року % 107,6 107,8 107,8 Х
Розвиток малого підприємництва
20 Кількість суб’єктів малого підприємництва один. 266 255 244 95,7
21 Темп зростання (зменшення) кількості суб’єктів малого підприємництва, у відсотках до попереднього року % 95,7 95,9 95,7 Х
22 Кількість суб’єктів малого підприємництва у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення один. 102 101 97 96,03
23 Кількість зайнятих працівників на малих підприємствах осіб 1072 911 774 84,96
24 Обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) малих підприємств млн. грн. 335,7 355,8 336 94,4
25 Загальна сума надходжень до бюджетів всіх рівнів, одержаних за рахунок малого підприємництва млн. грн. 48,7 45,2 42 92,9

 

 

Таблиця 4.2

 
Загальні характеристики обсягів капітальних вкладень 

                                                                                                                   

















































Показники Одиниця виміру 2016

(очік.)
2017

прогноз
Ріст (+)

зниження (-)
Загальний обсяг капітальних вкладень (інвестицій)  за рахунок усіх джерел фінансування  

млн. грн.
9061,7 5891,9 -3169,8
в тому числі по ДСП „ЧАЕС” млн. грн. 9025,6 5868,6 -3157,0
з них:
- за рахунок державного бюджету млн. грн. 98,2 337,4 +236,2
- за рахунок власних коштів підприємства млн. грн. 1,6 - -
- кошти іноземних інвесторів млн. грн. 8925,8 5531,2 -3394,6

 

 

 

Таблиця 4.3

 
Основні показники розвитку підприємництва та об’єктів інфраструктури 


підтримки підприємництва

 


















































































з/п
Найменування Одиниця виміру 2016

 
2017

прогноз
2017 до

2016 %
  1. Кількість суб’єктів господарювання, всього на кінець періоду  

одиниць
 

2003
 

1998
 

99,8


  • юридичні особи


одиниць 791 772 97,6


  • фізичні особи – підприємці


осіб 1212 1226 101,2
2. Кількість об’єктів інфраструктури підтримки підприємництва на кінець періоду:


  • бізнес-інкубатор


одиниць 1 1 100,0


  • банки (філії)


одиниць 4 4 100,0


  • громадські об’єднання


одиниць 4 4 100,0


  • фонди підтримки підприємництва


одиниць 1 1 100,0


  • небанківські фінансові-кредитні установи


 

одиниць
1 1 100,0


  • інформаційно-консультативні центри


одиниць 1 1 100,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Розділ V. Показники розвитку комунальних підприємств

 

 Таблиця 5.1

 
         Основні прогнозні показники господарської діяльності  комунального підприємства  «Агентство регіонального розвитку»

 
































































№ з/п Показники Одиниця виміру 2016

очікув.
2017 прогноз 2017 до 2016 %
1. Всього доходів в тому числі: тис. грн. 6116 6231 101,9


  • надходження коштів за експлуатаційні послуги ( в т.ч. комунальні послуги)


 

 

тис. грн.
1600 1650 103,1


  • надходження від оренди


тис. грн. 4200 4320 102,8


  • бюро технічної інвентаризації


 

тис. грн.
95 100 105,3


  • інші консультаційні та консалтингові послуги


 

тис. грн.
1 1 100
  - інше (в т.ч. податок на землю та оренда землі, оренда обладнання)  

 

тис. грн.
220 160 72,7
2. Чисельність працюючих осіб 32 32 100

 

 

Таблиця 5.2

 
        Основні прогнозні показники господарської діяльності комунального  підприємства «Житлово-комунальний центр»

 
























































№ з/п Показники

 
Одиницявиміру 2016

очікув.
2017

прогноз
2017 до

2016 %
1. Всього доходів (без ПДВ),

в тому числі:
тис. грн. 3941,3 3973,5 101


  • оплата послуг єдиного розрахункового центру


 

тис. грн.
1517,5 1524,5 101


  • орендна плата


тис. грн. 1284,3 1284,3 100


  • послуги диспетчеризації


тис. грн. 933,7 953,7 102,1


  • інші надходження


тис. грн. 208,8 211 101,1
2. Чисельність працюючих осіб 62 62 100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 5.3

 
Основні прогнозні показники господарської діяльності комунального


 підприємства «Управління житлово-комунального господарства»

 



















































































з/п
             Показники Одиниця виміру 2016

очікув.
2017

прогноз
2017 до

2016 %
1. Піднято і очищено води тис.м3 1303,9 1483,1 113,7
в т. ч. відпущено споживачам тис.м3 983,5 1118,7 113,7
2. Очистка стоків тис.м3 984,6 1093,7 111,1
в т.ч. прийнято від споживачів тис.м3 976,4 1085,6 111,2
3. Вироблено теплової енергії тис.Гкал 107,0 117,4 109,7
в т. ч. відпущено споживачам тис.Гкал 82,0 99,8 121,7
4. Передача електроенергії рн..кВт.год 47,4 47,4 100
5. Витрачено газу рн..м3 14,7 16,3 110,9
  Чисельність працюючих осіб 515 515 100

            

Таблиця 5.4

 
Основні прогнозні показники господарської діяльності комунального підприємства «Управління з розвитку фізичної культури, спорту та туризму»

 

















































№ з/п Показники

 
Одиниця

виміру
2016 очікув. 2017

прогноз
2017 до

2016 %
1. Обсяг надходження коштів від господарської діяльності, всього

в тому числі:
 

тис. грн.
 

 

889,9
 

 

871,0
 

 

97,9
надання приміщень в оренду тис. грн. 76,5 78,0 102,0
надання платних послуг тис. грн. 620,0 624,0 100,6
виручка від експлуатаційних витрат та інш. тис. грн.  

193,4
 

169,0
 

87,4
3. Чисельність працюючих осіб 101 97,25 96,3

    


 


 

 

 

 

 

 

 

 
Розділ VІ.   Додаткові дані

 

Перелік міських програм, які діятимуть у 2017 році



























































































































































































































  • з/п





  • Назва програми




  • Враховано в бюджеті міста

  • на 2017, тис. грн.



Загальний фонд міського бюджету






Програма забезпечення беззбиткової діяльності житлово-комунального господарства м.Славутича на 2016-2018 роки 307,2




Програма благоустрою  міста Славутича 2016-2018 роки 4725,3




Програма відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед м. Славутич, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки  

 

250,0




Програма загальноміських культурно-мистецьких заходів на 2016-2020 роки «Славутич – наш дім»  

560,0




Програма організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на 2015-2017 роки 30,0




Програма “100 дрібниць” на 2016-2020 роки 260,0




Програма діяльності громадського формування “Славутицька народна дружина” на 2016-2020 роки 40,0




Програма розвитку комплексної системи управління якістю послуг у виконавчій, соціально-економічній та житлово-комунальній сферах, що надаються територіальній громаді міста виконавчим комітетом Славутицької міської ради, на період 2016-2020 роки 50,0




Програма забезпечення діяльності ради на 2016-2020 роки 180,0




Загальноміська програма «Розвиток інформаційного суспільства м. Славутича «Електронне місто» на 2017 – 2020 роки 280,0




 Програма «Турбота» на 2016-2020 роки 1129,0




Програма «Донори Славутича» на 2017 рік 79,9




Комплексна програма “Молодь Славутича” на 2016-2020 роки 50,0




Міська програма відпочинку та оздоровлення дітей на 2015-2017 роки 120,0




Програма розвитку фізичної культури і спорту на 2016-2020 роки 6547,9




Програма “Захисник Вітчизни” на 2016-2020 роки 150,0




Програма приватизації об’єктів права комунальної власності територіальної громади міста Славутича на 2015-2017 роки 40,0
18. Програма забезпечення землевпорядною документацією  міста Славутича 2016-2018 роки  

260,0
19. Програма забезпечення містобудівною документацією міста Славутич Київської області на 2016-2018 роки  

200,0
20. Програма підтримки сім’ї, виявлення дітей, які перебувають у складних умовах проживання та запобігання ранньому сирітству на 2016-2020 роки «На зустріч дітям»  

 

15,0
21. Міська цільова програма  «Громадський бюджет участі міста Славутича на 2016  - 2020 роки» 49,2
22. Програма фінансової підтримки ветеранських організацій міста Славутича на 2016-2020 роки 150,0
23. Програму розвитку малого та середнього підприємництва в м.Славутичі на 2017-2018 роки -
24. Програма попередження виникнення надзвичайних ситуацій, сприяння діяльності підрозділів МНС в м. Славутичі на 2016-2018 роки -
25. Програма енергозбереження на об’єктах житлово-комунального господарства та модернізації систем теплопостачання на 2016-2018 роки -
26. Програма сприяння створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та підвищення ефективності управління житлом в м. Славутичі на 2015-2017 роки -
27. Програма захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки м.Славутича на 2014-2017 роки -
28. Програма відшкодування частини суми кредиту, залученого фізичними особами, об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків на впровадження енергозберігаючих заходів, на 2016-2018 роки -
Всього 15473,5
Спеціальний фонд міського бюджету
1. Міська цільова програма  «Громадський бюджет участі міста Славутича на 2016  - 2020 роки» 872,6
2. Програма забезпечення беззбиткової діяльності житлово-комунального господарства м.Славутича на 2016-2018 роки -
3. Програма благоустрою міста Славутича на 2016-2018 роки -
 4. Програма збереження житлового фонду міста Славутича на 2016-2018 роки -
 5. Загальноміська програма «Розвиток інформаційного суспільства м. Славутича «Електронне місто» на 2017 – 2020 роки» -
6. Програма розвитку фізичної культури і спорту на 2016-2020 роки -
7. Програма приватизації об’єктів права комунальної власності територіальної громади міста Славутича на 2015-2017 роки 8,9
8. Програма «Здоров’я Славутичан» на 2016-2017 роки -
9. Програма заміни, модернізації, капітального ремонту та диспетчеризації ліфтів житлового фонду м. Славутича на 2014-2017 роки -
10. Програма охорони навколишнього середовища на 2017 рік -
Всього 881,5
РАЗОМ ПО ЗАГАЛЬНОМУ ТА СПЕЦІАЛЬНОМУ ФОНДАХ БЮДЖЕТУ 16 355,0

 

 

 

 

В.о. начальника управління економіки

та соціального розвитку міста                                                            І.І. Величковський