ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXX

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

35

Дата реєстрації:

26.06.2020

Проголосовано:

26.06.2020 13:21:04

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    17
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 35

Текст:



СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ



Р І Ш Е Н Н Я



Про затвердження Положення про службу земельних ресурсів та відносин виконавчого комітету Славутицької міської ради



Відповідно до рішення Славутицької міської ради від 25.05.2020 №1797-68-VIІ «Про затвердження структури, загальної чисельності виконавчих органів Славутицької міської ради та витрат на їх утримання», керуючись ст. ст. 11, 26, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,



м і с ь к а р а д а



В И Р І Ш И Л А :




  1. Затвердити Положення про службу земельних ресурсів та відносин виконавчого комітету Славутицької міської ради (додається).

  2. Вважати таким, що втратило чинність, Положення про службу містобудівного кадастру, земельних ресурсів та відносин управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради, затверджене наказом управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради від 01.03.2016 № 13/2.










Міський голова Юрій ФОМІЧЕВ


___________________



№ _________________






































Начальник служби

земельних ресурсів та відносин Сергій Костик __________________
Заступник міського голови

Олександр Линкевич _____________________
Начальник відділу з питань діловодства,

звернень громадян та контролю Лариса Нікітіч __________________
Заступник міського голови

Михайло Шинкаренко _____________________
Начальник юридичного управління

Інна Кицун __________________
Перший заступник міського голови

Віктор Шевченко _____________________
Начальник служби управління персоналу

Зорина Олійник __________________
Секретар міської ради

Володимир Борисов _____________________
Голова постійної комісії ради з питань

правопорядку та законності

Олена Радченко __________________
Голова постійної комісії ради з питань

соціально-економічного розвитку та

земельних відносин Юрій Корнійчик __________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Славутицької міської ради

__________________ № __________


ПОЛОЖЕННЯ



про службу земельних ресурсів та відносин виконавчого комітету



Славутицької міської ради



1. Загальні положення



1.1. Служба земельних ресурсів та відносин виконавчого комітету Славутицької міської ради (далі – Служба) є структурним підрозділом виконавчого комітету Славутицької міської ради, утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.



Служба є підзвітною і підконтрольною міській раді та утворюється нею, виконавчому комітету міської ради відповідно до існуючого розподілу обов’язків та міському голові.



Служба безпосередньо підпорядковується першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу функціональних обов’язків



1.2. Служба не є окремою юридичною особою.



1.3. У своїй діяльності служба керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Київської обласної ради, розпорядженнями голови Київської облдержадміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Кодексом етики, честі, порядності, добросовісного та ефективного управління Славутицької територіальної громади, Статутом територіальної громади м. Славутич, цим Положенням та відповідними документами системи управління якістю.



1.4. Положення про службу затверджується Славутицькою міською радою за поданням начальника служби.



1.5. Здійснення контролю за землевпорядною документацією в межах повноважень Служби.



1.6. Подає пропозиції на розгляд Славутицької міської ради щодо міських програм з питань землевпорядної документації.



2. Завдання та функції Служби



2.1. Завданнями Служби є:



2.1.1. Підготовка та внесення міській раді та виконавчому комітету міської ради пропозицій щодо регулювання земельних відносин з метою створення умов для раціонального використання та охорони земель в межах м. Славутича.



2.1.2. Координація робіт з підготовки землевпорядної документації.



2.1.3. Участь у виконанні програм з питань регулювання земельних відносин, встановлення меж міста, раціонального використання земель, їх відтворення та охорони, проведення моніторингу земель.



2.2. Служба, відповідно до покладених на неї завдань, виконує наступні функції:



2.2.1. Готує та подає проекти рішень міській раді та її виконавчому комітету для прийняття рішень, в межах наданих повноважень з питань:



а) передачі земельних ділянок комунальної власності у власність громадян;



б) надання згоди на передачу земельних ділянок приватної власності у комунальну, передачу земельних ділянок комунальної власності у державну;



в) надання земельних ділянок у користування (в тому числі і на умовах оренди) із земель комунальної власності, встановлення земельних сервітутів;



г) зміни цільового призначення земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних та юридичних осіб;



ґ) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності, продажу земельних ділянок комунальної власності (прав на них) громадянам та юридичним особам, які мають право на набуття земельних ділянок у власність відповідно до Земельного кодексу України, в тому числі на земельних торгах;



д) викупу земельних ділянок для суспільних потреб;



е) затвердження ставок земельного податку, встановлення розміру орендної плати, надання пільг зі сплати земельного податку;



2.2.2. Бере участь у складанні планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель



2.2.3. Використовує нормативну грошову оцінку земель міста Славутич для нарахування орендної плати за землю для юридичних та фізичних осіб. Забезпечує Броварське управління ГУ ДФС у Київській області необхідною інформацією для нарахування орендної плати за земельні ділянки комунальної власності.



2.2.5. Бере участь у роботі комісій Славутицької міської ради та її виконавчого комітету з розгляду питань, пов'язаних з регулюванням земельних відносин.



2.2.6. Забезпечує підготовку матеріалів та організує проведення земельних торгів у формі аукціону.



2.2.7. Погоджує документацію із землеустрою, складену розробниками документації із землеустрою.



2.2.8. Забезпечує підготовку матеріалів для розроблення документації із землеустрою (в тому числі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок), нормативної грошової оцінки земельних ділянок.



2.2.9. Забезпечує оформлення договорів оренди, суборенди, користування земельних ділянок, що укладаються між Славутицькою міською радою та зацікавленими особами, на підставі відповідних рішень міської ради, направляє листи-повідомлення орендарям про заперечення у поновленні договорів оренди землі.



2.2.10. Веде облік орендної плати та здійснює заходи щодо своєчасної її сплати.



2.2.11. здійснює контроль за виконанням землекористувачами умов, визначених договорами оренди землі.



2.2.12. Забезпечує в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством, збереження державної таємниці.



2.2.13. Здійснює своєчасний розгляд депутатських запитів, заяв, звернень та скарг громадян, підприємств, установ та організацій з питань, віднесених до повноважень Служби.



2.2.14. Забезпечує своєчасне опрацювання запитів на публічну інформацію з питань, віднесених до повноважень Служби, та надання відповідей на такі запити в порядку та в строки, визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".



2.2.15. Здійснює підготовку матеріалів для претензійно-позовної роботи щодо стягнення заборгованості з плати за землю.



2.2.16. Виконує у межах компетенції розпорядження та доручення міського голови, рішення міської ради та виконавчого комітету.



2.2.17. У межах компетенції виконує інші функції згідно з чинним законодавством.



3. Права  Служби 



3.1. Отримувати від відділів та інших структурних підрозділів Славутицької міської ради та виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також фізичних осіб (власників об'єктів нерухомого майна) інформацію з питань, що належать до компетенції Служби.



3.2. Представляти Службу у відносинах з органами державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.



3.3. У разі необхідності, за погодженням із керівниками відділів та іншими структурними підрозділами Славутицької міської ради та виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій залучати працівників для розгляду питань, що належать до компетенції Служби.



3.4. Скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до компетенції Служби.



3.5. Вносити пропозиції Славутицькій міській раді, виконавчому комітету Славутицької міської ради щодо обмеження або зупинення промислового, цивільного та інших видів будівництва, освоєння земельних ділянок, проведення геологорозвідувальних, пошукових, агротехнічних та інших робіт, які ведуться з порушенням земельного законодавства.



3.6. Перевіряти на відповідність землевпорядній документації межі земельних ділянок.



4. Організація роботи Служби



4.1. Структура, чисельність працівників служби визначаються штатним розписом виконавчого комітету Славутицької міської ради.



4.2. Керівництво службою здійснює начальник служби.



У разі відсутності начальника, його обов’язки покладаються на головного спеціаліста служби.



4.3. Начальник служби призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному законодавством України.



4.4. Працівники служби призначаються на посади та звільняються з посад міським головою за поданням начальника служби у порядку, визначеному законодавством України.



4.5. Службові (функціональні) обов’язки працівників служби визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою за поданням начальника служби.



4.6. Робота служби здійснюється на основі планів роботи міської ради, виконавчого комітету, доручень міського голови, заступників міського голови, відповідно до розподілу обов’язків.



4.7. Покладення на службу обов’язків, не передбачених цим положенням, і таких, що не стосуються земельних питань не допускається.



4.8. Служба взаємодіє з іншими структурними підрозділами та іншими виконавчими органами міської ради.



4.9. Виконавчий комітет створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників служби, забезпечує їх приміщенням, телефонним та іншим зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, також законодавчими та іншими нормативними актами, довідниковим матеріалом з земельних питань.



4.10. Діловодство служби ведеться згідно з номенклатурою справ.



5. Начальник Служби



5.1. Здійснює керівництво діяльністю та організовує роботу служби і несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань і функцій, забезпечує виконання планів роботи служби та виконавчого комітету з питань, що стосуються служби, доручень міського голови.



5.2. Вносить на затвердження міському голові посадові інструкції працівників служби. Розподіляє обов’язки між працівниками служби, контролює дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавчої дисципліни. Приймає рішення з питань, що належать до сфери діяльності служби.



5.3. У встановленому порядку вносить пропозиції про призначення, переміщення та звільнення працівників служби, їх заохочення та накладення стягнення, погоджує надання їм відпусток.



5.4. Координує у встановленому порядку роботу служби з відділами та іншими структурними підрозділами Славутицької міської ради та виконавчого комітету.



5.5. Розробляє та виносить на розгляд проекти рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, пропозиції та доповідні записки з питань, що належать до компетенції служби.



5.6. Приймає участь у засіданнях міської ради та виконавчого комітету, у засіданнях консультативних, дорадчих та інших органів ради, нарадах, семінарах, тощо.



5.7. Перевіряє на відповідність чинному законодавству, підписує і візує проекти актів органів місцевого самоврядування та інші документи в межах своєї компетенції.



5.8. Начальник служби повинен мати:



- громадянство України;



- повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр);



- стаж роботи за фахом на державній службі (службі в органах місцевого самоврядування) не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах - не менше 4 років.



6. Відповідальність



6.1.Всю повноту відповідальності за належне та своєчасне виконання покладених цим Положенням на Службу завдань і функцій несе начальник Служби.



6.2.Відповідальність працівників настає у разі невиконання або неналежного виконання обов'язків, закріплених за працівниками Служби їхніми посадовими інструкціями.



6.3.Притягнення до відповідальності здійснюється у порядку, передбаченому чинним законодавством України.



7. Взаємодія



З метою реалізації покладених завдань, виконання посадових завдань та обов’язків працівниками Служби, доручень керівництва у межах своєї компетенції Служба:



7.1. Взаємодіє з постійними комісіями, депутатами міської ради, з працівниками виконавчих органів Славутицької міської ради, підприємств, установ, організацій, представниками місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, надає та отримує від них необхідну інформацію, а також, у разі потреби, за дорученнями безпосереднього керівника, у межах своєї компетенції взаємодіє з представниками засобів масової інформації, силових структур, правоохоронних, наглядових, контролюючих та судових органів тощо.



7.2. Подає в повному обсязі та у встановлені терміни необхідну інформацію на виконання доручень безпосереднього керівника.



8. Прикінцеві положення



8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться відповідним рішенням Славутицької міської ради.



8.2. Це Положення набирає чинності з моменту прийняття Славутицькою міською радою відповідного рішення.



Секретар міської ради Володимир БОРИСОВ