ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Олійник З.А.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXVIII

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

32

Дата реєстрації:

21.05.2020

Проголосовано:

25.05.2020 13:25:47

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    2

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 32

Текст:



СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

 

Про внесення змін до рішення Славутицької міської ради Київської області від 31.01.2020№ 1723-65-VII«Прозатвердження структури, загальної чисельності виконавчих органів Славутицької міської ради та витрат на їх утримання»

 

Розглянувши пропозицію Славутицького міського голови щодо структури та загальної чисельності виконавчих органів Славутицької міської ради, з метою впровадження єдиного діючого каналу комунікації між населенням міста – споживачами послуг та виконавчими органами Славутицької міської ради і підприємствами – надавачами послуг, враховуючи службову записку начальника управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Тетяни Рилової, керуючись п.5 ч.1 ст.26, п.6 ч.4 ст.42, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

м і с ь к а   р а д а

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1.Внести такі зміни до структури виконавчих органів Славутицької міської ради, затвердженої рішенням Славутицької міської ради Київської області від 31.01.2020 № 1723-65-VII«Про затвердження структури, загальної чисельності виконавчих органів Славутицької міської ради та витрат на їх утримання»:

 

  1. Утворити з 01 липня 2020 року у структурі управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради підрозділ «Відділ по роботі з населенням міста «Контакт-центр», збільшивши загальну чисельність виконавчих органів ради на 5 штатних одиниць:




  • Начальник відділу (1 штатна одиниця);

  • Диспетчер (4 штатні одиниці).

    1. Затвердити Положення про «Відділ по роботі з населенням міста «Контакт-центр» управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради (додається).




         1.3. У структурі «Управління адміністративних послуг» ліквідувати структурний підрозділ «Відділ реєстрації/зняття місця проживання» у кількості 2 штатні одиниці:

       - Завідуючий відділу – 1 штатна одиниця;

- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця.

 

1.4. У структурі «Управління адміністративних послуг» ввести дві штатні одиниці за рахунок штатних одиниць структурного підрозділу, що ліквідується:

- головний спеціаліст – 2 штатні одиниці.

 

1.5. У структурі «Виконавчий комітет Славутицької міської ради» вивести посаду:

- «Інспектор з питань забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - (1 штатна одиниця).

 

1.6. У структурі «Відділ охорони здоров’я Славутицької  міської ради» ввести посаду:

- «Інспектор з питань забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - (1 штатна одиниця).

 

  1. Начальнику управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Тетяні Риловій і начальнику відділу охорони здоров’я Славутицької міської ради Наталії Шуригіній внести відповідні зміни до Положення про структурні підрозділи та затвердити посадові інструкції на новоутворені посади, з урахуванням змін, що відбулися.

  2. Директору комунального підприємства «Житлово-комунальний центр» Юрію Юрченку до 01 липня 2020 року вжити відповідних заходів щодо забезпечення своєчасного попередження працівників аварійно-диспетчерської служби підприємства про заплановане вивільнення працівників, з урахуванням трудових прав та гарантій працівників відповідно до вимог чинного законодавства України.   

  3. Витрати на утримання виконавчих органів Славутицької міської ради затверджуються рішенням Славутицької міської ради «Про міський бюджет м. Славутича» на відповідний рік.


 








Міський голова   Юрій ФОМІЧЕВ

ДОДАТКИ

1 32 зміни до структури з контакт центром.pdf Переглянути
2 32_20200525_контакт-центр положення.pdf Переглянути