ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Удовиченко О.В.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXIV

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

21

Дата реєстрації:

20.12.2019

Проголосовано:

20.12.2019 16:36:09

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 21

Текст:



ЗАТВЕРДЖЕНО



Рішення Славутицької міської ради



_____________№ _______



П Р О Г Р А М А



розвитку інформаційного простору,



комунікацій із громадськістю та промоції м. Славутича



на 2017-2020 роки (нова редакція)



м. Славутич



2019 рік



З М І С Т



стор.










І. Паспорт Програми

ІІ. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма

IІІ. Визначення мети Програми

ІV. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування строки та етапи виконання Програми

V. Перелік завдань, заходів Програми та її результативні показники

VI. Напрями діяльності та заходи Програми

VІI. Координація та контроль за ходом виконання Програми
3

5

5

6

7

10

13


І. Паспорт



Програми розвитку інформаційного простору,



комунікацій із громадськістю та промоції м. Славутича



на 2017-2020 роки







































































1. Ініціатор розробки Програми Виконавчий комітет Славутицької міської ради (далі – виконком)
2. Дата, номер і назва розпорядчого документу про схвалення програми
3. Розробник Програми Відділ інформації та зв’язків із громадськістю виконавчого комітету Славутицької міської ради ( далі – відділ інформації)
4. Співрозробники програми Комунальне підприємство «Агентство регіонального розвитку» (далі – КП «АРР»)

Відділ культури, національностей та релігій
5. Відповідальний виконавець Програми Виконавчий комітет Славутицької міської ради
6. Головний розпорядник бюджетних коштів Виконавчий комітет Славутицької міської ради
7. Учасники Програми Управління економіки та соціального розвитку (далі – управління економіки),

відділ культури, національностей та релігій (далі– відділ культури),

управління освіти і науки,

КЗ «Славутицький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» (далі – ЦСССДМ ), управління інфраструктури та капітального будівництва (далі – УІКБ), відділ інформаційних технологій та електронного врядування (далі – відділ інформаційних технологій),

відділ молоді та спорту, відділ бухгалтерського обліку, відділ з питань діловодства, звернень громадян та контролю (далі – відділ діловодства),

Соціально-психологічний центр (далі – СПЦ), Комунальне підприємство «Агентство регіонального розвитку» (далі – КП «АРР»), Комунальне підприємство «Житлово комунальний центр» далі – (КП «ЖКЦ»), Комунальне підприємство «Управління житлово-комунального господарства (далі – КП «УЖКГ»), Центр надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП)
8. Терміни реалізації Програми 2017 – 2020 рр.
8.1 Етапи виконання програми Один етап
9. Перелік бюджетів , які беруть участь у виконанні програми Місцевий бюджет м. Славутич
10. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми,

всього,

у тому числі:
736 600,00 грн.
10.1 коштів міського бюджету 736 600,00грн.
10.2 коштів інших джерел


ІІ. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма



У сучасних умовах комунікація між громадою міста Славутича та органами місцевого самоврядування повинна бути ефективною. Налагодження зворотного зв’язку забезпечує можливість впливу громади на прийняття рішень міською владою, дає можливість її участі при формуванні і реалізації міської політики. Ефективною умовою комунікації є відкритість і прозорість діяльності органів місцевого самоврядування, вчасне інформування жителів про актуальні питань життєдіяльності міста.



Сьогодні безумовним є і той факт, що органам місцевої влади необхідно створювати позитивний імідж Славутич, використовуючи його унікальну історію, створену соціальну інфраструктуру, культурний, освітній, спортивний потенціалу, а також підтримувати бізнес-середовище в частині реклами місцевого товаровиробника, аби громада утримувала статус фінансово-спроможної та інвестиційно-привабливої, а надходження до місцевого бюджету невпинно зростали.



Програма розвитку інформаційного простору, комунікації з громадськістю та промоції м. Славутича на 2017 – 2020 роки спрямована на вирішення вищеперерахованих задач, шляхом реалізації запланованих заходів Програми.



Програма визначає правові, організаційні і фінансові основи здійснення та надання послуг щодо інформаційного забезпечення, промоції міста на міському, загальноукраїнському і міжнародному рівнях.



 Програма розроблена відповідно до Конституції України, Законів України «Про інформацію», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про телебачення і радіомовлення», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України та здійснення заходів щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за



межами України».



ІІІ. Визначення мети Програми



Метою Програми є забезпечення втілення державної інформаційної політики, сприяння відкритості і прозорості діяльності органів місцевого самоврядування, безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію і свободу слова, взаємодія органів місцевого самоврядування міста з членами громади міста Славутича у вирішенні питань, які стосуються забезпечення життєдіяльності міста, поширення інформації про місто, бренду «Славутич – місто нових ідей», формування позитивного іміджу Славутича, промоція міста.



ІV. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми



 Для розв’язання поставленої мети необхідно провести ряд інформаційних та організаційних заходів, що дадуть можливість впровадити ефективний механізм партнерства і взаємодії влади і громади, сучасні технології, систему збору і обробки актуальної та достовірної інформації про можливості і потреби громади міста. Визначено шляхи та засоби розв’язання проблеми:



- проведення соціально важливих інформаційних кампаній,



- запобігання втручанню органів влади у редакційну політику та творчий процес редакцій ЗМІ,



- підвищення фахового рівня представників засобів масової інформації,



- налагодження співпраці з Інтернет-виданнями,



- проведення заходів, що дозволять вивчати громадську думку,



- налагодження постійної комунікації між владою і громадою,



- висвітлення відзначення державних свят та пам’ятних дат,



- висвітлення проведення у місті освітньо-наукових, культурно-мистецьких, спортивних заходів,



- розробка та поширення промоційної продукції про місто,



- підтримка тісних стосунків із містами-партнерами,



- участь у реалізації міжнародних проектів,



- запровадження бренду «Славутич – місто нових ідей».



Програма розрахована на 2017-2020 роки.



Планується протягом дії Програми, яка розрахована на 4 роки, виділяти кошти з місцевого бюджету на реалізацію заходів. Потреба в коштах для виконання заходів, передбачених Програмою, становить: 736 600,00 грн. – кошти місцевого бюджету.



Ресурсне забезпечення Програми































































Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми Етапи виконання програми Усього

витрат на виконання програм
І ІІ ІІІ IV
2017 2018 2019 2020
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: 189 100,00 120 000,00 277 500,00 150 000,00 736 600,00
державний

бюджет
- - - - -
обласний бюджет - - - - -
міський бюджет 189 100,00 120 000,00 277 500,00 150 000,00 736 600,00
кошти не бюджетних джерел - - - - -


V. Перелік завдань і заходів Програми розвитку інформаційного простору, комунікацій із



громадськістю та промоції м. Славутича на 2017-2020 роки.








































































































































































































































































































Мета, завдання, КТКВК Джерела фінансува-

ня
Етапи виконання програми Відповідальні

виконавці
2017рік 2018 рік 2019рік 2020 рік (прогноз)
Обсяг витрат у тому числі кошти міського бюджету Обсяг витрат у тому числі кошти міського бюджету Обсяг витрат у тому числі кошти міського бюджету Обсяг витрат у тому числі кошти міського бюджету
Загальн. фонд Спеціал. фонд Загальн. фонд Спеціал. фонд Загальн. фонд Спеціал. фонд Загальн. фонд Спеціал. фонд
Всього на виконання програми 189100,00 189 100,00 - 120 000,00 120 000,00 - 277 500,00 277 500,00 - 736 600,00 736 600,00 -
1.Розміщення інформаційних матеріалів, (відео, анонси, статтті) про новини та події Славутича в регіональних, Всеукраїнських, міжнародних ЗМІ та інформаційних агентствах місцевий бюджет 20500,00 20050,00 - 10000,00 10000,00 - 5000,00 5000,00 - 5040,00 5040,00 - Виконком, відділ інформації
2. Забезпечення зовнішньо-інформаційної політики соціального спрямування 53100,00 53100,00 - 33400,00 33400,00 1000,00 1000,00 - 8000,00 8000,00 Виконком,

відділ інформації
Організація розробки дизайну та створення друкованої зовнішньо-інформаційної продукції (сітілайти, білборди, афіша, інша друкована продукція соціального, спрямування) місцевий бюджет 30 600,00 30600,00 - 194000,00 194000,00 - 5000,00 5000,00 - 3000,00 3000,00 -
Забезпечення розміщення білбордів соціального спрямування місті місцевий бюджет 22500,00 22500,00 - 14000,00 14000,00 - 5000,00 5000,00 - 5000,00 5000,00 -
3. Вивчення стану розвитку громадянського

суспільства в місті та суспільної думки жителів міста
- - - - - - 5000,00 5000,00 10000,00 10000,00 Виконком,відділ інформації
Проведення соціологічних досліджень з актуальних питань діяльності органів місцевого самоврядування, вирішення проблем життєдіяльності міста. місцевий бюджет - - - - - - 5000,00 5000,00 - 10000,00 10000,00 -
Організація тренінгів, навчань. місцевий бюджет - - - - - - - - - - - -
4. Виготовлення та розповсюдження промоційної продукції з брендом міста місцевий бюджет 101500,00 101500,00 - 76600,00 76600,00 - 257500,00 257500,00 - 126960,00 126960,00 Виконком,відділ інформації
Розробка та виготовлення сувенірної продукції (пакети, парасольки, шоколадки, ручки, олівці, сумки, рамки, магніти, елементи упаковки, брелоки, товари швейного виробництва, народних промислів, картини з видом міста тощо) 56600,00 56600,00 - 64500,00 64500,00 66960,00 66960,00
Підготовка та виготовлення друкованої продукції (календарі, буклети, щоденники, архітектурно-інформаційні довідники, альбоми, листівки, путівники, збірники, журнали, тощо) 183000,00 183000,00 60000,00 60000,00
Створення відеоматеріалів, спрямованих на поширення знань про місто, його інвестиційну привабливість (проморолик) 20000,00 20000,00 10000,00 10000,00
Створення високоякісної фото продукції та її архівування (фото картини, фото, накопичувач).
Консультаційні послуги по створенню бренду міста. Популяризація бренду міста та створення бренд-буку 14000,00 14000,00 - - - - - -
5.Розвиток співпраці із містам-партнерами. Міжнародний обмін делегаціями

Автопослуги, прийом делегацій
- - - - - - - - - - Виконком,відділ інформації


В системі результативних показників Програми пропонується використовувати такі індикатори: кількість досягнутих результативних показників, обсяг розміщеної інформаційної продукції та отримання зворотного зв’язку, кількість підготовленої та випущеної промоційної (поліграфічної) продукції.



Виконання Програми дасть змогу:



- забезпечити інформування населення про діяльність органів місцевого самоврядування;



- налагодити постійний діалог міської влади з громадою міста з метою залучення жителів до обговорення та участі у вирішенні питань міського значення;



- забезпечити офіційні делегації міста Славутича безкоштовними інформаційними матеріалами та сувенірною продукцією;



- створити відеопродукцію про місто у тому числі проморолику;



- забезпечити взаємодію громадян з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в реалізації зворотного зв’язку, більш оперативного реагування на критичні зауваження громадян;



- запровадити бренд «Славутич – місто нових ідей»;



- забезпечити промоцію міста;



- налагодити міжнародне співробітництво;



- реалізовувати міжнародні проекти в місті.



VI. Напрями діяльності та заходи програми



Основні напрями Програми:



- впровадження різних форм взаємодії міської ради з громадою міста;



- організація прес-конференцій, брифінгів, зустрічей, круглих столів інших заходів за участю міського голови, секретаря міської ради, депутатів Славутицької міської ради, керівників структурних підрозділів Славутицької ради та її виконавчого комітету з представниками засобів масової інформації;



- забезпечення реалізації конституційного права громадян на вільний доступ до інформації,



- сприяння висвітленню діяльності органів місцевого самоврядування, відомих особистостей міста, визначних подій, загальноміських заходів телерадіоканалами та компаніями, друкованими засобами масової інформації, Інтернет-виданнями, міжнародного, національного, регіонального рівня;



- забезпечення інформування населення про діяльність державних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування шляхом проведення інформаційних кампаній;



- розроблення, виготовлення і розповсюдження зовнішньо-інформаційної продукції соціального спрямування;



- видання промоційних матеріалів та виготовлення сувенірної продукції з брендом міста, спрямованої на поширення знань про місто, його історію, економічно-інвестиційний потенціал тощо;



- сприяння організації візитів українських та іноземних журналістів до Славутича з метою висвітлення інформації про місто у всеукраїнських та закордонних засобах масової інформації;



- сприяння візитам іноземних делегацій до Славутича  з метою проведення робочих зустрічей щодо налагодження співпраці в економічній, соціальній, культурній та інших сферах.



- популяризація та поширення знань про Славутич в Україні та за кордоном, співпраця з органами влади інших країн, міжнародними організаціями, зарубіжними установами з метою промоції міста;



- розширення та поглиблення співпраці із містами-партнерами.



Заходи Програми



6.1 Сприяти діяльності засобів масової інформації різних форм власності














Постійно Відділ інформації


6.1.1. Оперативно готувати та розміщати на сайті «Славутицька міська рада», сторінці facebook «Славутицька міська рада», в інших ЗМІ анонси, інформаційні матеріали, в тому числі відео, про основні події у місті














Постійно Відділ інформації


6.2 Забезпечення зовнішньо-інформаційної політики соціального спрямування



6.2.1 Проводити інформаційні кампанії соціального спрямування














Постійно Відділ інформації, ЦСССДМ


6.3 Вивчення стану розвитку громадянського суспільства в місті та суспільної думки жителів міста



6.3.1 Сприяти проведенню «круглих столів», консультації, зборів, брифінгів, інших заходів із участю представників органів місцевого самоврядування та громадськістю міста з вирішенням актуальних питань














Постійно Відділ інформації, КП «ЖКЦ», КП «УЖКГ», КП «АРР»


6.3.2 Здійснювати постійний моніторинг розміщених інформацій про місто у ЗМІ, соціальних мережах, електронних петиціях














Постійно Відділ інформації


6.3.3 Проводити опитування, анкетування жителів міста з важливих питань розвитку міста














Постійно Відділ інформації, СПЦ


6.3.4 Сприяти діяльності громадських організацій, спілок, об’єднань














Постійно Відділ інформації, ЦНАП


6.4 Проводити інформаційні та публічні заходи



6.4.1 Інформувати населення щодо виконання місцевих програм соціально-економічного та культурного розвитку














1 раз на рік Головні розпорядники коштів


6.4.2 Проводити інформаційні та публічні заходи, акції














Постійно Відділ культури, відділ молоді та спорту, управління освіти і науки, КП «АРР», ЦСССДМ


6.5 Забезпечувати реалізацію конституційного права громадян на вільний доступ до інформації



6.5.1 Інформувати жителів міста про он-лайн трансляції пленарних засідань Славутицької міської ради, засідань виконавчого комітету, Громадських ради з розвитку міста, Громадської ради при виконавчому комітеті, загальноміських нарад, інших заходів органів місцевого самоврядування










Постійно Відділ інформації


6.6 Забезпечити впровадження бренду «Славутич місто нових ідей»



6.6.1 Інформувати жителів міста про культурно-мистецькі, спортивні заходи, фестивалі, конференції, форуми, ярмарки, конкурси інші заходи, які відповідають загальній концепції бренду










Постійно Відділ інформації, відділ культури, відділ молоді та спорту, управління освіти і науки, КП «АРР»


6.6.2 Сприяти участі представників міста у культурно-мистецьких, освітньо-наукових заходах, конкурсах, змаганнях, семінарах, конференціях, тренінгах, забезпечуючи їх продукцією із брендом міста










Постійно Відділ культури, відділ молоді та спорту, управління освіти і науки, відділ інформації, КП «АРР»


6.6.3 Проводити роз’яснювальну роботу щодо ідеї бренду, правил його використання










Постійно КП «АРР», відділ інформації


6.6.4 Наповнювати міський фотоархів










Постійно Відділ інформації КП «АРР»,


6.6.5 Підтримувати громадські ініціативи щодо поширення в ЗМІ, в тому числі і соціальних мережах, інформації про Славутич, бренд міста










Постійно Відділ інформації, КП «АРР»


6.7 Розвивати міжнародне співробітництво



6.7.1 Продовжувати співпрацю з містами-побратимами (Айскраукле, Калінковичі, Вісагінас)










Постійно Відділ інформації, управління освіти, відділ культури, відділ молоді та спорту


6.7.2 Продовжити співпрацю із Посольствами Японії, Латвії, Польщі, Франції, США, Литви, Грузії, Болгарії, інших держав










Постійно Відділ інформації, КП «АРР», управління освіти, відділ культури, відділ молоді та спорту


6.7.3 Продовжувати роботу по пошуку міст-побратимів серед країн, що будували Славутич










Постійно Відділ інформації, управління освіти, відділ культури, відділ молоді та спорту


6.7.4 Приймати участь у реалізації спільних міжнародних проектів у місті










Постійно Відділ інформації, КП «АРР»


VII. Координація та контроль за ходом виконання Програми



Відділ інформації та зв’язків із громадськістю виконавчого комітету Славутицької міської ради здійснює координацію дій між виконавцями програми, визначає порядок взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків) та забезпечує звітування про виконання Програми.



Контроль за виконанням Програми здійснюють заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та постійна комісія ради з питань інформаційних технологій, молоді та спорту.



Міський голова Юрій ФОМІЧЕВ