ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий вцілому

Сесія:

I

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

24.12.2020

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    1

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 48-1-VIІІ
48-1-VIІІ Про зміну назви  «Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради » та затвердження «Положення про відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області»

СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

Про зміну назви «Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради » та затвердження «Положення про відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області»

На виконання рішення Славутицької міської ради 15.12.2020 № 6-1-VIII «Про зміну назви Славутицької міської ради та виконавчого комітету Славутицької міської ради», керуючись ст.25, ч.4 ст.54, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

м і с ь к а р а д а

В И Р І Ш И Л А :

  1. Змінити назву юридичної особи «Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради» на «Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області» (скорочене найменування юридичної особи – «відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради»).
  2. Внести такі зміни до Положення про відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради (далі – Положення):
    2.1. Викласти назву Положення у новій редакції:
    «Положення про відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області»;
    2.2. У пп. 1.1 та пп. 1.2 слова «Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради» замінити словами «Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області»;
    2.3. У тексті Положення слова «Відділ комунальної власності» в усіх відмінках доповнити словами «виконавчого комітету Славутицької міської ради»;
    2.4. У пп. 1.3 індекс місцезнаходження «07100» змінити на «07101»;
    2.5. У тексті Положення слова «міський бюджет» в усіх відмінках замінити словами «бюджет Славутицької міської територіальної громади».
    3. З урахуванням зазначених змін, затвердити Положення про відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області в новій редакції, що додається.
  3. Начальнику відділу комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради Наталі Величковській подати документи для державної реєстрації зміни назви юридичної особи, зазначеної в п.1 рішення, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, після державної реєстрації перейменування засновника в установленому законодавством порядку.
Міський голова Юрій ФОМІЧЕВ

24.12.2020

№ 48-1-VIІІ

ПОЛОЖЕННЯ

Про відділ комунальної власності, орендних відносин

та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області

(нова редакція)

І. Загальні положення

  1. Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі – відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради) створений Славутицькою міською радою Вишгородського району Київської області.
  2. Повне найменування: Відділ комунальної власності, орендних відносин та приватизації виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.
    Скорочене найменування: Відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради.
  3. Місцезнаходження: 07101, Київська обл., м. Славутич, Центральна площа, буд. 7.
  4. Відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради є юридичною особою, має розрахункові рахунки в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Славутичі Київської області, печатку з зображенням Державного Герба України i своїм повним найменуванням, бланк із своїм повним найменуванням.
  5. В своїй діяльності відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради керується Конституцією України, Законами України, нормативно-правовими актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської обласної ради, розпорядженнями голови Київської обласної держадміністрації, рішеннями Славутицької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, нормативно-методичними матеріалами Фонду державного майна України з питань оренди та приватизації, цим Положенням, іншими нормативно-правовими актами та відповідними вимогами документації системи управління якістю.
  6. Відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради утримується за рахунок коштів бюджету Славутицької міської територіальної громади і є неприбутковою організацію згідно з вимогами п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України.
  7. Положення про відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради затверджується рішенням міської ради за поданням начальника відділу.

ІІ. Основні завдання відділу

  1. Забезпечення реалізації повноважень міської ради та виконавчого комітету в сфері управління та розпорядження майном територіальної громади міста Славутича.
  2. Забезпечення надходжень до бюджету Славутицької міської територіальної громади коштів за рахунок оренди та приватизації об’єктів майна комунальної власності.
  3. Сприяння розвитку міського житлово-комунального господарства в сфері водо-, теплопостачання, водовідведення, експлуатації і ремонту об’єктів комунальної власності, утримання дорожнього і зеленого господарства.

ІІІ. Функції відділу

  1. Здійснює повноваження власника майна, що приватизується.
  2. Організовує та проводить приватизацію майна, яке перебуває у комунальній власності (цілісних майнових комплексів, будівель, споруд, приміщень).
  3. Розробляє проекти програм приватизації об’єктів комунальної власності та подає їх на затвердження мiськiй радi.
  4. Організує та контролює виконання програм приватизації.
  5. У вiдповiдностi до чинного законодавства України розглядає заяви на приватизацію, про результати розгляду повідомляє заявників і у разі відмови, у повiдомленнi заявнику вказує обгрунтованi мотиви відмови.
  6. Готує та подає на затвердження виконавчого комітету пропозиції щодо складу конкурсної комісії по відбору експертів для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності.
  7. Готує і подає на затвердження міській раді пропозиції про перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації.
  8. Забезпечує публiкацію iнформацiї про прийняття рiшення щодо приватизацiї об’єктів комунальної власності.
  9. Виступає замовником робіт щодо проведення експертної оцінки об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизацiї та земельних ділянок під приватизованими об’єктами.
  10. Здійснює продаж об’єктів приватизацiї, укладає договори купівлі-продажу об’єктів комунальної власності.
  11. Встановлює, за погодженням з виконавчим комітетом, у договорах купівлі-продажу умови користування об’єктами, що приватизуються.
  12. Готує і подає на затвердження міської ради пропозиції щодо складу аукціонної комісії з приватизації майна комунальної власності.
  13. Укладає угоди з посередниками щодо органiзацiї пiдготовки до приватизацiї та продажу об’єктiв приватизацiї за погодженням з виконавчим комітетом.
  14. Сприяє залученню до процесу приватизації iноземних iнвесторiв.
  15. Забезпечує систематичне інформування населення, виконавчого комітету та міської ради про хід приватизації об’єктів комунальної власності.
  16. Складає щорічно звіт про хід та результати відчуження об’єктів комунальної власності і надходження грошових коштів.
  17. Готує та вносить на розгляд міської ради питання про прийом майна юридичних осіб у комунальну власність, у тому числі за рахунок заборгованості до бюджету Славутицької міської територіальної громади, а також про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном комунальної власності з визначенням їх меж та умов реалізації.
  18. Здійснює облік майна комунальної власності, контроль за його ефективним використанням, створює і веде єдиний банк даних об’єктів нерухомості, попередньо погоджує відчуження, списання, обмін та передачу з балансу на баланс майна комунальних підприємств, установ та організацій в установленому порядку.
  19. Розглядає пропозиції, заяви і скарги з питань, що належать до його компетенції, вживає відповідних заходів для усунення причин скарг.
  20. Готує та надає на розгляд виконавчого комітету та міської ради пропозиції щодо переліку та напрямків використання коштів, що надходять від надання в оренду майна комунальної власності.
  21. Проводить передприватизаційну роботу для продажу земельних ділянок під приватизованими об’єктами.
  22. Є орендодавцем будь-якого нерухомого майна, яке є об’єктом права комунальної власності територіальної громади м. Славутича, має право на організацію проведення конкурсної процедури з визначення орендаря комунального майна та укладення і підписання договорів оренди комунального майна, а також право підписання конкурсної документації щодо оренди комунального майна.
  23. Здійснює підготовку питань на комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації і проведення електронних аукціонів на право оренди комунального майна.
  24. Здійснює контроль за надходженнями від оренди комунального майна, перерахуванням частки до бюджету Славутицької міської територіальної громади та укладанням договорів оренди комунального майна відповідно до законодавства України про оренду комунального майна.
  25. Здійснює відповідно до законодавства та за дорученням міської ради інші повноваження, пов’язані з управлінням майном, що перебуває у комунальній власності.

ІV. Права відділу

  1. Залучає спеціалістів управлінь та відділів виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для вирішення питань, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань, в тому числі на договірних засадах.
  2. Одержує від підприємств, що перебувають у комунальній власності, iнформацiйнi та довідкові матеріали, необхідні для здійснення повноважень власника майна.
  3. Одержує інформацію від вiддiлiв, управлінь виконавчого комітету міської ради, організацій і підприємств, їх структурних пiдроздiлiв, необхідну для виконання передбачених цим Положенням завдань i функцій.
  4. Здійснює перевірки з питань ефективного використання майна комунальної власності, виконання конкурсних умов при відчуженні об’єктів, а за результатами перевірки складати акти, довідки, доповідні записки. Надавати рекомендації щодо усунення виявлених порушень та вносити пропозиції міському голові для прийняття відповідних заходів.
  5. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції відділу.
  6. Співпрацювати з постійними комісіями міської ради з питань комунальної власності та приватизації.
  7. Інші права, передбачені законодавством.

V. Організація роботи відділу

5.1.Структура, чисельність працівників відділу комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради визначається штатним розписом виконавчого комітету в межах граничної чисельності, фонду оплати праці працівників і видатків на утримання виконавчого комітету, затверджених міською радою. Положення про відділ затверджується міською радою.

  1. Відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради утримується за рахунок коштів бюджету Славутицької міської територіальної громади.
  2. Витрати відділу комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради, пов’язані з його діяльністю, відшкодовуються з бюджету Славутицької міської територіальної громади в межах, установлених затвердженим кошторисом на його утримання.
  3. Реорганізація, ліквідація відділу комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради проводиться за рішенням Славутицької міської ради в порядку, визначеному чинним законодавством.
  4. Відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради не має права втручатись у господарську діяльність підприємств, організацій i установ, що належать до комунальної власності, за винятком випадків, передбачених законодавством, цим Положенням, рішеннями Славутицької міської ради та виконавчого комітету.
  5. Начальник відділу комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради та працівники відділу не можуть здійснювати підприємницьку (комерційну) діяльність, працювати за сумісництвом в інших підприємствах, установах та організаціях, крім випадків, встановлених законом.
    Працівники відділу комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради, згідно з чинним законодавством, не можуть бути покупцями об’єктів приватизації.
  6. Відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради ради очолює начальник, у разі відсутності начальника його обов’язки виконує інший працівник, відповідно до розпорядження міського голови.
  7. Начальник відділу комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради, інші працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади за розпорядженням міського голови.
  8. Посадові обов’язки працівників відділу комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.
  9. В процесі виконання покладених на відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради завдань він взаємодіє з підрозділами органів державної виконавчої влади, управліннями та відділами виконавчого комітету міської ради, комунальними підприємствами, а також з іншими підприємствами, установами та об’єднаннями громадян та фізичними особами.

VІ. Начальник відділу

  1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов’язки між працівниками відділу, очолює і контролює їх роботу.
  2. Безпосередньо підпорядкований першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
  3. Забезпечує виконання покладених на відділ комунальної власності виконавчого комітету Славутицької міської ради завдань щодо реалізації політики міської ради у сфері управління комунальною власністю.
  4. У встановленому порядку вносить пропозиції про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнення, погоджує надання відпусток.

6.5.Вносить пропозиції щодо посадових інструкцій працівників відділу для затвердження в установленому порядку.

6.6.Забезпечує роботу з ведення діловодства у відділі.

6.7.Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у відділі.

6.8. Несе персональну вiдповiдальнiсть за виконання покладених на відділ завдань та здійснення ним своїх функцій.

6.9.Аналізує результати роботи працівників відділу і вживає заходів щодо підвищення її ефективності.

  1. Здійснює підготовку проведення аукціонів з відчуження та оренди нерухомого майна комунальної власності.
  2. Розробляє проекти розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету та проекти регуляторних актів органів місцевого самоврядування міста з питань, що належать до компетенції відділу.
  3. Вносить на розгляд міського голови проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, пропозиції та доповідні записки з питань, що належать до компетенції відділу.
  4. Присутній на засіданнях міської ради та виконавчого комітету, приймає участь у нарадах, семінарах.
  5. Підписує та візує документи в межах даного Положення, своїх посадових обов’язків.
  6. Укладає угоди (договори) купівлі – продажу об’єктів права комунальної власності територіальної громади м. Славутича згідно з відповідними рішеннями Славутицької міської ради. Укладання вищезазначених угод (договорів) купівлі - продажу здійснюється без довіреності територіальної громади м. Славутича в особі Славутицької міської ради.
  7. Представляє інтереси територіальної громади м. Славутича в підприємствах, установах організаціях усіх форм власності, в органах державної, виконавчої, судової влади.
  8. Подає та підписує позовні заяви з питань приватизації та оренди майна комунальної власності територіальної громади м. Славутича.
  9. Має бути громадянином України.
Секретар ради Наталія ГАНТІМУРОВА