ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий вцілому

Сесія:

I

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

24.12.2020

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    1

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 55-1-VIІІ
55-1-VIІІ Про затвердження міської цільової програми «Громадський бюджет участі міста Славутич на 2021-2025 роки» в новій редакції

СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

Про затвердження

міської цільової програми «Громадський бюджет участі

міста Славутич на 2021-2025 роки» в новій редакції

З метою розвитку демократичного суспільства, удосконалення діалогу між владою і громадою, підтримки місцевих ініціатив жителів м.Славутича щодо участі у бюджетному процесі на основі впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів бюджету Славутицької міської територіальної громади для вирішення соціально значущих питань Славутича, відповідно до ст. 25, п. 22 ч. 1 ст. 26 та ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

м і с ь к а р а д а

В И Р І Ш И Л А :

Затвердити міську цільову програму «Громадський бюджет участі міста Славутич на 2021-2025 роки», затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 26.06.2020 № 1858-70-VII в новій редакції, що додається.

Міський голова Юрій ФОМІЧЕВ

24.12.2020

№ 55-1-VIІІ

Затверджено

рішення Славутицької міської ради

24.12.2020 № 55-1-VIІІ

МіськА цільовА програма

«громадський бюджет участі МІСТА Славутича

на 2021 - 2025 роки»

(НОВА РЕДАКЦІЯ)

м.Славутич, 2020

ПАСПОРТ

1. Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Славутицької міської ради
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа про схвалення програми
3. Розробник програми Виконавчий комітет Славутицької міської ради
4. Співрозробники програми Робоча група, управління економіки та соціального розвитку міста, управління фінансів Славутицької міської ради
5. Відповідальний виконавець програми Головні розпорядники коштів бюджету Славутицької міської територіальної громади
6. Головний розпорядник бюджетних коштів Виконавчий комітет Славутицької міської ради
7. Учасники програми Громадськість м.Славутича, головні розпорядники
8. Термін реалізації програми 2021-2025 роки
9. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) Бюджет Славутицької міської територіальної громади
10. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього (грн.),
у тому числі:
7 551 000,00 грн.
10.1. коштів бюджету Славутицької міської територіальної громади(грн.) 7 551 000,00 грн.
  1. Загальні положення
    1. Ця Програма визначає основні вимоги до організації і запровадження бюджетування за участі громади (далі – Бюджет участі або Програма) у місті Славутич.
    2. Запровадження Бюджету участі має сприяти налагодженню системного діалогу органів місцевого самоврядування м. Славутича з жителями, які проживають у межах м.Славутича, створенню умов для реалізації територіальною громадою права брати участь у процесі розроблення та ухвалення рішень щодо питань місцевого значення, покращенню інфраструктури м. Славутича та добробуту його жителів.
    3. Терміни, що використовуються у цій Програмі, вживаються в такому значенні:
      автор проєкту – особа, яка подає проєкт для участі у конкурсі;
      бюджет участі – процес взаємодії Славутицької міської ради та її виконавчих органів з громадськістю, направлений на залучення жителів міста Славутич до участі у бюджетному процесі шляхом прийняття рішень щодо розподілу визначеної Славутицькою міською радою частини бюджету Славутицької міської територіальної громади через подання відповідних ініціативних проєктів розвитку, спрямованих на вирішення пріоритетних проблем міста та його жителів, та проведення відкритого громадського голосування за такі проєкти;
      молодіжна політика – напрямок діяльності, спрямований на реалізацію ідей та проєктів в інтересах молоді, що охоплює всі сфери життєдіяльності молоді, включає в себе всі питання, пов’язані з формуванням і вихованням молоді, охоплює всі процеси соціальалізації, всю сукупність ідей щодо місця і ролі молоді в суспільстві та їхню реалізацію;
      робоча група з реалізації міської цільової Програми «Громадський бюджет участі м.Славутич на 2021-2025 роки» (далі – робоча група) – постійно діючий колегіальний орган, який створюється для організації, підготовки та виконання основних заходів та завдань щодо впровадження та реалізації Бюджету участі у місті Славутич;
      конкурс громадських проєктів (далі – конкурс) – процедура визначення жителями м. Славутича у порядку, встановленому цим Положенням, проєктів-переможців серед загальної кількості представлених для голосування громадських проєктів шляхом відкритого голосування;
      громадський проєкт (далі – проєкт) – документ, який визначає необхідність, доцільність та корисність здійснення у межах Бюджету участі заходів, спрямованих на розвиток інфраструктури міста Славутич та його жителів;
      проєкти-переможці – проєкти, які за результатами конкурсу набрали найбільшу кількість голосів (не менше 30 голосів для проєктів з обсягом коштів до 100,0 тис.грн. та 50 голосів для проєктів з обсягом коштів від 100,0 до 300,0 тис.грн.) шляхом їх прямого підрахунку.
      Проєкти-переможці окремо визначаються серед проєктів з обсягом коштів до 100,0 тис.грн. (малі проєкти) в межах 30 % загальної суми визначеної Програмою на бюджетний рік та серед проєктів з обсягом коштів від 100,0 до 300,0 тис.грн. (великі проєкти) (включно) в межах 70 % загальної суми визначеної Програмою на рік.
      У випадку нестачі коштів на реалізацію чергового проєкту за кількістю балів в межах відповідної суми, переможцем визнається наступний проєкт відповідного обсягу за кількістю балів, реалізація якого не призведе до перевищення суми визначеної Бюджетом участі для проєктів з відповідним обсягом коштів.
      У випадку якщо проєкти набирають однакову кількість голосів, місце пропозицій у списку визначається за порядковим номером у реєстрі відповідних проєктів, які допускаються до голосування);
      пункт супроводу Бюджету участі – приміщення в будівлі комунальної установи, у якому відповідальна (відповідальні) особа (особи) виконує (ють) функції прийому громадян з питань Бюджету участі (інформаційна підтримка, прийняття проєктів, голосування тощо);
      електронна система «Громадський проєкт» (далі – електронна система) – інформаційна (веб-сайт: gromada.slav.gov.ua) система автоматизованого керування процесами у рамках Бюджету участі, що забезпечує автоматизацію процесів подання та представлення для голосування проєктів, електронного голосування за проєкти, зв'язку з авторами проєктів, оприлюднення інформації щодо відібраних проєктів та стану їх реалізації і підсумкових звітів про реалізацію проєктів;
      головні розпорядники коштів – бюджетні установи в особі їх керівників які отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень для виконання проєктів-переможців.
    4. Видатки для реалізації Бюджету участі у м. Славутичі здійснюються за рахунок доходів місцевого бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів.
    5. Загальний обсяг Бюджету участі щорічно визначається Славутицькою міською радою у складі Основних напрямів бюджетної політики м. Славутича на відповідний плановий бюджетний період та не може бути зменшений при затвердженні місцевого бюджету.
    6. Подавати проєкти можуть дієздатні громадяни України (іноземці та особи без громадянства, які мають дозвіл на постійне проживання на території України), яким на момент подання проєктів виповнилось 14 років (при наявності паспорта), що зареєстровані та проживають на території міста Славутич (або мають довідку про місце роботи, навчання, служби чи інші документи, що підтверджують їх проживання у місті Славутич), право голосування можуть використати особи з 14 років, які на момент голосування отримали паспорт громадянина України, що зареєстровані та проживають на території міста Славутич (або мають довідку про місце роботи, навчання, служби чи інші документи, що підтверджують їх проживання у місті Славутич).
  2. Етапи Бюджету участі
    1. Щорічна процедура та порядок реалізації Бюджету участі передбачає наступні етапи:
  1. затвердження параметрів Бюджету участі на плановий рік та прогнозних обсягів Бюджету участі на наступні за плановим два бюджетні періоди;
  2. подання проєктів;
  3. оцінка і прийняття проєктів для голосування;
  4. голосування за проєкти;
  5. визначення проєктів-переможців;
  6. реалізація проєктів-переможців;
  7. звітування та оцінка результатів реалізації проєктів.
  1. Організаційні питання подання та конкурсного відбору проєктів можуть щорічно встановлюватися Славутицькою міською радою.
  1. Робоча група з реалізації Бюджету участі
    1. Для організації, підготовки та виконання основних заходів та завдань щодо реалізації Бюджету участі у місті Славутич міський голова своїм розпорядженням створює робочу групу (13 членів робочої групи) з реалізації міської цільової Програми «Громадський бюджет участі м.Славутич на 2021-2025 роки» (далі – робоча група).
    2. До складу робочої групи входять представники виконавчих органів Славутицкої міської ради, представник Громадської ради при виконавчому комітеті Славутицької міської ради, депутати Славутицької міської ради (за згодою) та представники комунальних підприємств, закладів Славутицької міської ради.
    3. Основними завданнями робочої групи є:
      • здійснення діяльності щодо загальної організації та супроводження Бюджету участі на усіх його етапах у межах території м.Славутича, яку робоча група охоплює своєю діяльністю, включаючи здійснення інформаційної, організаційної та методологічної підтримки авторів проєктів;
      • проведення оцінки і прийняття проєктів для голосування;
      • здійснення інших завдань, що випливають з мети створення робочої групи.
    4. Головою робочої групи призначаються особа з числа членів робочої групи, які є представниками виконавчих органів Славутицкої міської ради.
    5. Формою роботи робочої групи є її засідання, що відбуваються за потребою.
    6. Рішення робочої групи затверджується на засіданнях робочої групи шляхом прямого підрахунку голосів, готуються відповідальною особою управління економіки та соціального розвитку міста виконавчого комітету Славутицької міської ради у вигляді протоколу та після затвердження головою робочої групи публікуються в електронній системі «Громадський проєкт» (веб-сайт: gromada.slav.gov.ua).
      3.7. Засідання робочої групи є легітимним у разі присутності 2/3 членів затвредженого складу, а рішення приймаються простою більшістю голосів від пристуніх на засданні членів робочої групи.
  2. Пункти супроводу Бюджету участі
    1. Інформація щодо визначених пунктів супроводу, місце їх розташування та графік роботи затверджуються робочою групою на першому засіданні робочої групи та оприлюднюється на офіційному сайті Славутицької міської ради протягом трьох робочих днів з дати затвердження.
    2. Пункти супроводу Бюджету участі виконують такі завдання:
  • інформаційний та методичний супровід учасників процесу;
  • видача бланків проєктів;
  • прийняття проєктів у паперовому вигляді;
  • ознайомлення мешканців із списком проєктів, які прийняті для голосування;
  • забезпечення процесу голосування у друкованому вигляді.
  1. Інформаційна кампанія
    Інформаційна кампанія проводиться на усіх етапах Бюджету участі управлінням економіки та соціального розвитку міста, відділом інформаційних технологій та електронного врядування, відділом інформації та зв’язків із громадськістю виконавчого комітету Славутицької міської ради та комунальним підприємством «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради.
    Інформаційна кампанія передбачає:
    - ознайомлення мешканців з основними процедурами та принципами Бюджету участі, а також залучення мешканців до підготовки та подання проєктів;
    - інформування про етапи Бюджету участі, основні події у рамках Бюджету участі та їх терміни;
    - інформування щодо визначених пунктів супроводу Бюджету участі, місця їх розташування та графіку роботи;
    - представлення проєктів-переможців, прийнятих для голосування, та залучення мешканців до участі у голосуванні;
    - поширення інформації стосовно ходу та результатів реалізації проєктів;
    - співпраця з неурядовими організаціями з питань популяризації Бюджету участі та участі у інформаційній кампанії;
    - інші інформаційні заходи (за потребою).
    Щорічно, за поданням управління економіки та соціального розвитку міста Славутицькою міською радою до 01 серпня року, що передує плановому, затверджуються пріоритети розвитку міста, визначення проблем та тематики проєктів.
  2. Електронна система «Громадський проєкт»
    1. Електронна система «Громадський проєкт» (далі – Електронна система) створюється для забезпечення автоматизації усіх етапів Бюджету участі, від подання проєктів до е-голосування та звітності про реалізацію. Посилання на електронну систему (gromada.slav.gov.ua) розміщується на головній сторінці офіційного веб-сайту Славутицької міської ради (e-slavutich.gov.ua) у рубриці Бюджет участі.
    2. Відповідальним за супроводження функціонування електронної системи, включаючи налаштування параметрів сесії в електронній системі Бюджету участі на відповідний рік, управління поданими проєктами, розміщення посібників для її користувачів, протоколів засідань робочої групи, внесення проєктів поданих у паперовому вигляді, внесення голосів поданих за проєкт у вигляді паперових бланків та управління іншим контентом системи є відділ з питань інформаційних технологій та електронного врядування виконавчого комітету Славутицької міської ради.
    3. Електронна система має формат веб-сторінки. Доступ для відвідувача відбувається із входом на сайт за адресою gromada.slav.gov.ua.
      Вхід до системи не прив’язаний до конкретного приладу.
      Версія сайту для ПК забезпечує: перегляд, подання проєктів, підписання та голосування за проєкти.
      Мобільна версія сайту забезпечує: перегляд, підписання та голосування за проєкти.
      Система має різні рівні прав доступу:
      - відвідувач сайту - будь-яка людина, котра зайшла на сайт проєкту. Переглядає сайт, вивантажує загальнодоступні документи.
      - користувач сайту - відвідувач сайту, який зареєструвався в системі доступними методами і має всі або кілька повноважень, залежно від налаштувань сесії: подавати проєкти, підписуватися, голосувати за проєкти.
      - адміністратор системи – представник міста, який працює з адміністративною панеллю системи, через яку він наповнює сайт.
    4. Для подачі проєктів в електронній системі автор проєкту здійснює реєстрацію одним із методів:
      • реєстрація через BankID Приват
      • BankID НБУ.
        Реєстрація користувачів:
        1. Користувач, який бажає подати проєкт/підписатися за проєкт/проголосувати реєструється в системі і отримує доступ до певного функціоналу. Який це функціонал визначається параметрами сесії (вік користувача, метод реєстрації, резидентство).
        2. У випадку реєстрації через BankID реєстрація складається з передачі даних через систему BankID + ручне дозаповнення користувачем недостатніх даних у формі реєстрації. Якщо даних достатньо - дозаповнення не потрібне.
    5. Електронна система дозволяє відслідковувати зміну проєктів.
    6. Електронна система дозволяє повідомляти авторів проєктів про будь-які зміни, пов’язані з розглядом та реалізацією поданих ними проєктів по електронній пошті.
    7. Електронна система дозволяє відслідковувати всі зміни статусів проєктів (статус проєкту визначає на якому етапі знаходиться проєкт).
    8. Електронна система дозволяє звітувати про розгляд, голосування і реалізацію проєктів.
    9. Регламент роботи електронної системи в установленому порядку затверджується робочою групою за пропозицією відділу інформаційних технологій та електронного врядування.
  3. Порядок підготовки проєктів
    1. Проєкт розробляється автором за формою згідно з додатком 1 до цієї Програми.
    2. Назва проєкту повинна бути викладена лаконічно, в межах одного речення. Оригінальні назви не повинні суперечити їх основній меті.
    3. План заходів з виконання проєкту повинен відображати етапи виконання проєкту, зокрема закупівлю товарів (виконання робіт, надання послуг) (у залежності від потреб проєкту).
    4. Розрахунки, креслення, що розкривають сутність цілі проєкту та можливість його практичної реалізації, додаються автором до проєкту, про що зазначається у формі проєкту (назва додатку та кількість сторінок).
    5. При підготовці проєкту автор забезпечує його відповідність таким вимогам:
  • проєкт відповідає нормам законодавства;
  • усі обов'язкові поля форми, наведеної у додатку 1 до цієї Програми, заповнені;
  • проєкт належить до одного з типів проєктів, затверджених цією Програмою;
  • питання реалізації проєкту знаходиться в межах компетенції Славутицької міської ради;
  • реалізація проєкту планується на землях, які належать на праві комунальної власності територіальній громаді м.Славутича, на території будівель (приміщень) загального користування та об’єктів соціально-культурної сфери комунальної форми власності та відповідати затвердженій містобудівній документації;
  • термін реалізації проєкту не перевищує встановлену максимальну тривалість реалізації;
  • реалізація проєкту не порушує прав інших осіб;
  • реалізація проєкту не порушує прав інтелектуальної власності;
  • бюджет проєкту, розрахований автором, повинен передбачати усі витрати, пов’язані з: розробкою проєктної документації; закупівлею сировини, матеріалів, комплектуючих, тощо;
  • фінансування проєкту, реалізація якого передбачена на території або об’єктах, що перебувають у власності ОСББ, здійснюється на умовах співфінансування за рахунок коштів Бюджету участі та коштів членів ОСББ у розмірі не менше 30 % загальної вартості проєкту.
  1. Порядок подання проєктів
    1. Проєкт подається особисто автором у електронному (у електронній системі) або паперовому (до управління економіки та соціального розвитку міста) вигляді за формою згідно додатку 1.
    2. Проєкт подається разом з підписами підтримки проєкту у кількості осіб, встановлених Славутицькою міською радою, за формою, наведеною у додатку 1 до цієї Програми або електронно на сайті Громадський бюджет.
    3. Подання проєкту у паперовому вигляді здійснюється за умови пред’явлення автором оригіналу паспорту громадянина України (посвідки на постійне проживання в Україні). При поданні проєкту у електронному вигляді, автор керується умовами визначеними регламентом роботи електронної системи.
    4. Відділ інформаційних технологій та електронного врядування забезпечує внесення у електронну систему проєктів, поданих у паперовому вигляді протягом 2 робочих днів з дня отримання таких проєктів.
    5. Автор проєкту у будь-який момент може зняти свій проєкт з розгляду, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.
    6. Славутицька міська рада та її виконавчі органи сприяють публічному обговоренню поданих проєктів та надають можливість автору або уповноваженій ним особі, представити проєкт у ході публічного обговорення. Метою такого обговорення є детальний аналіз проєкту. Внесення можливих поправок до проєктів за результатами обговорення можливе не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.
  2. Оцінка і відбір проєктів
    1. Управління економіки та соціального розвитку міста здійснює попередню оцінку з метою перевірки поданого проєкту на предмет:
      відповідності найменування та ідеї проєкту його змісту, нормам законодавства та суспільної моралі;
      відповідності проєкту встановленим параметрам Бюджету участі;
      повноти заповнення усіх обов’язкових полів проєкту за формою та у обсязі, що відповідають нормам цього Положення;
      відповідності підписів підтримки проєкту установленим вимогам;
      відповідності цензурі.
      У разі, якщо форма проєкту є неповною або заповненою з помилками, управління економіки та соціального розвитку міста по телефону або електронною поштою повідомляє про це автора проєкту. Автор проєкту протягом 7 календарних днів з дня отримання відповідного повідомлення надає необхідну інформацію або вносить необхідні корективи у проєкт. У іншому випадку – проєкт відхиляється.
    2. За результатами попередньої оцінки усіх поданих проєктів управління економіки та соціального розвитку міста протягом 2 робочих днів приймає рішення про недопущення до оцінки робочою групою проєктів:
      які містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміну конституційного ладу країни тощо;
      автори яких протягом установленого терміну не надали необхідну інформацію або не внесли необхідні корективи у проєкти.
      Зазначені проєкти вважаються такими, що не пройшли попередню оцінку і у електронній системі є недоступними для публічного доступу.
    3. В міру отримання проєктів робоча група визначає щодо кожного проєкту, що пройшов попередню оцінку, відповідальний виконавчий орган Славутицької міської ради за галузевою ознакою (відділ інформаційних технологій та електронного врядування вносить цю інформацію у електронну систему разом з результатами попередньої оцінки усіх проєктів).
    4. Проєкти, що пройшли попередню оцінку, оприлюднюються у електронній системі (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проєкту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди), а їх скановані копії надсилаються кожному члену робочої групи (відповідальному виконавчому органу Славутицької міської ради за галузевою ознакою), що здійснюють їх оцінку.
    5. Відповідальний виконавчий орган Славутицької міської ради за галузевою ознакою протягом 20 днів з дня отримання сканованої копії проєкту, що пройшов попередню оцінку, здійснює оцінку проєкту на предмет його відповідності законодавству та реалістичності і обгрунтованої достатності бюджету проєкту для його практичної реалізації та подає робочій групі звіт про аналіз відповідності проєкту законодавству та можливості його реалізації за формою згідно з додатком 2 до цієї Програми.
    6. Робоча група протягом 10 днів з дня отримання звітів про аналіз відповідності проєктів законодавству та можливості їх реалізації від відповідальних виконавчих органів Славутицької міської ради за галузевою ознакою приймає висновок щодо прийняття проєкту до голосування за формою, згідно з додатком 3 до цієї Програми.
    7. У разі, якщо документи проєкту не містять інформації, необхідної для його аналізу та оцінки, проєкт може бути відхилений у ході оцінки відповідальним виконавчим органом Славутицької міської ради та/або робочою групою і відправлений автору на доопрацювання. Доопрацювання і повторне подання проєкту може бути здійснене не пізніше ніж за 10 робочих днів до початку голосування за проєкти.
    8. При виявленні двох і більше схожих проєктів робоча група має право рекомендувати авторам їх об’єднати. Об’єднання проєктів здійснюється шляхом створення одного нового проєкту.
    9. У разі, якщо протягом 7 календарних днів з дня відправлення авторам проєктів пропозицій про об’єднання проєктів, автори проєктів не дійдуть згоди і не опрацюють спільної позиції щодо проєкту або знімуть одну з пропозицій, проєкти розглядатимуться у своєму початковому варіанті.
    10. Внесення будь-яких змін до проєктів, зокрема, зміна локалізації чи об’єднання з іншими проєктами, можливі лише за згодою авторів відповідних проєктів.
    11. Робоча група приймає рішення про відмову у прийнятті проєкту для голосування з наступних причин:
  • автор проєкту надав неправдиві відомості про себе;
  • проєкт суперечить законодавству України;
  • у рамках проєкту передбачається виключно розробка проєктно-кошторисної документації;
  • проєкт має незавершений характер (виконання одного із заходів в майбутньому вимагатиме прийняття подальших заходів та / або потребуватиме додаткових капітальних витрат та введення балансоутримувачем додаткових штатних одиниць);
  • проєкт суперечить діючим програмам розвитку міста або дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік;
  • реалізація проєкту планується на землях або об’єктах не комунальної форми власності (крім ОСББ, що зареєстровані та виконують свої функції в межах повноважень визначених Законом в адміністративно-територіальних межах м.Славутича);
  • у рамках проєкту передбачено витрати на утримання та обслуговування у сумі, що перевищує вартість реалізації проєкту;
  • реалізація проєкту в житловому будинку/групі житлових будинків і мають обмежений доступ для користування іншими мешканцями м. Славутич (крім ОСББ, що зареєстровані та виконують свої функції в межах повноважень визначених Законом в адміністративно-територіальних межах м.Славутича);
  • передбачають реалізацію проєктів у будівлях, які мають обмежений доступ для користування мешканцями м.Славутича, в т.ч. соціального призначення;
  • передбачають реалізацію проєктних пропозицій приватного або комерційного характеру (приватні житлові одно-, двоквартирні будинки, офіси, або ті, що мають на меті отримання особистої вигоди. прибутку).
  1. Проєкти, щодо яких робочою групою здійснено обґрунтований висновок щодо не виставлення їх на голосування, участь у голосуванні брати не можуть та отримують статус «Відхилений остаточно».
  2. Усі проєкти, що отримали позитивну оцінку робочої групи отримують статус «Успішно пройшов оцінку» у електронній системі не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.
  3. Списки усіх проєктів, що оцінювалися робочою групою, з відповідними результатами такої оцінки разом із звітами про аналіз відповідності проєкту законодавству та можливості його реалізації надаються міському голові для ознайомлення.
  4. Скановані заповнені карти оцінки проєктів разом із звітами про аналіз відповідності проєкту законодавству та можливості його реалізації розміщуються у електронній системі.
  5. Протокол робочої групи щодо обґрунтованої відмови у допущенні проєкту для голосування не може бути оскаржений в судовому порядку.
  1. Голосування за проєкти
    1. Голосування за проєкти здійснюється шляхом заповнення бланку голосування в електронному вигляді або на паперових носіях за формою, наведеною у додатку 4 до цієї Програми.
    2. Одна особа має право проголосувати не більше, ніж за один малий та один великий проєкт.
    3. Голосування у електронному вигляді здійснюється у електронній системі за допомогою визначених методів авторизації.
    4. Голосування на паперових носіях здійснюється у пунктах супроводу і здійснюється за пред’явлення оригіналу паспорту (посвідки на постійне проживання) шляхом заповнення бланку голосування.
    5. Бланк голосування можна отримати шляхом:
      - роздрукування його із електронної системи;
      - отримання його паперової форми у пункті супроводу.
    6. Голосування не може тривати менше 10 календарних днів.
    7. Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів супроводу Бюджету участі, передаються до управління економіки та соціального розвитку міста щоденно не пізніше дня, наступного за днем, коли був поданий такий голос.
    8. Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів супроводу Бюджету участі, вносяться до електронної системи відділом інформаційних технологій та електронного врядування у день отримання бланків.
  2. Визначення переможців
    1. Після завершення кінцевого терміну голосування електронна система автоматично здійснює підрахунок голосів, визначає проєкти-переможці та формує їх списки.
    2. Останній за рейтингом проєкт, що виходить за рамки встановленого обсягу Бюджету участі на відповідний рік, не включається до списку проєктів-переможців.
    3. За результатами голосування управління економіки та соціального розвитку міста спільно з відділом інформаційних технологій та електронного врядування протягом 5 робочих днів після закінчення голосування та затвердження робочою групою підсумків голосування згідно протоколу:
  • забезпечують передачу проєктів-переможців та останнього за рейтингом проєкту, що виходить за рамки встановленого обсягу Бюджету участі, відповідальним виконавчим органам Славутицької міської ради;
  • публікують список проєктів-переможців на офіційному веб-сайті Славутицької міської ради і формують загальний звіт за результатами конкурсу проєктів.
  1. Затвердження видатків для реалізації проєктів-переможців у складі бюджету міста Славутича
    1. Відповідальні виконавчі органи Славутицької міської ради (розпорядники бюджетних коштів) включають показники та іншу інформацію щодо проєктів-переможців, що належать до їхньої компетенції, до відповідних бюджетних запитів, а управління фінансів Славутицької міської ради – до проєкту бюджету міста Славутич на плановий рік та документів, що до нього додаються.
      Такі показники не можуть бути зменшені або перерозподілені під час розгляду та затвердження рішення про бюджет міста Славутич на відповідний рік.
  2. Реалізація проєктів та звітність
    1. Після затвердження в установленому порядку бюджету міста Славутич, відповідальні виконавчі органи Славутицької міської ради (розпорядники бюджетних коштів) забезпечують реалізацію проєктів відповідно до законодавства.
    2. Відповідальні структурні підрозділи Славутицької міської ради та її виконавчі органи готують звіти:

1) узагальнений про стан реалізації проєктів за формою згідно додатку 5 до Програми у такі терміни:

- оперативний щоквартальний звіт – до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом;

- річний звіт за підсумками року – до 31 січня року, наступного за звітним.

  1. про реалізацію кожного проєкту Бюджету участі, що подаються на 30 день після завершення реалізації відповідного проєкту.
  1. Звіт включає в себе:
  • загальний опис результатів проєкту;
  • що не вдалося реалізувати, або було реалізовано іншим чином;
  • опис робіт, які було проведено, їх послідовність;
  • фактичний термін реалізації;
  • фактичний бюджет;
  • фото-звіт результату.
  1. Звіти про стан реалізації та про реалізацію кожного проєкту оприлюднюються у електронній системі та на офіційному веб-сайті Славутицької міської ради протягом п’яти робочих днів з дня їх підготовки.

14. Про затвердження параметрів Бюджету участі на 2021 рік та прогнозних обсягів Бюджету участі на 2022 – 2025 роки

14.1. Затвердити наступні параметри Бюджету участі на 2021 рік:

  • загальний обсяг видатків на плановий 2021 рік, що планується спрямувати на реалізацію проєктів:1 551 000,0 грн;
  • кількість підписів, що мають бути зібрані для подачі проєкту автором: не менше 30 осіб (крім автора проєкту);
  • максимальна тривалість реалізації проєктів: з 1 січня по 31 грудня 2021 р.;
  • мінімально можливий вік автора: 14 років (при наявності паспорта громадянина України, для іноземців та осіб без громадянства наявність дозволу на постійне проживання на території України);
  • максимальна вартість одного проєкту: малі проєкти – 100 тис. грн., великі проєкти 300 тис. грн.
  • типи (категорії) проєктів:
    Благоустрій загальноміських територій міста;
    Екологія і відновлювальні джерела енергії;
    Інформаційні технології;
    Культурна спадщина і краєзнавство;
    Туризм і велоінфраструктура;
  • кількість пунктів супроводу Бюджету участі: 2 од.;
  • терміни початку і завершення прийому проєктів: 27 серпня – 27 вересня 2020 р.;
  • терміни оцінки робочою групою поданих проєктів та виставлення їх на голосування: 30 вересня – 21 жовтня 2020 р.;
  • терміни початку і завершення голосування за проєкти: 11 листопада – 29 листопада 2020 р.;
  • термін визначення проєктів-переможців: 02 – 06 грудня 2020 р..

14.2. Затвердити прогнозні обсяги Бюджету участі на 2021 – 2025 роки:

№ п/п Напрями використання коштів Прогнозний обсяг коштів, тис. грн.
2021 2022 2023 2024 2025
1. Інформаційна кампанія (проморолик, флаєри, інформаційні таблички) - - - - -
2. Виконання об’єктів які визнано проєктами-переможцями 1 551 000,0 1 500 000,0 1 500 000,0 1 500 000,0 1 500 000,0
3. Молодіжні проєкти - - - - -
Всього 1 551 000,0 1 500 000,0 1 500 000,0 1 500 000,0 1 500 000,0

14.3. Роз’яснення до типів (категорії) проєктів

Благоустрій загальноміських територій міста

Облаштування зон відпочинку та встановлення арт-обєктів.

Екологія і відновлювальні джерела енергії

Енергоефективні технології із використанням відновлювальних джерел енергії. Розвиток екологічно чистих видів транспорту.

Інформаційні технології

Автоматизація систем з надання послуг мешканцям. Інтерактивні карти. Мобільні додатки щодо міської інфраструктури. Облаштування зон wi fi. Системи безпеки. 3-d моделювання.

Культурна спадщина і краєзнавство

Організація культурного дозвілля (фестивалі, вистави концерти, конкурси, ярмарки, виставки тощо). Створення та реставрація архутектурно-художніх композицій.

Туризм і велоінфраструктура

Проєкти з підвищення туристичної привабливості міста, розвитку міського туризму та туристичної інфраструктури. Облаштування велосипедних доріжок, паркувальних місць. Заходи з популяризації здорового способу життя та дозвілля молоді.

Секретар міської ради Наталія ГАНТІМУРОВА

Додаток 1

до Програми

ГРОМАДСЬКИЙ ПРОЄКТ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ У _______РОЦІ

Заповнюється оператором

Дата надходження:

Номер у реєстрі проєктів:

ПІП та підпис особи, що реєструє:

Інформація про проєкт

1. Назва проєкту* (не більше 10 слів)

2. Категорія (тип) проєкту*

  • Благоустрій загальноміських територій міста
  • Екологія і відновлювальні джерела енергії  
  • Інформаційні технології  
  • Культурна спадщина і краєзнавство
  • Туризм і велоінфраструктура

3. Локалізація проєкту (місто, район)*

4. Житловий масив / мікрорайон*

5. Адреси, назва установи / закладу, будинку

6. Короткий опис проєкту* (не більше 50 слів)

Повний опис проєкту та прогнозний обсяг витрат

7. Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проєкту)*

8. Мета проєкту*

9. Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування*

10. Для кого цей проєкт (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

11. План заходів з реалізації проєкту (роботи, послуги)

12. Ключові показники оцінки результату проєкту*: економічні (наприклад, збільшення надходжень до бюджету, економія ресурсів, тощо), соціальні (наприклад, рівень охоплення дітей фізкультурою та спортом, тощо), екологічні (наприклад, зменшення забруднення навколишнього середовища, тощо), інші показники, які можна використати для оцінки досягнення результатів практичної реалізації проєкту.

13. Орієнтовна загальна вартість проєкту*

14. Очікуваний термін реалізації проєкту*

15. Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

16. Приклади (кейси) схожих рішень

*зірочкою позначені обов’язкові до заповнення поля

Бюджет проєкту

Найменування товарів (робіт, послуг) Ціна за одиницю, грн. Одиниць Вартість, грн.
Всього:

Автор проєкту* (ВСІ ПОЛЯ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ)

Прізвище

Ім’я

По-батькові

Дата народження (ДД/ММ/РРРР)

Серія і номер паспорту (або посвідки на проживання)

Телефон

+380 - -

Адреса реєстрації*

Адреса проживання*

Електронна пошта (якщо ви бажаєте мати електроний доступ)

Вік

☐14–18 ☐19–30 ☐31–40 ☐41–50 ☐51–60 ☐60+

Рід занять

☐Студент ☐Працюю ☐Безробітний ☐Пенсіонер ☐Підприємець

Як ви дізналися про проєкт?

  • Телебачення
  • Радіо
  • Друковані засоби масової інформації
  • Зовнішня реклама
  • Сайт міської адміністрації
  • Інші інтернет сайти
  • Соціальні мережі
  • Друзі, знайомі

Додатки до заявки

  1. Копія паспорту, або посвідки на проживання
  2. Бланк підтримки проєкту з підписами людей, що його підтримали
  3. Бюджет проєкту
  4. Фото, схема, креслення, що демонструють очікуваний результат

Згода на обробку персональних даних:

Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 – VI я, _____________________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по-батькові повністю)

даю згоду на обробку моїх персональних даних вказаних в пункті 4 цього бланку-заяви виконавчим комітетом Славутицької міської ради та членами робочої групи, яка створена розпорядженням міського голови, виключно для реалізації міської цільової програми «Громадський бюджет участі міста Славутич на 2021-2025 роки».

__________ __________________

Дата Підпис

Я погоджуюсь, що:

  • заповнений бланк (за виключенням п.13,14,15 та додатку 1) буде опубліковано в електронній системі «Громадський проєкт» посилання на яку розміщене на сайті Славутицької міської ради в розділі Бюджет участі;
  • на можливість модифікації, об’єднання проєкту з іншими завданнями а також її реалізації в поточному режимі;
  • можливе уточнення проєкту якщо його реалізація суперечитиме Законам України чи сума для реалізації в 2017 році перевищить максимальний обсяг коштів, визначених на його реалізацію.

________________ ___________________________________ _____________________________

ДатаПідпис автораПІБ автора

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

КВИТАНЦІЯ ПРО ПРИЙОМ ПРОЄКТУ

Заповнюється опреатором

Дата надходження: __________________

Номер у реєстрації проєктів: _____________________

ПІП та підпис особи, що реєструє: _______________________

СПИСОК ОСІБ, ЯКІ ПІДТРИМАЛИ проєкт

Я підтримую громадський проєкт

Для реалізації у _________році

Автор проєкту

№ п/п ПІБ Серія і номер паспорту Адреса проживання Підпис
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Додаток 2 до Програми

Звіт про аналіз відповідності проєкту

законодавству та можливості його реалізації

_____________________________________________________________________

Назва проєкту

Відповідальний:……………………………………………………………………………… (структурний підрозділ Славутицької міської ради та її виконавчого органу, відповідальний за реалізацію проєкту)

Зміст заходу: здійснення аналізу поданих проєктів за змістом та можливістю реалізації

  1. Включено до реєстру поданих проєктів за №
  2. Запропонований проєкт входить до повноважень Славутицької міської ради та її виконавчих органів
    а) так
    б) ні (чому?)
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  3. Запропонований проєкт відповідає чинному законодавству, в тому числі рішенням Славутицької міської ради
    а) так
    б) ні (чому?)
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  4. Реалізація запропонованого проєкту відбуватиметься протягом одного бюджетного року:
    а) так
    б) ні (чому?)
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  5. Висновок, стосовно технічних можливостей виконання запропонованого завдання:
    а) позитивний
    б) негативний (чому?)
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  6. Проєкт не передбачає виключно розробку проєктно-кошторисної документації:
    а) так
    б) ні
  7. Проєкт має завершений характер (виконання заходів в майбутньому не вимагатиме прийняття подальших заходів та не потребуватиме додаткового виділення коштів з бюджету міста Славутич):
    а) так
    б) ні (огрунтування неможливості реалізації заходів протягом встановленого періоду реалізації) …………………………………………………………………………………………………………………………
  8. Проєкт не суперечить діючим програмам розвитку міста та не дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік:
    а) так
    б) ні (огрунтування в якій частині суперечить вимогам) ……………………………………………………………………………………………………
  9. Реалізація проєкту не планується на землях або об’єктах приватної форми власності (крім ОСББ):
    а) так
    б) ні ………………………………………………………………………………………………
  10. У рамках проєкту не передбачено витрати на утримання та обслуговування у сумі, що перевищує вартість реалізації проєкту;
    а) так
    б) ні
  11. Територія/земельна ділянка, на якій відбуватиметься реалізація запропонованого проєкту:
    а) є такою, на якій можливо здійснювати реалізацію відповідного проєкту за рахунок коштів бюджету міста Славутича;
    б) не належить до переліку територій, на яких можливо здійснювати реалізацію відповідного проєкту за рахунок коштів бюджету міста Славутич (обґрунтування)
    ……………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    в) не стосується проєкту.
  12. Витрати за кошторисом, призначеного на реалізацію запропонованого завдання:
    а) без додаткових зауважень
    б) з зауваженнями (необхідно внести або уточнити їх, використовуючи для обґрунтування дані, наведені в таблиці нижче)
    Наймену-вання Запропоноване автором проєкту Пропозиція експертної групи
    Необхідна кількість Ціна за одиницю, грн Вартість, грн Необхідна кількість Ціна за одиницю, грн Вартість, грн

    Загальна сума …………………….…... грн.
    Обґрунтування:
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  13. Висновки і погодження/узгодження з іншими структурними підрозділами Славутицької міської ради та її виконавчих органів стосовно можливості реалізації завдання (наприклад, погодження з відділом архітектури, містобудування та інспектування, і т.д.), ситуації та умов, в яких реалізація завдання може суперечити/перешкоджати реалізації інших завдань або міських інвестицій, які стосуються даної земельної ділянки/території або будинку
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  14. Висновок щодо внесення проєкту до реєстру проєктів, які допускаються до голосування (а також опис передумов, які можуть зашкодити реалізації завдання та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого завдання):

а) позитивний

б) негативний

Обґрунтування/зауваження:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………

___________ ________________ ___________________

Дата Підпис ПІБ керівника

відповідального структурного підрозділу Славутицької міської ради або її виконавчого органу

Додаток 3 до Програми

ВИСНОВОК ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ ПРОЄКТУ

_____________________________________________________________________

Назва проєкту

до голосування для реалізації у __________році

Відповідальний підрозділ: _____________________________________________

Зміст заходу: перевірка повноти та правильності заповнення бланку-заяви

1.Включено до реєстру поданих проєктів за №

2. Автор проєкту надав правдиві відомості про себе:

а) так

б) ні (пояснення, вказати яка інформація не відповідає дійсності) ……………………………………………………………………………………………………

3. Автор проєкту надав достатньо інфрмації щодо проєкту:

а) так

б) ні (пояснення, вказати якої інформації не вистачає)

…………………………………………………………………………………………………

4. Висновок відповідального підрозділу:

а) позитивний

б) негативний

5. Висновок щодо подання проєкту на голосування :

а) позитивний

б) негативний

Обгрунтування/зауваження:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

___________ ________________ ___________________ Дата Підпис ПІБ керівника

відповідального структурного підрозділу Славутицької міської ради або її виконавчого органу

Додаток 4 до Програми

БЛАНК ГОЛОСУВАННЯ ЗА ГРОМАДСЬКІ ПРОЄКТИ ДЛЯ

РЕАЛІЗАЦІЇ У ______________РОЦІ

Прізвище

Ім'я

По-батькові

Дата народження (ДД/ММ/РРРР)

Серія і номер паспорту (або посвідки на проживання)

Адреса реєстрації

Адреса проживання

Номери проєктів, за які голосують

Підпис

Я, ____________________________________________________________________________________

(прізвище, ініціали)

посвідчую, що даю згоду на обробку моїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

«___» _________ 202_ року ______________________

(підпис)

Додаток 5 до Програми

Звіт про стан реалізації проєктів за рахунок коштів Бюджету участі в м. Славутичі у __________________202_ році

(відповідний звітний період)


з/п
Реєстр.
номер
Назва проєкту, місце
розташування
Етап реалізації, заходи з виконання Обсяг фінансування,
тис. грн.
Виконані роботи Отриманий результат
План Факт Залишок станом на початок звітного періоду Найменування робіт
.
Вартість, тис.грн
План Факт.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Підпис керівника