ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

I

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    25
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    2

СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

Про зміну назви Комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради та затвердження Статуту Комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області

На виконання рішення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області від 15 грудня 2020 року №6-1-VIII «Про зміну назви Славутицької міської ради та виконавчого комітету Славутицької міської ради», відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України, керуючись ст.25, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

м і с ь к а р а д а

В И Р І Ш И Л А :

  1. Змінити назву юридичної особи «Комунальне підприємство «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради» на «Комунальне підприємство «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області» (скорочене найменування юридичної особи – КП «АРР»).
  2. Внести такі зміни до Статуту Комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради (далі – Статут):

2.1. Викласти назву статуту у новій редакції:

«СТАТУТ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГЕНТСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ» СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»;

2.2. З врахуванням перейменувань Засновника, Органу управління та Підприємства викласти Розділ 1. «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» у новій редакції:

«1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГЕНТСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ» СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Підприємство) створене на підставі рішення Славутицької міської ради відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
  2. Засновником Підприємства є Славутицька міська територіальна громада в особі Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі – Засновник, Славутицька міська рада), що утворює статутний капітал, розмір якого визначається рішенням Славутицької міської ради.
  3. Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області є органом, який виконує функції управління господарською діяльністю в межах та обсягах, визначених чинним законодавством України (далі – Орган управління, виконавчий комітет Славутицької міської ради). Відносини Славутицької міської ради з Підприємством будуються на засадах його підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності. Акти Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, міського голови м. Славутича, виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання Підприємством.
  4. Найменування Підприємства:
    1. Повне найменування українською мовою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГЕНТСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ» СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
    2. Скорочене найменування українською мовою: КП «АРР».
    3. Повне найменування англійською мовою: COMMUNAL ENTERPRISE «SLAVUTYCH REGIONAL DEVELOPMENT AGENCY».
    4. Скорочене найменування англійською мовою: CE «SRDA».
  5. Місцезнаходження Підприємства: 07101, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Центральна площа, 5.
  6. Підприємство є органом господарського розвитку і управління спеціальної економічної зони «Славутич».
  7. Комунальне підприємство «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області має суспільну цінність для територіальної громади міста Славутича.»;
    2.3. З метою приведення у відповідність до положень господарського законодавства у назві Розділу 4 СТАТУТНИЙ ФОНД ТА МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА та п.п. 4.1- 4.3 розділу слово «фонд» у всіх відмінках замінити словом «капітал»;
    2.4. У п. 4.5 Розділу 4 слова «територіальної громади м. Славутича» замінити словами «Славутицької міської територіальної громади».
    3. З урахуванням зазначених змін, затвердити Статут Комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, виклавши його в новій редакції, що додається.
    4. Директору КП «АРР» Арині Старовойтовій подати документи для державної реєстрації зміни назви юридичної особи, зазначеної в п.1 рішення, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, після державної реєстрації перейменування засновника в установленому законодавством порядку.
    Міський голова Юрій ФОМІЧЕВ

    18.12.2020
    № 21-1-VIІІ
    ЗАТВЕРДЖЕНО
    рішення Славутицької міської ради
    18.12.2020 № 21-1-VIІІ

    СТАТУТ
    КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    «АГЕНТСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ»
    СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
    ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
    (нова редакція)
    Славутич – 2020
    1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  8. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГЕНТСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ» СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Підприємство) створене на підставі рішення Славутицької міської ради відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
  9. Засновником Підприємства є Славутицька міська територіальна громада в особі Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі – Засновник, Славутицька міська рада), що утворює статутний капітал, розмір якого визначається рішенням Славутицької міської ради.
  10. Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області є органом, який виконує функції управління господарською діяльністю в межах та обсягах, визначених чинним законодавством України (далі – Орган управління, виконавчий комітет Славутицької міської ради). Відносини Славутицької міської ради з Підприємством будуються на засадах його підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності. Акти Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, міського голови м. Славутича, виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання Підприємством.
  11. Найменування Підприємства:
    1. Повне найменування українською мовою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГЕНТСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ» СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
    2. Скорочене найменування українською мовою: КП «АРР».
    3. Повне найменування англійською мовою: COMMUNAL ENTERPRISE «SLAVUTYCH REGIONAL DEVELOPMENT AGENCY».
    4. Скорочене найменування англійською мовою: CE «SRDA».
  12. Місцезнаходження Підприємства: 07101, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Центральна площа, 5.
  13. Підприємство є органом господарського розвитку і управління спеціальної економічної зони «Славутич».
  14. Комунальне підприємство «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області має суспільну цінність для територіальної громади міста Славутича.
  1. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    1. Підприємство створене з метою сприяння сталому інноваційно-інвестиційному та соціально-економічному розвитку міста Славутича та Славутицького регіону.
    2. Предметом діяльності Підприємства є:
      1. аналіз та визначення пріоритетних стратегічних напрямків розвитку міста Славутича та Славутицького регіону;
      2. об’єднання зусиль місцевої влади, бізнесу та громадських організацій для додання розвитку території стійкого характеру на основі стратегій, програм та (або) концепцій, спрямованих на досягнення певних цілей соціально-економічного характеру, сприяння зайнятості населення та підвищення його конкурентоспроможності на ринку праці;
      3. співпраця та надання інформаційної та консультативно-методологічної допомоги місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, навколишнім об’єднаним територіальним громадам, суб’єктам господарювання, громадським організаціям та окремим громадянам з питань, що відповідають меті діяльності Підприємства;
      4. розробка регіональних, національних (державних) та міжнародних програм та проектів інноваційно-інвестиційного та соціально-економічного розвитку, у т.ч. грантових, їх адміністрування і супровід; поширення та апробація успішного досвіду реалізації проектів та програм;
      5. діяльність щодо формування інвестиційної привабливості, розробка інвестиційних продуктів, залучення міжнародної технічної допомоги та вітчизняних, міжнародних інвестицій, кредитів;
      6. діяльність у сфері підтримки підприємництва та підвищення конкурентоспроможності бізнесу, у т.ч. здійснення заходів із вдосконалення інфраструктури підтримки підприємництва, створення сприятливого і стабільного бізнес-середовища, бізнес-парків, бізнес-інкубаторів, техно- та індустріальних парків, розробка бізнес-планів, інвестиційних проектів, техніко-економічних обґрунтувань, проведення комплексних (маркетингових, соціологічних та інших) досліджень тощо; консалтингові послуги з підприємницької діяльності та надання допомоги у проведенні ділових зустрічей, налагодженні контактів для залучення клієнтів, пошуку партнерів, постачальників та інвесторів;
      7. надання права користування юридичною адресою для державної реєстрації суб’єктів господарювання як місцезнаходження керівного органу;
      8. розробка та участь у реалізації комплексу заходів, спрямованого на створення та промоцію позитивного іміджу міста та регіону, просування ресурсного потенціалу міста та регіону на обласному, регіональному, всеукраїнському, міжнародному рівнях;
      9. стимулювання розвитку муніципального туризму на території міста та регіону, участь у впровадженні місцевої стратегії формування та просування муніципальних туристичних продуктів; надання послуг з організації подорожей, турів, короткотермінового проживання, бронювання та інших туристичних послуг;
      10. маркетинг і брендування території, цілеспрямована діяльність зі створення та розвитку міського (регіонального) бренду;
      11. діяльність у сфері зв’язків з громадськістю; здійснення рекламної та видавничої діяльності, розробка інформаційних, рекламних та презентаційних матеріалів, брошур та буклетів, фірмових бланків тощо; розробка інтернет-сторінок та забезпечення ефективного функціонування веб-сайтів; надання допомоги в реалізації науково-технічних розробок та розробці програмного забезпечення;
      12. створення організаційно-технічних, консультативно-методичних та інформаційних умов для налагодження стійкої взаємодії між органами місцевого самоврядування та громадськістю, сприяння конструктивному діалогу органів влади та громади (громадських об’єднань, представників різних категорій громадськості тощо), стимулювання прозорості щодо виконання етичних норм і контролю діючих етичних стандартів, систематичний моніторинг виконання Кодексу етики, честі, порядності, добросовісного та ефективного управління Славутицької територіальної громади;
      13. надання консультаційних послуг з розробки, організації, просування і/або проведення різних подій, у т.ч. бізнес-показів, зборів, конференцій, конгресів, торговельних виставок та зустрічей, тренінгових навчань, стажувань волонтерів тощо;
      14. забезпечення ефективного використання комунального майна, що знаходиться на балансі Підприємства, створення та ведення єдиної бази даних та (або) реєстру об’єктів права комунальної форми власності, що можуть бути запропоновані для здачі в оренду суб’єктам господарювання на конкурсних умовах;
      15. надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, надання в оренду іншого індивідуально визначеного майна (крім нерухомого); посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна; укладання договорів оренди майна та договорів про відшкодування витрат орендодавця;
      16. здійснення технічної експлуатації та проведення ремонтних робіт на об’єктах комунальної форми власності;
      17. проведення технічної інвентаризації майна незалежно від його приналежності, виготовлення та надання технічної документації, зберігання, оновлення та поповнення технічної документації по основним фондам житлово-комунального господарства, складання робочих креслень тощо;
      18. участь у розробці, реалізація та моніторинг загальноміських проектів та програм з енергоефективності, впровадження та забезпечення функціонування загальноміської системи енергоменеджменту;
      19. здійснення енергоефективних і енергозберігаючих заходів на об’єктах комунального майна, що знаходиться на балансі Підприємства, з метою зменшення енергоспоживання, ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів установами та організаціями міста;
      20. проведення моніторингу споживання енергоресурсів та визначення енергоефективності громадських будівель і споруд, на об’єктах комунальної форми власності; розробка енергоефективних та енергозберігаючих заходів для установ та організацій міста, підготовка відповідних звітів;
      21. сприяння впровадженню конструктивних та інженерно-технічних рішень, що забезпечують ресурсозбереження та використання ресурсозберігаючих технологій;
      22. надання послуг з проведення енергетичних обстежень, енергоаудитів, експрес-аудитів, тепловізійних обстежень та інших енергетичних обстежень;
      23. здійснення заходів з популяризації енергоефективності та енергоощадливої поведінки;
      24. діяльність у сфері права, надання юридичних послуг суб’єктам господарювання та населенню;
      25. діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування, надання послуг з бухгалтерського супроводу суб’єктів підприємницької діяльності;
      26. зовнішньоекономічна діяльність;
      27. інша діяльність, що не суперечить чинному законодавству України.
    3. Види діяльності, які згідно законодавства України підлягають ліцензуванню, Підприємство може здійснювати тільки при наявності ліцензій.
  2. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ПІДПРИЄМСТВА
    1. Підприємство є юридичною особою, не має у своєму складі інших юридичних осіб. Права і обов'язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
    2. Підприємство є унітарним комунальним комерційним Підприємством і здійснює свою діяльність на підставі та відповідно до вимог законодавства, рішень Засновника, Органу управління та цього Статуту.
    3. Підприємство діє на основі комунальної власності територіальної громади міста Славутича, користується правом господарського відання щодо закріпленого за ним майна, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові і немайнові права та нести обов'язки, бути позивачем та відповідачем у судах, займатися діяльністю, яка відповідає напрямкам, передбаченим цим Статутом.
    4. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, бланки і печатку зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. Підприємство може мати власну символіку (логотип) та (або) товарний (фірмовий) знак, який реєструється відповідно до вимог законодавства.
    5. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного йому майна, згідно чинного законодавства. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Засновника і Органу управління, а останні не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства.
    6. Участь Підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах, споживчих товариствах та інших об’єднаннях здійснюється на добровільних засадах, якщо це не суперечить антимонопольному законодавству, за попереднім погодженням Засновника.
  3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ТА МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА
    1. Статутний капітал Підприємства становить 35545,82 (тридцять п’ять тисяч п’ятсот сорок п’ять гривень 82 копійки).
    2. Статутний капітал Підприємства може формуватися за рахунок будь-яких матеріальних цінностей, нерухомості, майнових та немайнових прав, грошових коштів, цінних паперів тощо.
    3. За рішенням Засновника статутний капітал Підприємства може збільшуватись або зменшуватись у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
    4. Майно Підприємства становлять виробничі та невиробничі фонди, а також інші товарно-матеріальні цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
    5. Майно Підприємства, що є комунальною власністю територіальної громади м. Славутича, передане Засновником, належить йому на праві господарського відання.
    6. Підприємству можуть належати придбані в результаті господарської діяльності будівлі, споруди, транспортні засоби, цінні папери, інформація, технологічні, наукові, конструкторські розробки, інше майно та права на майно, у т.ч. права на інтелектуальну власність тощо. Майно Підприємства придбане в результаті його господарської діяльності є комунальною власністю та перебуває на балансі Підприємства.
    7. Джерелами формування майна Підприємства є:
  • грошові і матеріальні внески, передані Засновником;
  • майно, придбане на підставах, не заборонених законодавством України;
  • доходи, одержані внаслідок здійснення господарської діяльності;
  • кошти державного та місцевого бюджетів, отримані на здійснення господарської діяльності;
  • кредити банків, субвенції, дотації з бюджету та інша фінансова допомога;
  • капітальні вкладення;
  • безоплатні і благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств і громадян;
  • інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
  1. Відчуження, списання основних фондів Підприємства, передача майна Підприємства в оренду чи лізинг, а також використання коштів від відчуження і оренди майна здійснюється в порядку, визначеному законодавством та рішеннями Засновника.
  2. Основні фонди Підприємства не можуть бути предметом застави, внеском у статутний фонд інших юридичних осіб, а також не можуть бути продані, передані в оренду або відчужені будь-яким іншим способом без згоди Засновника.
  3. Укладання Підприємством договорів позички або позики, кредитні договори (застава, іпотека), здійснюються в порядку, визначеному законодавством та рішеннями Засновника.
  4. Підприємство за погодженням з Органом управління може розміщувати вільні обігові кошти на вкладних (депозитних) рахунках у банках.
  5. Підприємство зобов’язане використовувати майно, що передане йому в господарське відання, за призначенням у відповідності до статутних цілей і завдань, не дозволяючи його погіршення або пошкодження.
  6. Збитки, заподіяні Підприємству внаслідок порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються Підприємству відповідно до вимог чинного законодавства України.
  1. ПРАВА ПІДПРИЄМСТВА
    Підприємство має право:
    1. самостійно визначати стратегію роботи та планувати власну діяльність;
    2. здійснювати самостійну господарську діяльність відповідно до чинного законодавства;
    3. відкривати рахунки в банківських установах;
    4. укладати господарські договори (контракти) з юридичними та фізичними особами, як в Україні, так і за її межами, у т.ч. з державними, колективними, іншими організаціями і окремими фізичними особами чи органами місцевого самоврядування у встановленому законодавством порядку;
    5. виконувати роботи (надавати послуги) за цінами і тарифами, що формуються самостійно або на договірній основі відповідно до умов комерційної діяльності, а у випадках, передбачених законодавством України, – за фіксованими державними та регульованими цінами та тарифами;
    6. самостійно розпоряджатися одержаним у результаті господарської діяльності прибутком (доходом), що залишається, після сплати податків та інших обов’язкових платежів, відповідно до чинного законодавства України;
    7. набувати, володіти, користуватися і розпоряджатися будь-якими коштами, рухомим і нерухомим майном, включаючи приміщення, транспортні засоби, кошти в національній та іноземній валюті, цінні папери, нематеріальні активи, земельні ділянки та інше майно, що передані Засновником та (або) одержані як безповоротна фінансова допомога, добровільні благодійні внески та пожертвування юридичних і фізичних осіб-резидентів України та юридичних і фізичних осіб-нерезидентів, міжнародну технічну і гуманітарну допомогу, відповідно до законодавства;
    8. здійснювати виробничу, науково-дослідну, комерційну та соціальну діяльність, у т.ч. спільно з іншими юридичними та фізичними особами, із метою одержання відповідного прибутку (доходу);
    9. створювати за погодженням із Засновником філії, представництва, відділення, відокремлені структурні підрозділи з правом відкриття поточних рахунків і затверджувати Положення про них;
    10. затверджувати структуру управління та штатний розпис Підприємства, положення про його департаменти та (або) структурні підрозділи, функціональні обов’язки працівників Підприємства;
    11. формувати у разі потреби на договірній основі тимчасові трудові колективи для виконання конкретних замовлень, залучати до участі в діяльності Підприємства окремих висококваліфікованих спеціалістів на умовах сумісництва чи контрактної системи найму;
    12. здійснювати підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників Підприємства;
    13. самостійно встановлювати систему, розміри та порядок оплати праці, її організації та нормування, правила внутрішнього трудового розпорядку у відповідності з чинним законодавством;
    14. надавати позички працівникам Підприємства за рахунок прибутку, який залишився в його розпорядженні після сплати податків, зборів та інших обов‘язкових платежів відповідно до чинного законодавства;
    15. взаємодіяти з органами виконавчої влади, їх консультативно-дорадчими органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, юридичними та фізичними особами для виконання покладених на Підприємство завдань;
    16. отримувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій документи та інформацію, необхідні для провадження своєї діяльності;
    17. утворювати у разі потреби комісії та експертні групи, проводити конкурси, конференції, збори, конгреси, торговельні виставки та зустрічі, тренінгові навчання, стажування тощо, скликати наради для виконання покладених на Підприємство завдань;
    18. самостійно здійснювати зовнішньоекономічну діяльність;
    19. брати участь у здійсненні спільних інвестиційних проектів, іншої спільної діяльності з юридичними особами різних форм власності, а також з фізичними особами;
    20. встановлювати прямі господарські, комерційні, інформаційні зв’язки з національними та закордонними підприємствами, організаціями, установами різних форм власності та фізичними особами з усіх напрямків своєї діяльності;
    21. здійснювати рекламу своєї діяльності через засоби масової інформації та іншим шляхом відповідно до чинного законодавства, у т.ч. шляхом проведення виставок, презентацій, семінарів, круглих столів тощо;
    22. брати участь у публічних торгах та аукціонах;
    23. страхувати майнові інтереси підприємства;
    24. користуватись іншими правами, наданими законодавством України.
  2. ОБОВ’ЯЗКИ ПІДПРИЄМСТВА
    Підприємство зобов’язане:
    1. своєчасно та якісно надавати послуги (виконувати роботи) відповідно до Статуту Підприємства;
    2. складати і виконувати фінансовий план Підприємства на рік, подавати його на затвердження до Органу управління;
    3. здійснювати бухгалтерський, оперативний та інші види обліку, вести статистичну, податкову, фінансову, статистичну та іншу звітність;
    4. забезпечувати своєчасну сплату податків та інших загальнообов’язкових платежів згідно із чинним законодавством;
    5. забезпечувати цільове використання коштів, спрямованих на фінансування будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів;
    6. оприлюднювати інформацію про свою діяльність, крім випадків, установлених законом, шляхом розміщення її на власному веб-сайті у строки та в порядку, визначені рішенням Засновника. Доступ до таких веб-сторінок та веб-сайтів є цілодобовим та безоплатним.
    7. створювати належні умови для продуктивної праці, забезпечувати дотримання законодавства про працю, норми та правила охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
    8. забезпечувати своєчасну та в повному обсязі виплату заробітної плати працівникам, вживати заходів щодо підвищення матеріальної зацікавленості працівників Підприємства;
    9. дотримуватись діючих вимог з питань охорони праці, промсанітарії, техніки безпеки та протипожежної безпеки на виробництві;
    10. вести облік військовозобов’язаних, виконувати заходи з цивільної оборони та протипожежної безпеки згідно з чинним законодавством;
    11. у встановлені терміни та порядок надавати державним контролюючим органам звіти та інформацію щодо результатів господарської діяльності Підприємства;
    12. суворо дотримуватись положень відповідних законодавчих актів та цього Статуту.
  3. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
    1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до Статуту на основі поєднання прав Засновника щодо господарського використання майна та за участі трудового колективу.
    2. Вищою посадовою особою Підприємства є директор, що діє на підставі контракту.
    3. Директор Підприємства призначається на посаду міським головою за конкурсом та на умовах трудового договору (контракту), звільняється з посади на підставах, що передбачені у контракті або відповідно до чинного законодавства.
    4. Директор самостійно вирішує питання діяльності Підприємства відповідно до законодавства України та цього Статуту, за винятком тих, що віднесені законодавством до компетенції Засновника та Органу управління.
    5. Директор Підприємства:
      1. без доручення діє від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
      2. має право першого підпису на фінансових, банківських та інших документах;
      3. розпоряджається коштами та іншим майном Підприємства відповідно до чинного законодавства та положень цього Статуту;
      4. укладає договори, угоди і контракти, в тому числі зовнішньоекономічні, видає довіреності (доручення), відкриває в банківських установах розрахункові та інші рахунки;
      5. несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів, дотримання фінансової дисципліни, ефективне використання та зберігання майна, яке закріплене за Підприємством;
      6. має право розпоряджатися коштами та майном Підприємства, у т.ч. передавати в оренду, списувати та відчужувати майно, яке є на балансі Підприємства згідно з чинним законодавством;
      7. затверджує організаційну структуру, чисельність та штатний розпис Підприємства, положення про його структурні підрозділи, посадові інструкції працівників, розподіл обов’язків між працівниками, вживає заходів щодо заохочення та накладення стягнень на працівників Підприємства у встановленому порядку;
      8. у межах наданих повноважень встановлює працівникам Підприємства посадові оклади, премії, грошові надбавки до посадових окладів, тощо, а також інші доплати і надбавки до заробітної плати згідно з законодавством;
      9. призначає на посади і звільняє з посад працівників Підприємства;
      10. видає накази та розпорядження, організовує та контролює їх виконання;
      11. звітує перед Засновником на підставі прийнятих Засновником та Органом управління нормативно-правових актів, забезпечує складання в установленому порядку річного фінансового плану Підприємства на кожний наступний рік і подає його для затвердження Органу управління, подає в установленому порядку Органу управління квартальну та річну фінансову звітність Підприємства, а також квартальний та річний звіти про виконання фінансового плану Підприємства разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності, забезпечує виконання затвердженого річного фінансового плану Підприємства;
      12. організовує ведення бухгалтерського обліку та складання статистичної звітності, підготовку річного звіту Підприємства, розглядає матеріали ревізій і перевірок та приймає відповідні рішення;
      13. самостійно вирішує інші питання діяльності Підприємства в межах та порядку, визначених Статутом та законодавством України.
    6. Орган управління не має права втручатися в господарську діяльність Підприємства.
    7. Відповідальність за правильність ведення, відповідність діючому законодавству України та достовірність бухгалтерського та податкового обліку, а також статистичної звітності Підприємства покладається на головного бухгалтера Підприємства.
    8. У разі відсутності директора Підприємства його обов’язки виконує заступник.
    9. Директор Підприємства є уповноваженою особою від імені Засновника на підписання трудового договору з представником трудового колективу Підприємства або з первинною профспілковою організацією Підприємства.
  4. ГОСПОДАРСЬКА, ФІНАНСОВА ТА СОЦІАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
    1. Підприємство самостійно здійснює господарську діяльність в інтересах територіальної громади міста Славутича та Підприємства на засадах госпрозрахунку, а також фінансування з місцевого бюджету.
    2. Відносини Підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів.
    3. Підприємство вільне у виборі предмета договору, визначенні зобов’язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству, меті та предмету діяльності Підприємства.
    4. Основним узагальнюючими показниками фінансових результатів при проведенні господарської діяльності Підприємства є прибуток (дохід).
    5. За рахунок прибутку Підприємство сплачує податки та інші платежі до бюджету відповідно до чинного законодавства.
    6. Підприємство здійснює відрахування частини чистого прибутку до місцевого бюджету в розмірі та порядку, встановленому рішеннями Засновника.
    7. Чистий прибуток Підприємства, який залишається після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат (витрат на оплату праці, оплату відсотків по кредитах банків, витрат, передбачених законодавством України, податків та інших платежів до бюджету тощо), залишається в повному його розпорядженні.
    8. Решта прибутку є джерелом формування фондів Підприємства. Склад, розмір, порядок створення та використання фондів визначається рішеннями Засновника.
    9. Фонди Підприємства можуть використовуватися для фінансування заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази Підприємства, покриття та компенсації можливих збитків від його господарської діяльності, заходів для соціального забезпечення і матеріального заохочення працівників.
    10. Підприємство використовує кошти, отримані від оренди комунального майна, відповідно до затвердженої Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Славутича, рішень Засновника та Органу управління.
    11. Підприємство не має права відчужувати основні засоби без рішення Засновника.
    12. Підприємство щоквартально надає звіт Органу управління щодо фінансово-господарської діяльності.
    13. Аудит фінансової діяльності Підприємства здійснюється відповідно до чинного законодавства України за власною ініціативою Підприємства, а також на замовлення Засновника.
    14. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснюється відповідно до чинного законодавства.
    15. Питання соціального розвитку, включаючи покращення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового та добровільного медичного страхування працівників Підприємства та членів їх сімей вирішуються трудовим колективом за участю керівництва Підприємства відповідно до чинного законодавства.
  5. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
    1. Підприємство самостійно здійснює зовнішньоекономічну діяльність, яка є частиною зовнішньоекономічної діяльності України і регулюється законами України, іншими прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
    2. Порядок використання коштів Підприємства в іноземній валюті визначається Підприємством за погодженням із Засновником.
    3. Підприємство, яке здійснює зовнішньоекономічну діяльність, може за погодженням із Засновником відкривати за межами України свої представництва, філії та виробничі підрозділи, утримання яких здійснюється за кошти Підприємства.
  6. ТРУДОВІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ
    1. Трудовий колектив Підприємства становлять усі працівники Підприємства, які відповідно до штатного розпису своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору, контракту.
    2. Трудовий колектив Підприємства:
      1. розглядає та погоджує колективний договір;
      2. заслуховує інформацію про виконання сторонами колективного договору;
      3. бере участь в розгляді пропозицій щодо морального та матеріального стимулювання працівників підприємства;
      4. ставить перед адміністрацією Підприємства питання про надання працівникам Підприємства соціальних пільг, передбачених чинним законодавством.
    3. Повноваження трудового колективу Підприємства реалізуються загальними зборами або Представником трудового колективу.
    4. Рішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Підприємства, розробляються й приймаються адміністрацією за участю трудового колективу або Представника трудового колективу і відображаються у колективному договорі. Колективним договором також регулюються питання охорони праці, виробничі та трудові відносини колективу з адміністрацією Підприємства.
    5. Право укладання колективного договору від імені Засновника надається директору Підприємства, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним Представнику.
  7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
    1. За порушення договірних, кредитно-розрахункових обов'язків, податкової дисципліни, вимог до якості послуг та інших правил здійснення господарської, виробничої діяльності Підприємство несе відповідальність всім своїм майном, на яке, згідно чинного законодавства, може бути звернене стягнення.
  8. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ ПІДПРИЄМСТВА
    1. Рішення щодо внесення змін і доповнень до Статуту Підприємства приймаються Засновником.
    2. Внесені зміни і доповнення до Статуту набувають чинності з моменту їх державної реєстрації.
    3. Цей Статут складений у 2 (двох) примірниках. Всі одержані примірники Статуту мають однакову юридичну силу та зберігається на Підприємстві та в державному органі, який здійснив реєстрацію.
    4. Будь-які зміни та доповнення до цього Статуту дійсні лише при умові, якщо вони зроблені у письмовій формі, підписані Засновником та супроводжуються відповідною реєстрацією.
  9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється у формі реорганізації (злиття, поділу, виділення, приєднання, перетворення) або ліквідації. При реорганізації Підприємства його права і обов'язки переходять до правонаступників.
    2. Ліквідація чи реорганізація Підприємства здійснюється відповідно до чинного законодавства України за рішенням Засновника або суду.
    3. Підприємство ліквідується у випадках:
      1. прийняття відповідного рішення Засновником;
      2. з інших підстав, передбачених чинним законодавством.
    4. Ліквідація Підприємства здійснюється призначеною її ініціатором ліквідаційною комісією в порядку, встановленому чинним законодавством.
    5. Підприємство вважається таким, що припинило свою діяльність з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Секретар міської ради