ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Нестеренко М.П.


Рішення:

Прийнято

Сесія:

XX

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

7

Дата реєстрації:

22.12.2016

Проголосовано:

23.12.2016 14:13:55

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    15
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    5
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 7

Текст:



 



СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

Про загальноміську програму «Розвиток інформаційного суспільства м. Славутича «Електронне місто» на 2017 - 2020 роки

 

Враховуючи вимогу часу щодо подальшого розвитку інформаційного середовища м. Славутича, розбудови електронних систем, інформаційно-телекомунікаційних технологій для задоволення потреб громадян, сприяння підвищенню  ефективності, відкритості та прозорості діяльності Славутицької міської ради та її виконавчих органів, відповідно до Програми діяльності КМ України від 11.12.2014, керуючись Законом України «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні», п.22 ч.1 ст.26, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

м і с ь к а   р а д а

 

В И Р І Ш И Л А :

 

  1. Затвердити загальноміську програму «Розвиток інформаційного суспільства м. Славутича «Електронне місто» на 2017 – 2020 роки» (далі Програма), що додається.

  2. Управлінню фінансів Славутицької міської ради (Зайченко Г.В.) під час формування показників місцевого бюджету на відповідний рік враховувати за поданням відповідного головного розпорядника коштів видатки на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів.

  3. Відділу інформаційних технологій та електронного врядування виконавчого комітету Славутицької міської ради (Нестеренко М.П.) забезпечити реалізацію заходів і завдань Програми та щорічне подання узагальненої інформації про стан її виконання до виконавчого комітету міської ради.

  4. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.


 








Міський голова Ю.К. Фомічев


 

____________

____________

 



Загальноміська Програма

 

«Розвиток інформаційного суспільства

 м. Славутича

„Електронне місто”

на 2017 – 2020 роки

 

 

 

ЗМІСТ

 






































  Паспорт програми 4
1. Загальні положення 5
2. Головна мета, цілі та завдання Програми 6
3. Стан інформатизації міста, існуючі проблеми та шляхи їх вирішення 7
4. Основні принципи і базові положення програми 10
5. Заходи по реалізації програми та їх фінансове забезпечення 12
6. Очікувані результати виконання програми 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспорт Програми розвитку інформаційного суспільства   м. Славутича «Електронне місто» на 2017 -2020 роки

 




















































Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Славутицької міської ради




Розробник програми Виконавчий комітет Славутицької міської ради, відділ інформаційних технологій та електронного врядування.




Співрозробники програми Соціальне підприємство «Інфоклас», КП „Агентство регіонального розвитку, Славутицький міський Фонд підтримки підприємництва.




Відповідальний виконавець програми Виконавчий комітет Славутицької міської ради, відділ інформаційних технологій та електронного врядування




Учасники програми відділ інформаційних технологій та електронного врядування, управління та відділи виконавчого комітету Славутицької міської ради, Соціальне підприємство «Інфоклас», КП „Агентство регіонального розвитку”, Славутицький міський Фонд підтримки підприємництва, комунальні підприємства міста, управління Славутицької міської ради.




Термін реалізації програми 2017 – 2020 роки




Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми Міський бюджет, грантові програми, організації партнери




Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: 4 230 040 грн.

 
9. - коштів місцевого бюджету;

 

- коштів державного бюджету;

- коштів інших джерел;
4 230 040 грн.

 

-

-

 



1. Загальні положення

 

На сьогодні інформаційно-комунікаційні технології (IKT) в Україні стають одним із базових засобів виробництва й основою всіх процесів, що зумовлює політичну, економічну, соціальну та культурну модернізацію. Інформаційні ресурси є важливим стратегічним ресурсом країни, необхідною інфраструктурною складовою розбудови інформаційного суспільства та впровадження електронного урядування.

Слід зауважити, що загальноприйнятого визначення інформаційного суспільства немає, але його сутність визначають ряд взаємопов'язаних процесів:

  • інформація і знання стають важливим ресурсом і справжньою рушійною силою соціально-економічного, наукового і технологічного розвитку;

  • формується ринок інформації і знання, як фактор виробництва нарівні з ринками природних ресурсів, праці і капіталу;

  • стрімко зростає питома вага галузей, які забезпечують створення, передачу, обробку та використання інформації;

  • розвинена інформаційна інфраструктура перетворюється на умови, що визначають національну, регіональну, місцеву конкурентоспроможність.

  • розвиток і активне впровадження в усі сфери діяльності міста нових інформаційно-комунікаційних технологій (надалі ІКТ) суттєво змінює моделі освіти, праці, соціального захисту, громадського життя і відпочинку.


Електронне урядування розглядається як складова сфери інформатизації.

ІКТ дедалі частіше займають центральне місце в оновленні та реструктуризації ключових для міста сфер діяльності: виробництво продукції, транспорт, торгівля, а також освіта, охорона здоров'я, управління містом, громадське харчування, побут і дозвілля, ЗМІ, соціальні служби, міське господарство, суспільне і культурне життя.

Прийнявши на себе обов’язки з виконання міжнародних зобов’язань та прагнучи потрапити до тридцятки найбільш розвинених країн у сфері електронного урядування, Україна в 2007 році прийняла Закон України «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007 – 2015 роки», у 2010 році – Концепцію розвитку електронного урядування, а у 2013 році – Стратегію розвитку інформаційного суспільства.

Концептуальні засади державної політики у сфері інформатизації, розвитку інформаційного суспільства та електронного урядування визначено також у  низці таких законодавчих актів як: закони України  «Про інформацію» (2011 р.),  «Про доступ до публічної інформації (2011 р.), Про захист персональних даних» (2011 р.), «Про адміністративні послуги» (2012 р.), «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» (1994р.), «Про електронний документ та електронний документообіг» (2004 р.), «Про електронний цифровий підпис» (2004р.), тощо.

Актуальність створення та розвиток інформаційного середовища м. Славутич обумовлюється вимогами часу щодо створення сучасного інформаційного суспільства та переліком необхідних завдань до виконання, визначених  Програмою діяльністю КМ України.

 

2. Головна мета, цілі та завдання Програми

 

Головною метою інформатизації м. Славутич є створення оптимальних умов для задоволення інформаційних потреб та реалізації прав громадян, органів місцевої влади і місцевого самоврядування, організацій, громадських об'єднань на основі формування і використання електронних інформаційних ресурсів і сучасних комп'ютерних технологій.

Цілі і завдання програми «Електронне місто» сформовані виходячи з необхідності вирішення наступних напрямків, а саме:

  • Забезпечення стійкого розвитку міста, в якому буде мати місце масове й ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах економічного, соціального, комунального і культурного життя;

  • Забезпечення доступу до соціально-значимої інформації і базових інформаційно-комунікаційних послуг для всіх городян, незалежно від статі, віку та соціально-економічного стану та забезпечення необхідного рівня інформаційної безпеки.

  • Досягнення конкурентоспроможності у впровадженні інформаційних технологій, надання інформації та послуг.


 

Для досягнення цих цілей в рамках Програми необхідно вирішити коло актуальних завдань:

 

  • забезпечити сталий розвиток і оновлення різних сфер діяльності в м. Славутич на базі широкого використання ІКТ (освіта, культура, охорона здоров’я, мале підприємництво, громадське життя, міське господарство, соціальний захист тощо);

  • забезпечити розвиток сучасної інформаційно-комунікаційної інфраструктури міста з урахуванням першочергових потреб городян, підприємств і організацій, органів влади місцевого самоврядування;

  • провадити постійний моніторинг за розвитком нормативно-правової бази інформаційного середовища в м. Славутич, яка регулює взаємини розробників, власників, провайдерів і користувачів інформаційних ресурсів та систем, а також всіх учасників руху до інформаційного суспільства;

  • підвищити ефективність міського управління за рахунок подальшої інформатизації на єдиній концептуальній основі «Електронного врядування» та в рамках узгодженої технічної політики, особливо при вирішенні питань інтеграції інформаційних систем і ресурсів;

  • забезпечити необхідний рівень інформаційної безпеки інформаційного суспільства, що формується, за рахунок сучасних підходів та засобів захисту інформації;

  • забезпечити регулярний інформаційний моніторинг рівня і якості життя городян для оцінки ступеня їх задоволеності державними і муніципальними послугами;

  • створити умови для пріоритетного розвитку та підвищення експортних можливостей інформаційного середовища м. Славутич;

  • створити передумови для вирішення проблеми інформаційної нерівності за рахунок розвитку системи центрів громадського доступу до інформаційно-комунікаційних технологій та створення системи навчання городян базовим навичкам використання інформаційно-комунікаційних технологій.


 

3. Стан інформатизації міста, існуючі проблеми та шляхи їх вирішення


За останнє десятиріччя суттєво змінилися інформаційні технології, спосіб їх використання та рівень інформаційної культури користувачів. Соціальні мережі не були широко розповсюджені, мобільний Інтернет був менш розвинутий, смартфони та планшети тільки були запущені у виробництво, а про відкриті дані, відкриті стандарти і відкриті технології ще не йшлося. Про електронні послуги майже не згадувалося, а основна увага приділялася інформаційній інфраструктурі та проблемам доступу до неї. Власне кажучи, глобальна мережа Інтернет використовувалася здебільшого у розвинених країнах.

Територіальною громадою міста Славутича упродовж  останніх 8-ми років активно розробляються та впроваджуються інформаційні технології з метою надання електронних послуг у всіх сферах життєдіяльності міста, створення додаткових інформаційних  ресурсів-сервісів для славутичан та оптимальних умов для задоволення інформаційних потреб та  реалізації прав громадян, вдосконаленні діяльності органів місцевої влади і місцевого самоврядування, міських організацій, громадських об’єднань на основі формування й використання електронних інформаційних ресурсів та сучасних комп’ютерних технологій. За ці роки Славутич багато чого досяг на шляху інформатизації міста та розвитку інформаційного суспільства. На території міста надаються послуги цифрового телебачення.

89% славутицьких сімей є користувачами  Інтернету.

Напрацювання, що є у місті реалізовані шляхом вивчення потреб громади Славутича в сфері застосування інформаційних сервісів, цільового пошуку фінансування, розробки, впровадження спільних міжнародних, державних, місцевих проектів створення та розвитку інформаційних технологій.

За рахунок коштів міського бюджету, грантових коштів та коштів організацій-партнерів у місті  були реалізовані наступні проекти:

  • Проект Міністерства торгівлі та промисловості Великобританії «Пом’якшення соціальних наслідків виводу ЧАЕС з експлуатаці», «Створення соціального підприємства в сфері інформаційних технологій»

  • Реалізований Проект Міністерства торгівлі та промисловості Великобританії щодо створення сучасної міської інформаційної мережі на основі технології WiMax.

  • Проект Міністерства торгівлі та промисловості Великобританії «Пом’якшення соціальних наслідків виводу ЧАЕС з експлуатації», «Створення міської інформаційної мережі для муніципалітету м.Славутич»

  • Проект Фонду місцевого самоврядування при Президентові України – «Геоінформаційна система моніторингу та аналізу інформації щодо забезпечення органами місцевого самоврядування прав та потреб громадян»




  • «Безпечне місто» - створення системи відео спостереження

  • У рамках проекту «100 дрібниць для мера», який виконаний громадською організація «Лабораторія малого бізнесу» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» створена інформаційна система «Благоустрій міста» - інноваційний інструмент управління та взаємодії між пересічним громадянином, комунальними підприємствами та владою міста.

  • Реалізований проект «Міська електронна бібліотека».

  • В рамках Проекту "Школа демократичних правил та процедур для органів місцевого самоврядування України" впроваджено онлайн трансляція засідань Славутицької міської ради.

  • Проект в рамках програми “Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади” (EGAP), що фінансується Швейцарською Конфедерацією та виконується Фондом Східна Європа, Фондом InnovaBridge у партнерстві з Державним агентством з питань електронного врядування - Єдина система місцевих петицій.

  • Реалізований проект – Система електронного голосування «ГОЛОС».

  • В рамках загальноміської міської цільової програми «Громадський бюджет участі міста Славутича на 2016-2020 роки» розроблений сайт «Громадський бюджет участі м.Славутич»

  • За моніторингом ефективного впровадження системи електронного урядування в містах України сайт Славутицької міської ради посідає 5 місце серед 100 сайтів міських  рад.

  • Для підвищення оперативного реагування на антиподії в громаді, підвищення рівня правопорядку в Славутичі впроваджена система відеоспостереження на вулицях міста. Встановлено 24 відеокамери, з них 7 у 2016 році.


 

Славутицька міська рада  отримала перемогу в I Національному конкурсі впровадження проектів у сфері електронного врядування, який пройшов в 2013 році, за реалізацію проектів: «Створення комплексної інформаційної системи взаємодії депутатського корпусу та виборців «Влада+Громада» в номінації «Електронні інструменти управління територіальною громадою» та за проект «Впровадження комплексної автоматизованої системи розрахунків за житлово-комунальні послуги в м. Славутичі» в номінації «Електронні сервіси» та нагороду за перше місце в конкурсі Ради Європи «Кращі практики місцевого самоврядування-2013» у номінації «Місцеві ресурси: пошук та мобілізація на користь громади» за проект «Створення сучасного інформаційного ресурсу як додаткового механізму для розвитку та процвітання славутицької громади – «Електронне місто»

 

Поряд з досягненнями міста існують проблеми, що ускладнюють перехід м.Славутич до інформаційного суспільства. Ці проблеми потребують особливої уваги та підходу до їх вирішення:

  • В умовах інтенсивного розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури виникає проблема забезпечення інформаційної безпеки, яка характеризується комплексом технічних і організаційно-адміністративних заходів. Тому необхідно розробити сучасну, що враховує світовий досвід, систему інформаційної безпеки міста.


Інформаційно-комунікаційні технології сьогодні є потужним інструментом відновлення та підвищення ефективності всіх сфер діяльності. На новому етапі, в якості одного із стратегічних напрямків руху міста до «Електронного врядування» повинні бути розроблені та реалізовані заходи по продовженню інформатизації усіх сфер міського життя, що знаходяться в компетенції міської влади м. Славутича.


  • Запровадження електронного урядування.

  • Запровадження електронних безконтактних послуг.

  • Електронна ідентифікація та електронний підпис громадянина.

  • Відмова від паперового документообігу.

  • Надання адміністративних послуг та дозвільних процедур на основі електронного документообігу із застосування електронного цифрового підпису.

  • Забезпечення впровадження повноцінної автоматизації процесів документообігу територіально-віддалених підрозділів.

  • Автоматизація роботи та створення ефективного, надійного електронного міського архіву документів.

  • Впровадження інновацій та вдосконалень модулів офіційного веб-порталу «Славутицька міська громада» і інструментів е-врядування.

  • Розвиток та розширення міської системи відеонагляду «Безпечне місто».

  • В умовах розвитку інформаційного суспільства актуальною проблемою являється постійне вдосконалення економічної політики м. Славутич, яка повинна відповідати сучасним умовам господарювання. Стимулювання розвитку інформаційних технологій міста (доступ до мережі Інтернет, створення інформаційних сервісів та контенту, виробництво інформаційних технологій, розвиток сфери телекомунікації) створює передумови підвищення конкурентоспроможності у всіх галузях життєдіяльності міста зокрема стимулюючи використання інформаційно-комунікаційних технологій в економічній сфері.


 

 

4. Основні принципи і базові положення програми


 

Процес руху м. Славутич до інформаційного суспільства повинен регулюватися такими принципами:

  • соціальної та гуманітарної спрямованості стратегічних цілей і основних завдань руху до інформаційного суспільства, відкритість політики щодо забезпечення руху до інформаційного суспільства, регулярного обміну інформацією між всіма суб’єктами інформаційного суспільства;

  • інформаційної безпеки створюваних інформаційних систем і ресурсів;

  • наукової, технічної та економічної обґрунтованості розроблюваних заходів та прийнятих рішень;

  • соціального партнерства в справі формування інформаційного суспільства, врахування інтересів суспільства в цілому;

  • концентрації ресурсів на найважливіших напрямках з завершенням створення окремих проектів і підсистем у конкретні терміни;

  • стандартизації, уніфікації та забезпечення сумісності міських інформаційних систем на базі типових форматів, протоколів і прикладних платформ;

  • досягнення економічної ефективності: усунення дублювання та зниження витрат на експлуатацію інформаційних систем і ресурсів;

  • послідовного, та узгодженого здійснення всіх заходів, спрямованих на розвиток інформаційного суспільства;

  • комплексного та системного підходу до вирішення проблем розвитку інформаційного середовища.


Міська політика в процесі формування інформаційного суспільства повинна ґрунтуватися на наступних базових положеннях:


  • дослідження громадської думки і регулярне маркетингове вивчення потреби городян у муніципальних інформаційних послугах;

  • залучення до обговорення ключових питань розвитку інформаційного суспільства всіх зацікавлених сторін: представників державного та комерційного сектору, громадських та некомерційних організацій, фахівців сфери телекомунікацій;

  • реалізація іміджевих програм, презентацій з метою інформування громадян щодо ефективності програми;

  • створення сприятливих умов для здійснення розвитку інформатизації, за визначеними пріоритетними напрямками;

  • стимулювання використання в місті сучасної техніки і технологій;

  • забезпечення доступу широким верствам населення міста до інформаційно-комунікаційних технологій за допомогою створеного громадського центру доступу, в першу чергу для соціально незахищених груп населення із забезпеченням при цьому необхідного рівня інформаційної безпеки;

  • аналіз і облік вітчизняного та зарубіжного досвіду, міжнародних норм і тенденцій.


 

5. Заходи по реалізації програми та їх фінансове забезпечення

 

Програма розвитку інформаційного суспільства м. Славутича „Електронне місто” — це організація державного управління, діяльності органів місцевого самоврядування на основі електронних засобів обробки, передачі та розповсюдження інформації, надання електронними засобами послуг державними органами всіх гілок влади, органами місцевого самоврядування та комунальними підприємствами всім верствам населення (робітникам, пенсіонерам, підприємцям, держслужбовцям, студентам, школярам та т. і.), інформування громадян про діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування і комунальних підприємств та стимулювання створення нових послуг та сервісів для населення міста через офіційний міський веб-портал «Славутицька міська громада».

Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, міжнародних фондів, грантових програм та інших джерел незаборонених чинним законодавством.

 

 

 

 

Напрямки діяльності та заходи Програми:

 

 

































































































































































































№ з/п Перелік заходів програми Термін виконання Виконавці Джерела фінансування Орієнтовні обсяги фінансування (вартість),

тис. грн.
1. За напрямком вдосконалення нормативно-правової бази
1.1 Провадження моніторингу та вдосконалення нормативно-правової бази; розвитку інформаційного суспільства в місті 2017 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування Не потребує фінансування в рамках робочого процесу службових обов’язків
2. За напрямком розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури
2.1 Придбання апаратного забезпечення необхідного для реалізації програми 2017

 
Виконавчий комітет; Відділ інформаційних технологій та електронного врядування Міський бюджет 300 000,00 грн.

 
2.2 Масштабування системи електронного документообігу Виконавчого комітету м. Славутич на 23 робочих місць у СЕД АСКОД корпоративний та 10 в СЕД АСКОД WEB 2017 - 2020 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 99 000,00 грн.
2.3 Розвиток системи відео спостереження «Безпечне місто»: 2017 - 2020 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 950 000,00 грн
2.4 Реалізація 3 етапу проекту «Впровадження комплексної автоматизованої системи розрахунку за житлово-комунальні послуги в м.Славутичі» 2017 – 2020 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування; КП «ЖКЦ» 250 000,00 грн
2.5 Впровадження Автоматизованої системи енергомоніторингу енергоспоживання на об’єктах житлової сфери міста Славутича (АСЕМ) 2017 - 2020 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування; КП «ЖКЦ» 800 000,00 грн.
2.6 Впровадження модулю АСКОД Архів,  призначений для автоматизації етапів оперативного та архівного зберігання документів, для розподілу видимості документів оперативного та архівного зберігання а також для фізичного розділення таких документів в базі даних корпоративної інформаційної системи.

 
2017 - 2020 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування; Архівний відділ 150 000,00 грн.
2.7 Створення та впровадження веб-порталу Адміністративних послуг Славутича 2017 - 2020 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 60 000,00 грн.
2.8 Створення системи електронного щоденника для учбових закладів міста 2017 - 2020 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування; Управління освіти і науки 50 000,00 грн.
2.9 Підключення Wi-Fi зв’язку, налаштування базової станції та телекомунікаційного обладнання.

 
2017 - 2020 рік Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 60 000, 00 грн.
2.10 Забезпечення органів місцевої виконавчої влади комп’ютерною, принтерною, копіювальною технікою 2017 - 2020 рік Виконавчий комітет; Відділ інформаційних технологій та електронного врядування У межах фінансування
Загальна сума : 2 719 000,00 грн.
3 За напрямком технічної підтримки та технічного обслуговування діючих міських інформаційних систем
3.1 Технічне обслуговування діючого програмно-аппаратного комплексу міської системи відео спостереження   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування Міський бюджет 75 360,00 грн./рік
3.2 Послуги з розміщення (хостінг) веб порталу e-slavutich.gov.ua, веб порталу «Влада +Громада», ресурсів бази даних системи «ГІС Славутич» та організація сервісного обслуговування   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 42 000,00 грн. /рік
3.3 Надання безкоштовного громадського доступу до мережі Інтернет (3 точки доступу Wi-Fi)   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 28 000,00 грн./рік
3.4 Технічна підтримка та супровід Автоматизованої системи енергомоніторингу енергоспоживання на об’єктах житлової сфери міста Славутича (АСЕМ)*   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування; КП «ЖКЦ» 58 000, 00 грн./рік*
3.5 Технічна підтримка та супровід загальноміського веб-порталу   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 36 000,00 грн. /рік
3.6 Технічна підтримка та супровід електронного документообігу   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 24 000,00 грн. /рік
3.7 Виконання робіт з технічного та системного обслуговування (ПЗ та обладнання у складі: поштовий сервер, файлообмінний сервер, сервер маршрутизації (безпеки), мережеві комутатори та роутери)   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування  58 400,00 грн. /рік
3.8 Технічна підтримка, супровід міні АТС та внутрішніх ліній телефонного зв’язку   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 36 000,00 грн./рік
3.9 Технічна підтримка та супровід електронних засобів фіксації засідань   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування В рамках службових обов’язків
3.10 Технічна підтримка та супровід комплексної автоматизованої системи розрахунку за житлово-комунальні послуги*   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування У межах фінансування
3.11 Технічна підтримка та супровід веб-порталу Адміністративних послуг Славутича*   Відділ інформаційних технологій та електронного врядування 20 000,00 грн./рік
         
Загальна сума :377 760,00 грн./рік

 

* за умови впровадження

Обсяги видатків на виконання заходів уточнюються щороку з урахуванням можливостей місцевого бюджету, конкретизації завдань за підсумками виконання у попередні роки.

 

 

 

 

6. Очікувані результати виконання програми


 

Впровадження зазначених заходів сприятиме досягненню наступних результатів, які стоять перед міськими органами влади, відділами міськвиконкому, комунальними підприємствами та іншими організаціями м. Славутич, а саме:

  1. Розширення переліку та покращення якості соціально-орієнтованих послуг в сфері: соціально-економічній, фінансовій, освіти та науки, медицини, культури, комунальній.

  2. Забезпечення підприємств міста новим рівнем інформаційно-комунікаційних послуг з найвищим рівнем захисту та інформаційної безпеки.

  3. Підвищення ефективності взаємодії громадськості з владою та підприємств міста.

  4. Зменшення бюджетних витрат за рахунок автоматизації процесів управління міського виконавчого комітету, його структурних підрозділів та комунальних підприємств Славутича.

  5. Підвищення інвестиційної привабливості та стимулювання економічного розвитку міста.

  6. Зміцнення авторитету Славутича, як сучасного міста з високою якістю життя і економічного розвитку, створення нових робочих місць та сприятливих умов для малого і середнього бізнесу.


 

Загалом дії направлені на формування інформаційного суспільства мають призвести до більш повного використання потенціалу м. Славутич, створення нових умов розвитку правової та політичної самосвідомості громадян і максимальної реалізації їх особистого потенціалу.

При реалізації загальноміської програми «Електронне місто» необхідно орієнтуватися на досягнення поставленої в Програмі мети, але при цьому як сама мета, так і етапи просування міста до неї повинні мати індикативний вираз, що дозволить контролювати хід реалізації Програми.

Метою загальноміської програми «Електронне місто» — є підвищення якості життя територіальної громади м. Славутич за рахунок широкомасштабного використання ІКТ. Тому в системі цільових показників Програми пропонується використовувати дві групи індикаторів: показники якості життя громадян м. Славутич (в основних складових, які розкривають це поняття) і показники розвитку та використання ІКТ для оновлення ключових сфер життєдіяльності міста.