
СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону на 2020 рік
Розглянувши звернення директора комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Арини Старовойтової (16.12.2019 № 1-11/779) та з метою стимулювання розвитку муніципального туризму на території м. Славутич, впровадження місцевої стратегії формування та просування муніципальних туристичних продуктів, конкурентноспроможних на внутрішньому та міжнародному туристичних ринках, ефективне використання наявної туристичної інфраструктури й оптимізація використання існуючих туристичних ресурсів, збільшення кількості туристів, формування позитивного іміджу міста Славутича та промоції Славутицького регіону на ринку туристичних послуг, керуючись ст.ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
- Затвердити Програму розвитку муніципального туризму Славутицького регіону на 2020 рік (додається).
- Управлінню фінансів Славутицької міської ради (Галина Зайченко) під час формування показників місцевого бюджету на відповідний рік враховувати за поданням відповідного головного розпорядника коштів видатки на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію ради з питань соціально-економічного розвитку та земельних відносин (Юрій Корнійчик), постійну бюджетну комісію ради (Костянтин Джалалян) та на першого заступника міського голови Віктора Шевченка.
| Міський голова | Юрій ФОМІЧЕВ |
___________________
№ _________________
| Начальник управління економіки та соціального розвитку міста Іван Величковський _____________________ | Заступник міського голови Олександр Линкевич ____________________ |
| Завідуючий відділу з питань діловодства, звернень громадян та контролю Лариса Нікітіч _____________________ | Заступник міського голови Михайло Шинкаренко ____________________ |
| Начальник відділу правової та кадрової роботи Інна Кицун _____________________ | Перший заступник міського голови Віктор Шевченко ____________________ |
| Начальник управління фінансів Славутицької міської ради Галина Зайченко _____________________ | Секретар міської ради Володимир Борисов ____________________ |
| Голова постійної комісії ради з питань правопорядку та законності Олена Радченко _____________________ | Голова постійної комісії ради з питань соціально-економічного розвитку та земельних відносин Юрій Корнійчик _____________________ |
| Директор КП «АРР» Арина Старовойтова _____________________ | Голова постійної бюджетної комісії ради Коятантин Джалалян ____________________ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Славутицької міської ради
____________№ ___________
Програма
розвитку муніципального туризму Славутицького регіону
на 2020 рік
м. Славутич, 2019
Зміст
| 1. | Паспорт Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону на 2020 рік | ||
| 2. | Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма | ||
| 3. | Визначення мети Програми | ||
| 4. | Обґрунтування шляхів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми | ||
| 5. | Перелік завдань і заходів Програми та її результативні показники | ||
| 6. | Напрямки діяльності та заходи Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону на 2020 рік | ||
| 7. | Координація та контроль за ходом виконання Програми | ||
| Додаток 1 «Інформація про виконання Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону на 2020 рік » |
ПАСПОРТ
Програми розвитку муніципального туризму в місті Славутич
на 2020 рік
| 1. | Ініціатор програми | Виконавчий комітет Славутицької міської ради |
| 2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа про схвалення Програми | |
| 3. | Розробники Програми | Управління економіки та соціального розвитку міста виконавчого комітету Славутицької міської ради |
| 4. | Співрозробники програми | Комунальне підприємство «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради Відділ культури, національностей та релігій Славутицької міської ради |
| 5. | Відповідальні виконавці програми | Департамент «Туристичний інформаційний центр» комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Відділ культури, національностей та релігій Славутицької міської ради |
| 6. | Головний розпорядник бюджетних коштів | Виконавчий комітет Славутицької міської ради |
| 7. | Учасники програми | Департамент «Туристично-інформаційний центр» комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Відділ культури, національностей та релігій Славутицької міської ради Відділ молоді та спорту Славутицької міської ради Управління освіти і науки Славутицької міської ради Відділ містобудування, архітектури та просторового розвитку |
| 8. | Термін реалізації | 2020 р. |
| 8.1 | Етапи виконання програми | Програма розрахована на один рік |
| 9. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Кошти міського бюджету Інші джерела фінансування |
| 10. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі | 459 407,04 грн |
| 10.1 | Коштів місцевого бюджету | 309 407,04 грн |
| 10.2 | Коштів інших джерел | 150 000,00 грн. |
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Туризм – один з найбільш важливих напрямів у галузі надання послуг. Розвиток туризму у світовому масштабі, його вплив на зайнятість населення, формування малого і середнього бізнесу, сприяння соціально-економічному розвитку регіонів, а саме транспортної, інформаційної, виробничої та сервісної інфраструктури роблять туризм важливою складовою частиною економічного і соціального розвитку. Незважаючи на світовий масштаб, найважливіша риса туризму у тому, що він залишається за змістовим наповненням регіональним.
З кожним роком туризм в Україні набуває все більш масового характеру, що може зробити туристичну галузь однією з провідних та найприбутковіших. Попит на нові туристичні продукти та туристичні послуги постійно зростає. Туризм в Україні стає дедалі більш перспективним напрямком, і саме тому, при вирішенні питань розвитку туристичної сфери необхідно акцентувати увагу на популяризації внутрішнього туризму в Славутицькому регіоні, створювати умови для просування власного якісного туристичного продукту.
Завдяки своєму географічному положенню, розвиненій соціально-сервісній інфраструктурі, Славутич має великий потенціал для розвитку туризму, який повинен стати одним із перспективних напрямків соціально-економічного розвитку міста.
Славутич розташований на відстані 180 км від Києва, 60 км від Чернігова, та в 40 км від древнього Любеча, географічно – Чернігівщина, адміністративно – Київщина. Відлік свого існування Славутич розпочав у 1987 році, це місто будувалось як місто-супутник Чорнобильської АЕС і є наймолодшим містом України. Славутич зведений будівельниками восьми республік колишнього Радянського Союзу: Азербайджану, Вірменії, Грузії, Естонії, Латвії, Литви, Росії, України, національні риси та самобутність яких гармонійно поєднано в унікальній архітектурі міста. Славутич по праву називають містом-музеєм епохи постмодернізму.
Славутич має поки що невелику, але дуже змістовну історію, що пов’язана з аварією на Чорнобильській АЕС та економічно-культурним відродженням Славутицького регіону після неї, є унікальною та пізнавальною для туристів з усього світу з точки зору подолання наслідків техногенних катастроф. Акцент у якій треба робити на безпечному туризмі у Славутич.
Для туристів привабливими також є розташовані неподалік і найдревніші міста України з понад тисячолітньою історією – Чернігів та Любеч з їх культурними та історичними пам'ятками минулих століть.
У прилеглих рекреаційних зонах Славутича є можливості для розвитку еко-туризму, рибальства, полювання, пішохідного, водного туризму.
Всі ці туристичні особливості роблять Славутич унікальним та несхожим на жодне місто України, і завдяки цьому, він повинен зайняти свою нішу на ринку туристичних послуг та запропонувати своїм гостям нестандартні туристичні продукти.
Однак, в туристичній сфері міста існує ряд проблемних питань, які на сьогоднішній день перешкоджають залученню туристів до Славутича, а саме:
- маркетингові проблеми:
- відсутність туристичного позиціонування Славутича порівняно з ЧАЕС та Чорнобилем, зокрема – акцент на більш безпечному туризмі,
- відсутність розроблених туристичних продуктів і екскурсійних маршрутів «під ключ» - транспорт, поселення, харчування, гіди тощо,
- відсутність стратегії та заходів щодо розвитку й просування туристичних продуктів, у тому числі у зовнішньому середовищі;
- проблеми комунікації:
- недостатність інформування про туристичні можливості Славутича за його межами, у тому числі за рахунок участі у спеціалізованих заходах – виставках, конференціях тощо,
- недостатність туристичних інформаційно-рекламних матеріалів, у тому числі відсутність спеціалізованого довідкового ресурсу у мережі інтернет зі зручною навігацією та вичерпною інформацією щодо туристичного обслуговування,
- відсутність достатньої кількості дорожніх вказівників і туристично-інформаційних знаків українською та іноземною мовами,
- інституціональні проблеми:
- відсутність безпосередніх виконавців, відповідальних за виконання заходів розвитку туристичної сфери,
- відсутність туристично-інформаційного центру як проектного офісу - партнера суб’єктів сфери туристичних послуг і координатора програми.
Для досягнення позитивних результатів в туристичній сфері, міська влада Славутича має створити «Туристичний інформаційний центр» у форматі Департаменту у складі комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради, який повинен бути головним координатором заходів з розвитку туристичної сфери, створення муніципальних туристичних продуктів, просування міста на туристичній мапі регіону, країни та світу, а також застосуванню комплексного підходу до вирішення проблемних питань розвитку муніципального туризму в місті Славутич.
Аналіз туристичної інфраструктури та туристичних ресурсів
Задоволення потреб туристів забезпечується за рахунок стабільного функціонування туристичної інфраструктури та привабливості туристичних ресурсів.
Туристична інфраструктура Славутича це:
Транспортна інфраструктура. До Славутича можливо дістатися автомобільним та залізничним шляхами. Декілька разів на добу курсує електропоїзд Славутич – Чернігів, один раз на добу електропоїзд Славутич – Київ. Місто має регулярне автобусне сполучення з Києвом, Черніговом, Любечем, Ріпками тощо. В місті також існує розвинена служба таксі. При цьому маршрут робочого електропотягу Славутич-Семіходи не має туристичної специфіки, навіть в об’ємі одного вагону, а розклад руху не зовсім комфортний для туристичних груп.
Інфраструктура розміщення. Для розміщення туристів Славутич має місця різної цінової категорії, розміру та зручності. В місті є комфортабельний готель та три хостели, а також є можливість швидко винайняти приватні апартаменти (квартиру) подобово. Але не має локацій для тимчасового розміщення туристів з наметами, автопричепами, пересувним житлом.
Інфраструктура харчування. В місті працюють 17 закладів громадського харчування різних цінових категорій (ресторани, кафе, кав’ярні) на 1060 посадкових місць. Проте немає автентичних закладів, щоб відображали атмосферу етнозабарвлених кварталів – з меню, напоями, інтер’єрами, програмою. Без цих родзинок місто поки що не має гастрономічної унікальності і привабливості.
Інфраструктура інформації та зв’язку. В Славутичі успішно працює місцеве телебачення та виходить газета «Теледень-Славутич», в яких висвітлюються всі важливі для міста події, діють загальноміські Web-сайти: офіційні сайти Славутицької міської ради, КП «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради. Центральна площа в м.Славутич є зоною громадського безкоштовного доступу до Інтернету Wi-Fi. Але відсутній єдиний мережевий ресурс з вичерпною інформацією для туристів, який міг би успішно просуватися у віртуальному просторі, конкуруючи з іншими дестинаціями.
Інфраструктура безпеки. Безпека присутності та пересування туристів на території міста Славутича забезпечується стабільною роботою міського відділу поліції та громадського об’єднання «Славутицька народна дружина». Медичне обслуговування туристів забезпечується не лише державною медичною установою, а й приватними клініками.
Інфраструктура організаційного супроводу. Структурні підрозділи виконавчого комітету Славутицької міської ради (відділ культури, національностей та релігій Славутицької міської ради, відділ інформації та зв’язків із громадськістю, відділ інформаційних технологій та електронного врядування Славутицької міської ради та комунальні підприємства (КП «Агентство регіонального розвитку», КП «Управління з розвитку фізичної культури, спорту та туризму», КЗ «Кіноконцертний комплекс») можуть надати повний комплекс послуг щодо організації будь-якого виду туризму в Славутичі. Проте це не є їхнім професійним профілем.
Інфраструктура Славутича знаходиться на рівні, здатному забезпечити базові потреби туристів та надає їм можливість почуватися комфортно та безпечно протягом всього періоду перебування в місті. Але потребує осучаснення з огляду на планове збільшення гостей міста з різними соціо-культурними потребами.
Туристичні ресурси Славутича це:
Техногенні ресурси. Величезну зацікавленість, як бажаний туристичний об’єкт, вже протягом багатьох років викликає Чорнобильський регіон, який щорічно відвідують сотні делегацій. Відвідування зони відчуження може включати в себе: Чорнобиль, пам’ятні міста, церква, оглядовий майданчик об’єкту Укриття та Нового Безпечного Конфайнменту, місто Прип’ять та об’їзд навколо майданчику Чорнобильської станції. Техногенні ресурси є унікальною можливістю наочно побачити наслідки однієї з найбільших техногенних катастроф людства та є принадою не лише для відвідувачів, які цікавляться ядерною енергетикою, але й для туристів - прихильників екстремального відпочинку. Цей напрямок може стати найбільш перспективним в процесі розбудови туристичної сфери в Славутичі. Тому слід випрацювати і запропонувати малому бізнесу такий маршрут, який став би привабливим для туристів з базовим розміщенням у Славутичі та радіальними маршрутами у зону відчуження та до найближчих історичних місць.
Архітектурні ресурси. Славутич – це неповторний національний колорит восьми колишніх Радянських Соціалістичних Республік, втілений в архітектурі тринадцяти кварталів міста з пам’ятниками та скульптурами. В місті працює Краєзнавчий музей, експозиції якого розкривають більш ніж 30-річну історію міста та трагічні сторінки минулого Чорнобильської АЕС. Неабиякий інтерес у туристів викликають архітектурні та культурні пам’ятки часів Київської Русі, що розташовані в безпосередній близькості до Славутича, на території міст Чернігова та Любеча. При цьому Краєзнавчий музей повинен бути модернізований у бік науково-технічного наповнення та інтерактивного презентування. А архітектурний ансамбль Центральної площі необхідно захистити статусом пам’ятки культурної спадщини та створити новий туристичний продукт, щоб підвищити привабливість міста – у тому числі у віртуальному форматі.
Природні ресурси (водні, лісові, флоро-фауністичні). Славутич – місто, яке збудоване в мальовничому краю на північному заході України, неподалік Дніпра, успадкувавши його давньослов’янську назву. Славутич оточений унікальними природними ландшафтами із водними об’єктами (річки, озера), сосновими лісами. У прилеглих рекреаційних зонах міста є широкі можливості для рибальства, полювання, пішохідних, велосипедних та водних прогулянок. Але, як вже зазначалося вище, відсутні місця тимчасового розташування прихильників такого відпочинку.
Мистецькі ресурси.
Щорічно, вже протягом 25 років, в м. Славутичі проводиться Міжнародний фестиваль дитячої демократії, телебачення, преси та творчості «Золота осінь Славутича».
У 2014 році було започатковано Міжнародний фестиваль кіно та урбаністики «86», що за 5 років став візитівкою міста та збирає більше 3000 учасників щороку.
З 2016 року щоквітня у Славутичі проводиться Міжнародна конференція «Проблеми зняття з експлуатації об’єктів ядерної енергетики та відновлення навколишнього середовища» INUDECO, яку відвідують представники щонайменше 5 різних країн світу (Японія, США, Російська Федерація, Німеччина, Польща та ін.). Проте, це не може вважатися суто мистецьким ресурсом, хоча і тимчасово підвищує відвідуваність міста.
Щорічно, з 1989 року в першу суботу червня святкується День міста, який, у свою чергу, не є унікальним туристичним продуктом.
Спортивні ресурси. В Славутичі функціонує розвинена база для занять фізкультурою та спортом, що включає 5 фізкультурно-оздоровчих комплексів, спорткомплекс «Олімпієць», басейни, водноспортивну базу Яхт-клуб «Білі крила» та кінноспортивну базу. Спортивна інфраструктура надає можливість щорічно проводити велику кількість спортивних змагань різного рівня: змагання з футзалу, турніри з танцювального спорту, кіокушинкай карате, художньої гімнастики тощо. Більшої уваги найближчим часом заслуговують турніри з інтелектуальних видів спорта – наприклад, шахів – які б дали можливість інтенсифікації спортивного туризму у холодну пору року.
Славутич великою мірою забезпечений туристичними ресурсами та має розвинену інфраструктуру на рівні маленького європейського містечка. Отже, реальним виглядає завдання створення нових цікавих муніципальних туристичних продуктів та активна промоція міста у зовнішньому середовищі.
3. Визначення мети Програми
Головною метою Програми у 2020 році є виведення Славутича у перелік 10 найбільш відомих туристичних центрів Київщини за версією КОДА.
Показниками руху до визначеної мети є: - формування позитивного іміджу міста Славутича та промоція Славутицького регіону на ринку туристичних послуг України та за кордоном, впізнаваність та сприйняття Славутича як туристичного міста;
- збільшення кількості туристів та середнього строку їх перебування у місті.
4. Обґрунтування шляхів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми
Шляхи вирішення проблеми.
- У напрямку менеджменту:
- створення ефективної системи координації процесу розвитку муніципального туризму між заходами у межах та за межами міста;
- здійснення моніторингу функціонування туристичної сфери, аналіз та рекомендації щодо діяльності муніципального та приватного секторів.
- У напрямку маркетингу:
- розробка механізму інформування про туристичну галузь Славутича;
- впровадження сучасних методів рекламно-презентаційної діяльності;
- забезпечення туристичної сфери Славутича промоцією.
- У напрямку комунікації:
- популяризація серед населення перспективності економіки туризму;
- презентація туристичних можливостей міста потенційним інвесторам;
- вирішення проблем у взаємодії з Славутицькою міською радою.
Результатами реалізації Програми буде: - презентація інвестиційної привабливості Славутицького регіону;
- стимулювання надходжень до місцевого бюджету від туризму;
- прискорення процесу соціально-економічного розвитку міста та зростання якості життя славутичан.
Ресурсне забезпечення міської цільової
Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону
на 2020 рік
грн.
| Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | Усього витрат на виконання програми |
| 2020 рік | ||
| Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 459 407,04 | 459 407,04 |
| державний бюджет | - | - |
| обласний бюджет | - | - |
| міський бюджет | 309 407,04 | 309 407,04 |
| кошти небюджетних джерел | 150 000,00 | 150 000,00 |
5. Перелік завдань і заходів програми та результативні показники
Загальна тривалість Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону складає 1 рік та включає наступні завдання, що спрямовані на розв’язання проблем муніципального туризму Славутицького регіону:
| № з/п | Перелік завдань | Результативні показники |
| 1. | Створення ефективного механізму розвитку муніципальної туристичної сфери Славутицького регіону | 1.1. Експертиза взаємодії влади, бізнесу та громади у роботі профільних та міжгалузевих програм та заходів, аналіз зустрічних пропозицій та імплементація прийнятих рішень через координацію дотичних сторін. 1.2. Просвітницька діяльність серед мешканців міста щодо збільшення туристичних потоків, запланованих заходів або прийнятих програм, очікування нових робочих місць, можливостей для малого бізнесу, збільшення надходжень у місцевий бюджет для реалізації інфраструктурних і соціальних програм. 3. Залучення місцевих активістів до обговорення та розв’язання актуальних проблем туристичного навантаження, переформулювання існуючої проблематики у нові можливості для сталого розвитку. |
| 2. | Моніторинг сфери надання туристичних послуг і формування муніципальних туристичних продуктів міста | 2.1. Підтримка розвитку малого бізнесу у галузі туристичної інфраструктури шляхом надання актуальної інформації про попит, пропозиції, маркетингові особливості та ринкові прогнози, стан, тенденції та перспективи туристичної справи, консультації з питань розробки, просування та популяризації туристичних продуктів міста на внутрішньому та міжнародному ринках; 2.2.Створення високоякісних туристичних продуктів для кращого задоволення потреб внутрішнього та іноземного туризму. |
| 3. | Формування туристичного іміджу та впровадження ефективної маркетингової політики | 3.1. Вдосконалення системи інформаційної політики про Славутицький регіон, у тому числі шляхом участі у виставках, конференціях, круглих столах за межами міста. 3.2. Створення єдиного вичерпного туристичного ресурсу та його просування у всесвітній мережі Інтернет. |
| 4. | Активізація міжрегіональної та міжнародної співпраці у сфері туризму |
|
6. Напрямки діяльності та заходи Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону на 2020 рік
| Мета, завдання, КТКВК | Джерела фінансу-вання | Етапи реалізації програми 2020 рік | ||||||||||
| Обсяг витрат | у тому числі кошти міського бюджету | Відповідальні виконавці заходів | ||||||||||
| Загаль-ний фонд | Спеці-альний фонд | |||||||||||
| Всього на виконання програми | Всього | 459 407,04 | ||||||||||
| Міськй бюджет | 309 407,04 | |||||||||||
| Інші джерела | 150 000,00 | |||||||||||
| Завдання: Створення ефективного механізму розвитку муніципальної туристичної сфери Славутицького регіону | ||||||||||||
| Всього за розділом | 249 407,04 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
| Створення та організація діяльності Департаменту «Туристичний інформаційний центр» в складі комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради з фінансуванням оплати праці з місцевого бюджету (два консультанти з окладом консультанта 8 518,00 грн. | Міський бюджет | 249 407,04 | 0,00 | 0,00 | Славутицька міська рада | |||||||
| Відпрацювання календарного плану Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону на 2020 рік, затвердженої Рішенням Славутицької міської ради, включаючи заходи щодо просування туристичних продуктів | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР Відділ культури, національностей та релігій Відділ молоді та спорту | ||||||||
| Експертиза взаємодії влади, бізнесу та громади у роботі профільних та міжгалузевих програм та заходів, аналіз зустрічних пропозицій та імплементація прийнятих рішень через координацію дотичних сторін. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Славутицька міська рада Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Просвітницька діяльність серед мешканців міста щодо збільшення туристичних потоків, запланованих заходів або прийнятих програм | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Залучення місцевих активістів до обговорення та розв’язання актуальних проблем туристичного навантаження, переформулювання існуючої проблематики у нові можливості для сталого розвитку. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Славутицька міська рада Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Завдання: Моніторинг туристичної галузі міста і формування муніципальних туристичних продуктів | ||||||||||||
| Всього за розділом | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
| Контроль за належним функціонуванням туристичних ресурсів міста Славутич | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Виконавчий комітет СМР | ||||||||
| Проведення інвентаризації туристичних об’єктів для включення їх в екскурсійні маршрути та програми | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР Відділ культури, національностей та релігій Відділ молоді та спорту | ||||||||
| Проведення соціологічно-аналітичних досліджень щодо розвитку туристичної сфери Славутича, її стану та перспектив розвитку | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Розробка туристичних продуктів - туристичних маршрутів та туристичних програм з різних видів туризму в Славутицькому регіоні для різних категорій населення; калькуляція вартості туристичних продуктів міста Славутича | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР Відділ культури, національностей та релігій Відділ молоді та спорту | ||||||||
| Координація проекту кемпінгу з наметовим містечком для організованого туризму, а також для індивідуального коротко-строкового відпочинку з авто-стоянкою та підготовленими і спеціально облаштованими місцями для розбиття наметів і розкладення вогнищ з необхідним інфраструктурним забезпеченням (електрика, водопостачання тощо). | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР Відділ містобудування, архітектури та просторового розвитку | ||||||||
| Координація проекту кампусу для постійного поселення представників творчих індустрій та їх концентрації на території Славутича як носіїв креативних ініціатив – драйверів зростання творчого підприємництва, кіль-кості робочих місць, рівня зайнятості місцевого населення. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР Відділ містобудування, архітектури та просторового розвитку | ||||||||
| Координація проекту постійно діючої арт-резиденції для роз-витку творчих напрямків та насичення туристичного календаря подієвим туризмом – виставками, прем’єрами, концертами тощо. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР Відділ культури, національностей та релігій | ||||||||
| Включення до плану популяризації Славутича напрямку активного відпочинку – прогулянки на конях і поні, велосипедах, електромобілях, човнах, гри у пейнтбол тощо - з метою подовження перебування туристів у місті та збільшення витрат на товари та послуги. | Департамент «ТІЦ» КП АРР Відділ молоді та спорту | |||||||||||
| Надання малому бізнесу актуальної інформації про попит, пропозиції, маркетингові особливості та ринкові прогнози, стан, тенденції та перспективи туристичної справи, консультації з розробки, просування та популяризації туризму. | Департамент «ТІЦ» КП АРР | |||||||||||
| Завдання: Формування туристичного іміджу та впровадження ефективної маркетингової політики | ||||||||||||
| Всього за розділом | 210 000,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
| Створення мобільної експозиції з презентацією туристичного ресурсу Славутича. | Міський бюджет | 60 000,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | |||||||
| Участь у виставках, круглих столах, конференціях, за межами міста у 2020 році. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Створення єдиного змістовного туристичного ресурсу Славутича та його просування у всесвітній мережі Інтернет впродовж року, у тому числі у соцмережах. | Інші джерела | 40 000,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | |||||||
| Виготовлення туристичної інформаційно-рекламної та сувенірної продукції з офіційно затвердженою символікою м. Славутича та згідно оригінальним розробкам. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Суб’єкти підприємниць-кої діяльності Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Створення цифрової 3D-моделі центру Славутича для використання у віртуальному представленні туристичних продуктів і подальшому друці на 3D-принтерах. | Інші джерела | 70 000,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | |||||||
| Вичерпний опис міста на гугл-мапі з насиченням фото та відео-панорамами для презентації всіх туристичних ресурсів у всесвітній мережі Інтернет. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Виготовлення друкованої продукції про туризм у Славутичі для поширення на публічних заходах різного рівня на напрямку. | Інші джерела | 40 000,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | |||||||
| Популярізація туристичних ресурсів та продуктів Славутицького регіону на публічних заходах різного рівня на напрямку. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Всі учасники програми | ||||||||
Проведення цільової розсилки інформації щодо туристичних можливостей Славутицького регіону в мережі інтернет | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Управління інформаційних технологій та електронного врядування СМР Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Забезпечення участі учнівської молоді міста в обласних, регіональних та Всеукраїнських заходах з дитячо-юнацького туризму | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Управління освіти і науки Відділ молоді та спорту | ||||||||
| Включення до навчальних планів освітніх закладів виховних заходів з популяризації туризму та екскурсійних програм з краєзнавчої тематики | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Управління освіти і науки | ||||||||
| Організаційне сприяння участі суб’єктів туристичної діяльності Славутича в спеціалізованих туристичних заходах (виставки, фестивалі, ярмарки та інші) | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Завдання: Активізація міжрегіональної і міжнародної співпраці у сфері туризму | ||||||||||||
| Всього за розділом | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||||
| Проведення у місті нарад, семінарів та круглих столів за участі запрошених спеціалістів з питань розвитку туристичної сфери | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Виконавчий комітет СМР Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Презентація Славутича на нарадах, семінарах та круглих столах з питань розвитку туристичної сфери, за межами міста – в Україні та за кордоном. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Розвиток економічних і культурних відносин через створення спільних проектів та залучення готових сторонніх. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Розширення зв’язків і контактів по лінії науково-технічних та культурних організацій через призму інвестиційної перспективи. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Організація співробітництва через обмін туристичною інформацією – кросс-промоція. | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Підготовка пропозицій до закордонних компаній, туристичних операторів, туристичних агенцій щодо відвідання міста Славутича | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР | ||||||||
| Організаційне забезпечення відвідувань Чорнобильської зони відчуження та м. Прип’ять іноземними туристами | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Департамент «ТІЦ» КП АРР Відділ між-народного співробітництва та інформації ДСП ЧАЕС | ||||||||
7.Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює виконавчий комітет Славутицької міської ради через управління економіки та соціального розвитку міста виконавчого комітету Славутицької міської ради.
Відповідальні виконавці заходів Програми Департамент «Туристичний інформаційний центр» комунального підприємства «Агентство регіонального розвитку», Відділ культури, національностей та релігій Славутицької міської ради, щоквартально, до 5-го числа місяця наступного за звітним періодом, надає до виконавчого комітету Славутицької міської ради узагальнену інформацію (наростаючим підсумком) про хід виконання Програми та фактичні обсяги фінансування відповідно до Додатку 1.
Секретар міської ради Володимир БОРИСОВ
Додаток 1
Інформація про виконання Програми розвитку муніципального туризму Славутицького регіону
на 2020 рік
за ___квартал ________року
| № з/п | Захід | Головний виконавець та строк виконання | Планові обсяги фінансування, тис. грн | Фактичні обсяги фінансування, тис. грн | Стан виконання заходів (результативні показники виконання програми) | ||||||
| усього | у тому числі | усього | у тому числі | ||||||||
| Місцевий бюджет | Кошти КП «АРР» | Інші джере ла | Місцевий бюджет | Кошти КП «АРР» | Інші джерела | ||||||
Підпис виконавця

