ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 18
Р І Ш Е Н Н Я
Про програму розвитку інформаційного простору, комунікацій із громадськістю та промоції м. Славутича на 2016-2020 роки
З метою забезпечення інформованості славутичан про діяльності міської ради, її виконавчих органів, налагодження постійної комунікації між міською владою та громадою міста, формування позитивного іміджу м. Славутича, його популяризації на всеукраїнському і міжнародному рівнях, відповідно до Законів України «Про інформацію», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування», керуючись п. 22 ч. 1 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити програму розвитку інформаційного простору, комунікацій із громадськістю та промоції м. Славутича на 2016-2020 роки (далі – Програма), що додається.
2. Управлінню фінансів Славутицької міської ради (Зайченко Г.В.) під час формування показників міського бюджету на відповідний рік за поданням відповідного головного розпорядника коштів, врахувати видатки на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Линкевича О.Б.
Відділ інформації та зв’язків із громадськістю виконавчого комітету Славутицької міської ради здійснює координацію дій між виконавцями програми, визначає порядок взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків) та забезпечує звітування про виконання Програми.
Контроль за виконанням Програми здійснюють заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та постійна комісія ради з питань інформаційних технологій, молоді та спорту.
СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про програму розвитку інформаційного простору, комунікацій із громадськістю та промоції м. Славутича на 2016-2020 роки
З метою забезпечення інформованості славутичан про діяльності міської ради, її виконавчих органів, налагодження постійної комунікації між міською владою та громадою міста, формування позитивного іміджу м. Славутича, його популяризації на всеукраїнському і міжнародному рівнях, відповідно до Законів України «Про інформацію», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування», керуючись п. 22 ч. 1 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
м і с ь к а р а д а
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити програму розвитку інформаційного простору, комунікацій із громадськістю та промоції м. Славутича на 2016-2020 роки (далі – Програма), що додається.
2. Управлінню фінансів Славутицької міської ради (Зайченко Г.В.) під час формування показників міського бюджету на відповідний рік за поданням відповідного головного розпорядника коштів, врахувати видатки на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Линкевича О.Б.
Міський голова | Ю.К.Фомічев |
___________________
№ _________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Славутицької міської ради
_____________№ _______
П Р О Г Р А М А
розвитку інформаційного простору,
комунікацій із громадськістю та промоції м. Славутича
на 2016-2020 роки
м. Славутич
2016 рік
З М І С Т
стор.
Паспорт Програми
І. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
У сучасних умовах комунікація між славутичанами, громадськими об'єднаннями, підприємцями з органами місцевого самоврядування повинна бути ефективною. Адже, налагодження зворотнього зв’язку забезпечує можливість впливу громади на прийняття рішень міською владою, дає можливість її участі при формуванні і реалізації міської політики. Ефективною умовою комунікації є відкритість і прозорість діяльності органів місцевого самоврядування, оперативне інформування жителів про актуальні питань життєдіяльності міста.
Сьогодні безумовним є і той факт, що органам місцевої влади необхідно просувати, рекламувати Славутич шляхом використання його унікальної історії, створеної соціальної інфраструктури, культурного, освітнього, спортивного потенціалу, а також підтримувати бізнес-середовище в частині реклами місцевого товаровиробника, аби громада утримувала статус фінансово-спроможної та інвестиційно-привабливої, а надходження до місцевого бюджету невпинно зростали.
Програма розвитку інформаційного простору, комунікації з громадськістю та промоції м. Славутича на 2016 – 2020 роки спрямована на вирішення вищеперерахованих проблем, шляхом реалізації запланованих заходів Програми.
Програма визначає правові, організаційні і фінансові основи здійснення та надання послуг щодо інформаційного забезпечення, промоції міста на міському, загальноукраїнському і міжнародному рівнях.
Програма розроблена відповідно до Конституції України, Законів України «Про інформацію», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про телебачення і радіомовлення», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України та здійснення заходів щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за
межами України».
ІІ. Визначення мети Програми
Метою Програми є забезпечення відкритості і прозорості діяльності міської ради, її виконавчих органів через залучення засобів масової інформації до висвітлення їх діяльності, сприяння безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію і свободу слова, взаємодія органів місцевого самоврядування міста з членами територіальної громади міста Славутича у вирішенні питань, які стосуються життєдіяльності міста, поширення інформації про місто серед славутичан, в Україні, у світі, формування позитивного іміджу Славутича, промоція міста.
ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми
- реалізації соціально важливих інформаційних кампаній;
- втілення державної інформаційної політики;
- підвищення ролі засобів масової інформації в просторі міста;
- створення для засобів масової інформації всіх форм власності однакових умов діяльності;
- запобігання втручанню органів влади у редакційну політику та творчий процес редакцій;
- підвищення фахового рівня представників засобів масової інформації;
- реалізації заходів, спрямованих на розвиток і захист інформаційного простору;
- підтримка друкованих засобів масової інформації, Інтернет-видань;
- проведення заходів, що дозволять вивчати громадську думку;
- налагодження постійної комунікації між владою і громадою;
- відзначення державних свят та пам’ятних дат;
- проведення у місті освітньо-наукових, культурно-мистецьких, спортивних заходів різних рівнів;
- розробка та поширення промоційної продукції про місто;
- збереження історичного надбання міста;
- підтримка тісних стосунків із містами-партнерами;
- участь у реалізації міжнародних проектів.
Потреба в коштах для виконання заходів, передбачених Програмою, становить:
4589,5 тис. грн. з яких:
3489,5 тис. грн. – кошти місцевого бюджету;
1100,0 тис. грн. – кошти інших джерел.
Програма розрахована на 2016-2020 роки.
Планується протягом дії Програми, яка розрахована на 5 років виділяти кошти з місцевого бюджету на реалізацію заходів Програми, а саме:
2016 рік – 387,7 тис. грн.;
2017рік – 893,8 тис. грн.;
2018 рік – 739,0 тис. грн.;
2019 рік – 739,5 тис. грн.;
2020 рік – 729,5 тис. грн.
Ресурсне забезпечення Програми
ІV. Перелік завдань, заходів Програми та результативні показники Програми
Основні завдання Програми:
- відпрацювання чіткої, ефективної системи міської інформаційної політики;
- впровадження різних форм взаємодії міської ради з територіальною громадою міста;
- організація процесу висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації;
- проведення прес-конференцій, брифінгів, зустрічей, круглих столів інших заходів за участю міського голови, секретаря міської ради, депутатів Славутицької міської ради, керівників структурних підрозділів Славутицької ради та її виконавчого комітету з представниками засобів масової інформації;
- забезпечення реалізації конституційного права громадян на вільний доступ до інформації, впровадження ефективних форм взаємодії міської ради з територіальною громадою міста;
- висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування, відомих особистостей міста, визначних подій, загальноміських заходів телерадіоканалами та компаніями, друкованими засобами масової інформації, Інтернет-виданнями, міжнародного, національного, регіонального та місцевого рівня;
- забезпечення інформування населення про діяльність державних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування шляхом проведення інформаційних кампаній;
- розроблення, виготовлення і розповсюдження зовнішньо-інформаційної продукції соціального спрямування;
- видання промоційної літератури та сувенірної продукції, спрямованої на поширення знань про місто, його історію, економічно-інвестиційний потенціал тощо;
- організація візитів українських та іноземних журналістів до Славутича з метою висвітлення інформації про місто у всеукраїнських та закордонних засобах масової інформації;
- організація візитів іноземних делегацій до Славутича з метою проведення робочих зустрічей щодо налагодження співпраці в економічній, соціальній, культурній та інших сферах.
- популяризація та поширення знань про Славутич в Україні та за кордоном, співпраця з органами влади інших країн, міжнародними організаціями, зарубіжними установами з метою промоції міста;
- розширення та поглиблення співпраці із містами-партнерами.
Виконання Програми дасть змогу:
- забезпечити жителів міста Славутича безкоштовними інформаційними бюлетенями, іншими друкованими засобами масової інформації;
- забезпечити створення об’єктивної суспільної думки стосовно органів місцевого самоврядування і підвищити рівень довіри громади до них на основі отримання повної та всебічної інформації про їх діяльність.
Рішення Славутицької міської ради
_____________№ _______
П Р О Г Р А М А
розвитку інформаційного простору,
комунікацій із громадськістю та промоції м. Славутича
на 2016-2020 роки
м. Славутич
2016 рік
З М І С Т
стор.
Паспорт Програми І. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма IІ. Визначення мети Програми ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми ІV. Перелік завдань, заходів Програми та результативні показники Програми V. Напрями діяльності та заходи Програми VІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми |
3 4 4 5 6 8 14 |
Паспорт Програми
1. | Ініціатор розробки Програми | Виконавчий комітет Славутицької міської ради______ |
3. | Розробник Програми | Виконавчий комітет Славутицької міської ради |
4. | Відповідальний виконавець Програми | Відділ інформації та зв’язків із громадськістю виконавчого комітету Славутицької міської ради |
5. | Учасники Програми | Управління економіки та соціального розвитку міста Відділ культури, національностей та релігій Міський цент соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Управління освіти і науки Управління інфраструктури та капітального будівництва Відділ інформаційних технологій та електронного врядування Відділ молоді та спорту Відділ бухгалтерського обліку Відділ з питань діловодства, звернень громадян та контролю Соціально-психологічний центр КР «АРР» КП «ЖКЦ» КП «УЖКГ» |
6. | Терміни реалізації Програми |
2016 - 2020 рр. |
7. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, у тому числі:
|
3489,5 тис. грн. 1100,0 тис. грн. |
І. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
У сучасних умовах комунікація між славутичанами, громадськими об'єднаннями, підприємцями з органами місцевого самоврядування повинна бути ефективною. Адже, налагодження зворотнього зв’язку забезпечує можливість впливу громади на прийняття рішень міською владою, дає можливість її участі при формуванні і реалізації міської політики. Ефективною умовою комунікації є відкритість і прозорість діяльності органів місцевого самоврядування, оперативне інформування жителів про актуальні питань життєдіяльності міста.
Сьогодні безумовним є і той факт, що органам місцевої влади необхідно просувати, рекламувати Славутич шляхом використання його унікальної історії, створеної соціальної інфраструктури, культурного, освітнього, спортивного потенціалу, а також підтримувати бізнес-середовище в частині реклами місцевого товаровиробника, аби громада утримувала статус фінансово-спроможної та інвестиційно-привабливої, а надходження до місцевого бюджету невпинно зростали.
Програма розвитку інформаційного простору, комунікації з громадськістю та промоції м. Славутича на 2016 – 2020 роки спрямована на вирішення вищеперерахованих проблем, шляхом реалізації запланованих заходів Програми.
Програма визначає правові, організаційні і фінансові основи здійснення та надання послуг щодо інформаційного забезпечення, промоції міста на міському, загальноукраїнському і міжнародному рівнях.
Програма розроблена відповідно до Конституції України, Законів України «Про інформацію», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про телебачення і радіомовлення», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України та здійснення заходів щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за
межами України».
ІІ. Визначення мети Програми
Метою Програми є забезпечення відкритості і прозорості діяльності міської ради, її виконавчих органів через залучення засобів масової інформації до висвітлення їх діяльності, сприяння безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію і свободу слова, взаємодія органів місцевого самоврядування міста з членами територіальної громади міста Славутича у вирішенні питань, які стосуються життєдіяльності міста, поширення інформації про місто серед славутичан, в Україні, у світі, формування позитивного іміджу Славутича, промоція міста.
ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми
- реалізації соціально важливих інформаційних кампаній;
- втілення державної інформаційної політики;
- підвищення ролі засобів масової інформації в просторі міста;
- створення для засобів масової інформації всіх форм власності однакових умов діяльності;
- запобігання втручанню органів влади у редакційну політику та творчий процес редакцій;
- підвищення фахового рівня представників засобів масової інформації;
- реалізації заходів, спрямованих на розвиток і захист інформаційного простору;
- підтримка друкованих засобів масової інформації, Інтернет-видань;
- проведення заходів, що дозволять вивчати громадську думку;
- налагодження постійної комунікації між владою і громадою;
- відзначення державних свят та пам’ятних дат;
- проведення у місті освітньо-наукових, культурно-мистецьких, спортивних заходів різних рівнів;
- розробка та поширення промоційної продукції про місто;
- збереження історичного надбання міста;
- підтримка тісних стосунків із містами-партнерами;
- участь у реалізації міжнародних проектів.
Потреба в коштах для виконання заходів, передбачених Програмою, становить:
4589,5 тис. грн. з яких:
3489,5 тис. грн. – кошти місцевого бюджету;
1100,0 тис. грн. – кошти інших джерел.
Програма розрахована на 2016-2020 роки.
Планується протягом дії Програми, яка розрахована на 5 років виділяти кошти з місцевого бюджету на реалізацію заходів Програми, а саме:
2016 рік – 387,7 тис. грн.;
2017рік – 893,8 тис. грн.;
2018 рік – 739,0 тис. грн.;
2019 рік – 739,5 тис. грн.;
2020 рік – 729,5 тис. грн.
Ресурсне забезпечення Програми
Джерела фінансування |
Обсяги фінан-сування (тис. грн.) |
У тому числі за роками | ||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | ||
Державний бюджет | - | - | - | - | - | - |
Місцевий бюджет | 3489,5 | 387,7 | 893,8 | 739,0 | 739,5 | 729,5 |
Інші джерела фінансування | ___1100,0____ | 200,0 | 210,0 | 220,0 | 230,0 | 240,0 |
Всього: | 4589,5 | 587,7 | 1103,8 | 959,0 | 969,5 | 980,5 |
ІV. Перелік завдань, заходів Програми та результативні показники Програми
Основні завдання Програми:
- відпрацювання чіткої, ефективної системи міської інформаційної політики;
- впровадження різних форм взаємодії міської ради з територіальною громадою міста;
- організація процесу висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації;
- проведення прес-конференцій, брифінгів, зустрічей, круглих столів інших заходів за участю міського голови, секретаря міської ради, депутатів Славутицької міської ради, керівників структурних підрозділів Славутицької ради та її виконавчого комітету з представниками засобів масової інформації;
- забезпечення реалізації конституційного права громадян на вільний доступ до інформації, впровадження ефективних форм взаємодії міської ради з територіальною громадою міста;
- висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування, відомих особистостей міста, визначних подій, загальноміських заходів телерадіоканалами та компаніями, друкованими засобами масової інформації, Інтернет-виданнями, міжнародного, національного, регіонального та місцевого рівня;
- забезпечення інформування населення про діяльність державних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування шляхом проведення інформаційних кампаній;
- розроблення, виготовлення і розповсюдження зовнішньо-інформаційної продукції соціального спрямування;
- видання промоційної літератури та сувенірної продукції, спрямованої на поширення знань про місто, його історію, економічно-інвестиційний потенціал тощо;
- організація візитів українських та іноземних журналістів до Славутича з метою висвітлення інформації про місто у всеукраїнських та закордонних засобах масової інформації;
- організація візитів іноземних делегацій до Славутича з метою проведення робочих зустрічей щодо налагодження співпраці в економічній, соціальній, культурній та інших сферах.
- популяризація та поширення знань про Славутич в Україні та за кордоном, співпраця з органами влади інших країн, міжнародними організаціями, зарубіжними установами з метою промоції міста;
- розширення та поглиблення співпраці із містами-партнерами.
Виконання Програми дасть змогу:
- налагодити ефективну систему інформування громади про роботу міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів;
- забезпечити відкритість та прозорість діяльності виконавчих органів влади;
- забезпечити рівні можливості серед громадян щодо одержання, використання та поширення інформації;
- налагодити постійний діалог міської влади з громадою міста з метою залучення жителів до обговорення та участі у вирішенні питань міського значення;- забезпечити жителів міста Славутича безкоштовними інформаційними бюлетенями, іншими друкованими засобами масової інформації;
- забезпечити взаємодію громадян з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в реалізації зворотного зв’язку, більш оперативного реагування на критичні зауваження громадян;- підвищити результативність виконання міською владою своїх завдань та збільшити відповідальність у її представників перед громадою міста.
- забезпечити створення об’єктивної суспільної думки стосовно органів місцевого самоврядування і підвищити рівень довіри громади до них на основі отримання повної та всебічної інформації про їх діяльність.
V. Напрями діяльності та заходи Програми
№ з/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання | Перелік заходів програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Загальний обсяг фінансування (тис. грн) |
Очікуваний результат |
||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 |
||
1 | Сприяння діяльності засобів масової інформації |
Укладання угод із ЗМІ: |
2016-2020 |
Відділ інформації та зв’язків з громадськістю, відділ бухгалтерського обліку |
місцевий бюджет | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 |
Отримання жителями міста на системній основі інформаційних послуг, що надасть можливість сформуватисвідоме медіа-споживання та критичну оцінку наданої інформації |
||
на надання інформаційних послуг у інформаційному щотижневику (газета) |
116,6 | 135,0 | 135,0 | 135,0 | 135,0 | ||||||||
на випуск святкових номерів щотижневика у кольорі |
5,7 | - | - | - | - | ||||||||
на надання інформаційних послуг по важливим питанням життєдіяльності міста у щомісячному інформаційному бюлетню |
75,0 | 144,0 | 144,0 | 144,0 | 144,0 | ||||||||
на виготовлення телевізійних сюжетів . Підготовка та розміщення інформаційних матеріалів, новин, анонсів на сайті «Славутицька міська громада» та сторінці facebook |
190,4 | 195,0 | 200,0 | 210,0 | 220,0 | ||||||||
2 | Забезпечення зовнішньо-інформаційної політики соціального спрямування |
Організація розробки та виготовлення друкованої зовнішньо-інформаційної продукції (сітілайти, білборди, листівки, афіша, інша друкована продукція соціального спрямування) Проведення інформаційних компаній |
2016-2020 |
Відділ інформації та зв’язків з громадськістю, міський цент соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, управління інфраструктури та капітального будівництва, КП «ЖКЦ», КП «УЖКГ» |
Місцевий бюджет |
- | 42,8 | 43,0 | 43,5 | 43,5 |
Формування у жителів міста духовності, патріотизму, здорового способу життя, активної життєвої позиції, екологічного мислення |
||
3 | Вивчення стану розвитку громадянського суспільства в місті та суспільної думки жителів міста |
Проведення соціологічних досліджень з актуальних питань діяльності органів місцевого самоврядування, вирішення проблем життєдіяльності міста. Організація тренінгів, навчань. Проведення круглих столів, консультацій з громадськістю. Здійснення моніторингу ЗМІ, Інтернет- простору, соціальних медіа. Сприяння діяльності громадських організацій, спілок, об'єднань. Підтримка створеної системи місцевих петицій |
2016-2020 |
Відділ інформації та зв’язків з громадськістю, Соціально-психологічний центр, відділ інформаційних технологій та електронного врядування |
Місцевий бюджет |
- - |
5,0 2,0 |
5,0 2,0 |
5,0 2,0 |
5,0 2,0 |
Отримання достовірних матеріалів щодо основних тенденцій суспільно-політичного життя міста, проблемних питань |
||
4 |
Проведення інформаційних та публічних заходів |
Інформування населення щодо виконання місцевих програм соціально-економічного, культурного розвитку. Організація па проведення загальноміських заходів, фестивалів, свят, конкурсів, заходів до визначних подій, ювілейних і пам'ятних дат, спортивних змагань. |
2016-2020 |
Відділ інформаційних технологій та електронного врядування, відділ інформації та зв’язків з громадськістю, управління економіки та соціального розвитку міста відділ культури, національностей та релігій, відділ молоді та спорту |
Місце вий бюджет |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвитку |
у межах фінансування затверджених програм соціально-економічного та культурного розвит ку |
у межах фінансування затверджених програм соціальноекономічного та культурного розвит ку |
у межах фінансування затверджених програм соціальноекономічного та культурного розвит ку |
у межах фінансування затверджених прог рам соціально-економічного та культурного розвит ку |
Забезпечення створення об’єктивної суспільної думки стосовно діяльності органів місцевого самоврядування | ||
5 |
Забезпечення реалізації конституційного права громадян на вільний доступ до інформації |
Вчасне оприлюднення матеріалів сесій, депутатських комісій міської ради, нормативно-правових та регуляторних актів, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови Забезпечення онлайн трансляції сесій Славутицької міської ради, засідань виконавчого комітету, Громадської ради з розвитку міста, Громадської ради при виконавчому комітеті, інших заходів органів місцевого самоврядування |
2016-2020 |
Відділ з питань діловодства, звернень громадян та контролю, відділ інформаційних технологій та електронного врядування |
Місцевий бюджет |
- | - | - | - | - | Забезпечення відкритості та прозорість діяльності виконавчих органів влади, підвищення рівня довіри громадян до діяльності органів влади |
||
6 |
Внутрішня і зовнішня промоція міста Славутича |
Організація та проведення у Славутичі загальноміських, культурно-мистецьких, спортивних заходів різних рівнів (фестивалі, конференції, форуми, концерти, виставки, ярмарки, свята, конкурси, змагання, інші заходи). Забезпечення участі представників міста у культурно-мистецьких, освітньо-наукових заходах, конкурсах, змаганнях, семінарах, конференціях, тренінгах різного рівня участі. Видання промоційних друкованих |
2016-2020 |
Відділ культури, національностей та релігій, відділ молоді та спорту, управління освіти та науки, відділ інформації та зв’язків з громадськістю |
Місцевий бюджет |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвитку |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвитку |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвитку |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвитку |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвитку |
Популяризація Славутича, як інтелектуаль ного, культурного, спортивного, центру. Стимулюван ня виробництва продукції сувенірного та презентаційного характеру |
||
7 |
Виготовлення та розповсюдження промоційної продукції |
Розробка та виготовлення сувенірної продукції (пакети, парасольки, шоколадки, ручки, олівці, сумки, рамки, магніти, елементи упаковки, тощо), Підготовка та видання друкованої продукції (календарі, буклети, щоденники, архітектурно-інформаційні довідники, листівки, путівник, збірники, журнали, тощо), Створення відеоматеріалів, спрямованих на поширення знань про місто, його інвестиційну привабливість. Створення високоякісної фотоінформаційної продукції. |
2016-2020 |
Відділ інформації та зв’язків з громадськістю, відділ культури, національностей та релігій, КП «АРР» |
Місцевий бюджет |
55,0 | 150,0 | 120,0 | 110,0 | 90,0 | Поширення знань про місто, його історію, створену соціальну інфраструктуру, економічно-інвестиційний потенціал тощо |
||
8 |
Розробка та популяризація бренд-буку міста Славутича |
Відпрацювання концепції Бренд-буку Обговорення ідеї широким загалом Розробка та запровадження бренд-буку. |
2017-2020 |
Відділ інформації та зв’язків з громадськістю, КП «АРР» |
Місцевий бюджет |
- | 50,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | Підвищення рівня впізнаваності міста, його ідентифіка ція |
||
9 |
Розроблення проектів та сприяння їх втілення щодо привабливого зовнішнього вигляду міста |
Розроблення дизайну вітального напису при в’їзді у місто Благоустрій території Поновлення карти-схеми Відновлення роботи фонтанів Встановлення декоративних елементів |
2016-2020 |
Управління інфраструктури та капітального будівництва, КП «ЖКЦ», КП «УЖКГ» |
Місцевий бюджет |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвитку |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвит ку |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвит ку |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвит ку |
у межах фінансування затверджених програм соціально економічного та культурно го розвит ку |
Підвищення привабливості міста. Створення комфортних умов перебування | ||
10 |
Створення та розвиток туристичної привабливості Славутича |
Створення та підтримка роботи промоційного сайту Розвиток туристичної інфраструктури Створення сучасної вело структури міста Активізація готельного та ресторанного бізнесу Запровадження громадських ініціатив щодо поширення в Інтернеті та соціальних мережах інформації про Славутич |
2016-2020 |
Управління економіки та соціального розвитку міста, відділ культури, національностей та релігій, відділ інформаційних технологій та електронного врядування, відділ молоді та спорту |
Місцевий бюджет |
- | 100,0 | - | - | - | Покращення якості обслуговуван ня туристів, залучення інвестицій |
||
11 |
Розвиток міжнародного співробітництва |
Розвиток співпраці із містам-партнерами (Калінковичі, Айзкраукле, Вісагінас ) Пошук міст-партнерів серед країн, що будували Славутич, інших країн та встановлення дружніх зв’язків. Міжнародний обмін делегаціями Реалізація спільних міжнародних проектів. |
2016-2020 |
Відділ інформації та зв’язків з громадськістю, управління освіти і науки, управління економіки та соціального розвитку міста, відділ культури, національностей та релігій, відділ інформаційних технологій та електронного врядування |
Місцевий бюджет |
- | 70,0 | 80,0 | 80,0 | 80,0 | Отримання та обмін міжнародним досвідом, реалізація спільних проектів, залучення інвестицій. | ||
- Координація та контроль за ходом виконання Програми
Відділ інформації та зв’язків із громадськістю виконавчого комітету Славутицької міської ради здійснює координацію дій між виконавцями програми, визначає порядок взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків) та забезпечує звітування про виконання Програми.
Контроль за виконанням Програми здійснюють заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та постійна комісія ради з питань інформаційних технологій, молоді та спорту.