СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про прогноз міського бюджету міста Славутича на 2021-2022 роки
10209100000
(код бюджету)
Відповідно до статей 75, 751 Бюджетного кодексу України, п.23 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Славутицька міська рада вирішила:
- Затвердити прогноз міського бюджету міста Славутича на
2021-2022 роки, що додається. - Контроль за виконанням цього рішення покласти на депутатську комісію з питань бюджету, фінансів, податкової політики (Костянтин Джалалян ).
Міський голова | Юрій ФОМІЧЕВ |
___________________
№ _________________
Начальник управління фінансів Галина Зайченко __________________ |
Заступник міського голови Олександр Линкевич _____________________ |
Завідуючий відділу з питань діловодства, звернень громадян та контролю Лариса Нікітіч __________________ |
Заступник міського голови Михайло Шинкаренко ____________________ |
Начальник відділу правової та кадрової роботи Інна Кицун __________________ |
Перший заступник міського голови Віктор Шевченко ____________________ |
Голова бюджетної комісії Костянтин Джалалян ___________________ Голова постійної комісії з питань правопорядку та законності ___________________ Олена Радченко |
Секретар міської ради Володимир Борисов ____________________ |
Прогноз міського бюджету міста Славутича
на 2021 -2022 роки
- Загальна частина
Прогноз міського бюджету міста Славутича на 2021-2022 роки (далі - Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного та Податкового кодексів України, Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2020—2022 роки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 року №555, зі змінами від 23.10.2019 № 883, листів Міністерства фінансів України від 05.09.2019 № 05110-14-6/22263 «Про особливості складання проєкту місцевого бюджету на 2020 рік та прогнозу місцевого бюджету на 2021-2022 роки», від 18.10.2019 № 05110-14-6/26381 «Про обсяги міжбюджетних трансфертів на 2021-2022 роки у розрізі місцевих бюджетів», міських (регіональних) цільових програм та інших законодавчих актів з питань бюджету та міжбюджетних відносин з урахуванням комплексного аналізу економічної ситуації, стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку міста.
Метою Прогнозу є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом в місті Славутич як складової системи управління державними фінансами, встановлення взаємозв'язку між стратегічними цілями розвитку громади та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.
Основними завданнями Прогнозу на середньострокову перспективу є: забезпечення реалізації заходів з ефективного використання економічного потенціалу міста; підтримка структурних реформ в реальному секторі економіки; залучення інвестицій в економіку; зміцнення фінансово-економічної самостійності міського бюджету; підвищення ефективності управління бюджетними коштами; подальша оптимізація бюджетних видатків; удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах.
Прогноз міського бюджету базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.
Під час реалізації Прогнозу очікується, що бюджетні нововведення забезпечать бюджетну самостійність та фінансову незалежність міського бюджету, сприятимуть створенню реального підґрунтя для виконання органами місцевого самоврядування своїх повноважень в частині надання якісних суспільних послуг та ефективному функціонуванню бюджетної системи.
Прогноз міського бюджету на 2021-2022 роки включає індикативні прогнозні показники міського бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних проєктів, взаємовідносин міського та інших місцевих бюджетів. - Основні індикативні прогнозні показники міського бюджету
Індикативні прогнозні показники міського бюджету є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності на 2021 та 2022 роки.
При здійсненні прогнозу міського бюджету на 2021-2022 роки застосовані такі основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України:
у (%)Прогноз за базовим сценарієм 2021 рік 2022 рік Індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) 105,3 105,1 Індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) 108,0 106,1
Під час розрахунку враховано такі соціальні стандарти:Показники 2020 рік 2021 рік 2022 рік Мінімальна заробітна плата: – з 1 січня року (гривні) 4 723 5 003 5 290 – темпи росту (відсоток) 13,2 5,9 5,7 Посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: – з 1 січня року (гривні) 2 102 2 270 2 445 – темпи росту (відсоток) 9,4 8,0 7,7
Прогнозування міського бюджету на 2021-2022 роки застосовується з метою досягнення таких результатів:
- зміцнення фінансової спроможності міського бюджету;
- поліпшення адміністрування місцевих податків i зборів та забезпечення позитивної динаміки їх надходжень;
- спрощення процесу управління бюджетними коштами;
- визначення i дотримання чітких пріоритетів у сфері видатків міського бюджету з метою підвищення стандартів життя і рівня добробуту громадян;
- удосконалення системи результативних показників у рамках застосування програмно-цільового методу під час складання та виконання міського бюджету з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах;
- підвищення відповідальності головних розпорядників бюджетних коштів за ефективне та раціональне використання бюджетних коштів, посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету. - Дохідна спроможність міського бюджету
Прогноз доходів міського бюджету на 2021-2022 роки розроблено з урахуванням заходів, спрямованих на реалізацію бюджетно-податкової політики, впровадження економічних реформ з метою встановлення сприятливих умов для ведення бізнесу, оптимізації інвестиційних процесів шляхом створення умов взаємодії інвесторів з містом, посилення позитивних тенденцій в усіх сферах економіки міста на основі норм чинного Податкового і Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів із врахуванням подальшої децентралізації.
Пріоритетними завданнями на подальше економічне зростання є:
- розширення бази оподаткування;
- забезпечення стабільності податкової системи, спрямованої на підвищення ефективності податкового адміністрування, в тому числі місцевих податків і зборів;
- мінімізація можливостей для зловживань.
Це може бути досягнуто, в тому числі в результаті запровадження податкового контролю за відповідністю доходів і витрат громадян; заходів, спрямованих на легалізацію виплати заробітної плати; подальше зниження податкового навантаження на заробітну плату з метою збільшення її розміру, в тому числі шляхом попередження випадків її свідомого заниження роботодавцями, надання податкової соціальної пільги.
На 2021 рік міський бюджет міста Славутича по доходах прогнозується в обсязі 324 494 081 грн, що на 12 191 446 грн, або на 3,9 % більше ніж у 2020 році, у тому числі дотації з державного та місцевого бюджету у сумі 31 221 375 грн, що на 61 475 грн більше ніж у 2020 році, субвенції з державного та місцевого бюджету у сумі 37 712 232 грн, що на 758 773 грн менше ніж у 2020 році.
Із загального обсягу бюджету доходи загального фонду прогнозуються в сумі 314 607 534 грн, що на 11 668 056 грн, або на 3,8 % більше ніж у 2020 році, спеціального фонду – 9 886 547 грн, що на 523 390 грн, або на 5,6% більше ніж у 2020 році.
На 2022 рік міський бюджет міста Славутича по доходах прогнозується у обсязі 330 844 950 грн, що на 103 361 849,61 грн, або на 5,1 % більше ніж у 2021 році, у тому числі дотації з державного та місцевого бюджету у сумі 31 283 665 грн, що на 62 290 грн більше ніж у 2020 році, субвенції з державного та місцевого бюджету у сумі 40 159 164 грн, що на 2 446 932 грн більше ніж у 2020 році.
Із загального обсягу бюджету доходи загального фонду прогнозуються в сумі 330 844 950 грн, що на 16 237 416 грн, або на 5,1 % більше ніж у 2021 році, спеціального фонду – 10 390 761 грн, що на 504 214 грн, або на 5,1 % більше ніж у 2021 році.Індикативні прогнозні показники доходів міського бюджету міста Славутича
на 2021 та 2022 роки(грн) Код Найменування коду бюджетної класифікації 2021 рік (прогноз) 2022 рік (прогноз) Загальний фонд - всього 314 607 534,00 330 844 950,00 у тому числі: Доходи без урахування міжбюджетних трансфертів – разом, у тому числі: 245 673 927,00 259 402 121,00 11010000 Податок та збір на доходи фізичних осіб 204 520 886,00 215 925 356,00 11020000 Податок на прибуток підприємств 106 774,00 112 220,00 14020000 Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) 586 489,00 616 400,00 14030000 Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) 2 501 107,00 2 628 663,00 14040000 Акцизний податок з реалізації сібєктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів 4 519 808,00 4 750 318,00 18000000 Місцеві податки 31 978 285,00 33 609 178,00 21010300 Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету 29 589,00 31 098,00 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції 3 657,00 3 844,00 22012500 Плата за надання інших адміністративних послуг 974 272,00 1 023 960,00 22090000 Державне мито 187 692,00 197 264,00 24060300 Інші надходження 42 120,00 44 268,00 Інші надходження загального фонду 223 248,00 459 552,00 Міжбюджетні трансферти – разом, у тому числі: 68 933 607,00 71 442 829,00 41033900 Освітня субвенція 33 362 600,00 35 587 700,00 41020000 Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам 30 000 000,00 30 000 000,00 41040000 Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 1 221 375,00 1 283 665,00 41050000 Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 4 349 632,00 4 571 464,00 Спеціальний фонд – всього 9 886 547,00 10 390 761,00 у тому числі: 19010000 Екологічний податок 168 048,00 176 619,00 25000000 Власні надходження бюджетних установ 9 554 231,00 10 041 497,00 Бюджет розвитку – разом, у тому числі: 164 268,00 172 645,00 31030000 Кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності 105 300,00 110 670,00 33010000 Кошти від продажу землі 58 968,00 61 975,00 Інші надходження спеціального фонду 0,00 0,00 Міжбюджетні трансферти – разом 0,00 0,00 РАЗОМ доходів 324 494 081,00 341 235 711,00 - Фінансове забезпечення пріоритетних напрямів розвитку
Ключовим завданням бюджетної політики в місті Славутичі залишатиметься забезпечення макроекономічної стабільності, стійкості та збалансованості бюджетної системи, підвищення якості надання суспільних послуг.
Прогнозні показники видатків міського бюджету на 2021-2022 роки розроблено на основі показників дохідної частини міського бюджету та подальшого підвищення мінімальних соціальних стандартів.
У прогнозних показниках враховані вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ, на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, теплопостачання та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами.
Прогнозом видатків міського бюджету враховані обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально - культурної сфери, надання встановлених власних соціальних гарантій для малозахищених категорій громадян, підтримку в належному стані об'єктів житлово - комунального господарства, інших об'єктів інфраструктури міста, впровадження заходів з енергозбереження, а також виконання в межах фінансових можливостей місцевих програм.
На 2021 рік міський бюджет міста Славутич по видатках прогнозується в обсязі 320 654 906 грн, що на 6 882 784 грн, або на 2% більше ніж у 2020 році.
Із загального обсягу бюджету видатки загального фонду прогнозуються в сумі 298 776 714 грн, що на 12 142 654 грн, або на 4 % більше ніж у 2020 році, спеціального фонду – 21 878 192 грн, що на 19 025 281 грн, або на 46 % менше ніж у 2020 році.
На фінансування установ соціально-культурної сфери прогнозується передбачити 192 281 826 грн, що на 7 020 884грн, або на 4 % більше ніж у 2020 році, в тому числі на утримання:
- установ освіти – 136 351 410 грн, що на 9 023 272 грн, або на 7 % більше ніж у 2020 році;
- установ охорони здоров’я – 14 082 970 грн, що на 4 108 670 грн, або на 23 % менше ніж у 2020 році;
- установ культури і мистецтва – 12 227 292 грн, що на 615 429 грн, або на 5 % більше ніж у 2020 році;
- установ фізичної культури і спорту – 15 849 041 грн, що на 797 720 грн, або на 5 % більше ніж у 2020 році;
- установ соціального захисту та соціального забезпечення – 13 771 113 грн, що на 693 133 грн, або на 5 % більше ніж у 2020 році.
На 2022 рік міський бюджет міста Славутича по видатках прогнозується в обсязі 337 396 536 грн, що на 16 741 630 грн, або на 5 % більше ніж у 2021 році.
Із загального обсягу бюджету видатки загального фонду прогнозуються в сумі 314 402 554 грн, що на 15 625 840 грн, або на 5 % більше ніж у 2021 році, спеціального фонду – 22 993 982 грн, що на 1 115 790 грн, або на 5 % більше ніж у 2021 році.
На фінансування установ соціально-культурної сфери прогнозується передбачити 202 611 806 грн, що на 10 329 980 грн, або на 5 % більше ніж у 2021 році, в тому числі на утримання:
- установ освіти – 143 828 940 грн, що на 7 477 530 грн, або на
5 % більше ніж у 2021 році;
- установ охорони здоров’я – 14 801 200 грн, що на 718 230 грн, або на 5 % більше ніж у 2021 році;
- установ культури і мистецтва – 12 850 884 грн, що на 623 592 грн, або на 5 % більше ніж у 2021 році;
- установ фізичної культури і спорту – 16 657 342 грн, що на 808 301 грн, або на 5 % більше ніж у 2021 році;
- установ соціального захисту та соціального забезпечення – 14 473 440 грн, що на 702 327 грн, або на 5 % більше ніж у 2021 році.
Індикативні прогнозні показники міського бюджету
міста Славутича на 2021-2022 роки
за видатками та кредитуванням
Код | Найменування коду бюджетної класифікації | Обсяг, грн | |
2021 рік (прогноз) | 2022 рік (прогноз) | ||
Загальний фонд разом, у т.ч.: | 298 776 714,00 | 314 402 554,00 | |
|
298 776 714,00 | 314 402 554,00 | |
0100 | Державне управління | 37 894 238,00 | 39 826 844,00 |
1000 | Освіта | 136 351 410,00 | 143 828 940,00 |
2000 | Охорона здоров’я | 14 082 970,00 | 14 801 200,00 |
3000 | Соціальний захист та соціальне забезпечення | 13 771 113,00 | 14 473 440,00 |
4000 | Культура і мистецтво | 12 227 292,00 | 12 850 884,00 |
5000 | Фізична культура і спорт | 15 849 041,00 | 16 657 342,00 |
6000 | Житлово-комунальне господарство | 10 104 246,00 | 10 619 563,00 |
7000 | Економічна діяльність | 9 005 467,00 | 9 464 745,00 |
8000 | Інша діяльність | 1 944 302,00 | 1 908 082,00 |
9000 | Міжбюджетні трансферти | 47 546 635,00 | 49 971 514,00 |
9110 | в т. ч. реверсна дотація | 47 546 635,00 | 49 971 514,00 |
2. Кредитування | 0,00 | 0,00 | |
Спеціальний фонд разом, у т. ч.: | 21 878 192,00 | 22 993 982,00 | |
|
21 878 192,00 | 22 993 982,00 | |
0100 | Державне управління | 0,00 | 0,00 |
1000 | Освіта | 9 465 419,00 | 9 948 156,00 |
2000 | Охорона здоров’я | 0,00 | 0,00 |
3000 | Соціальний захист та соціальне забезпечення | 30 337,00 | 31 884,00 |
4000 | Культура і мистецтво | 208 494,00 | 219 128,00 |
5000 | Фізична культура і спорт | 0,00 | 0,00 |
6000 | Житлово-комунальне господарство | 0,00 | 0,00 |
7000 | Економічна діяльність | 12 005 894,00 | 12 618 195,00 |
8000 | Інша діяльність | 168 048,00 | 176 619,00 |
9000 | Міжбюджетні трансферти | 0,00 | 0,00 |
2. Кредитування | 0,00 | 0,00 | |
Всього (видатки та кредитування) | 320 654 906,00 | 337 396 536,00 |
Індикативні прогнозні показники міського бюджету міста Славутича на 2021-2022 роки за фінансуванням
Код | Найменування коду бюджетної класифікації | Обсяг, грн | |
2021 рік (прогноз) | 2022 рік (прогноз) | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
Загальне фінансування - всього, у тому числі: |
11 991 645,00 | 12 603 221,00 | |
Загальний фонд – всього | 0,00 | 0,00 | |
у тому числі: | |||
600000 | Фінансування за активними операціями | ||
602000 | Зміни обсягів бюджетних коштів | ||
602400 | Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) | ||
Спеціальний фонд – всього | 11 991 645,00 | 12 603 221,00 | |
у тому числі: | |||
400000 | Фінансування за борговими операціями | -3 839 175,00 | -3 839 175,00 |
401000 | Запозичення | ||
401200 | Зовнішні запозичення | ||
401202 | Середньострокові зобов'язаннання | ||
402000 | Погашення | -3 839 175,00 | -3 839 175,00 |
402200 | Зовнішні зобов'язання | -3 839 175,00 | -3 839 175,00 |
402202 | Середньострокові зобов'язаннання | -3 839 175,00 | -3 839 175,00 |
600000 | Фінансування за активними операціями | 15 830 820,00 | 16 442 396,00 |
602000 | Зміни обсягів бюджетних коштів | 15 830 820,00 | 16 442 396,00 |
602400 | Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) | 15 830 820,00 | 16 442 396,00 |
Індикативні прогнозні показники місцевого боргу та гарантованого територіальною громадою міста Славутича боргу на 2021-2022 роки
Обсяг, грн | ||
2021 рік (прогноз) | 2022 рік (прогноз) | |
1 | 2 | 3 |
Місцевий борг - разом | 9 597 937,00 | 5 758 762,00 |
Внутрішній борг | 0,00 | 0,00 |
|
0,00 | 0,00 |
2. Забогованість перед банківськими установами | 0,00 | 0,00 |
Зовнішній борг | 9 597 937,00 | 5 758 762,00 |
|
9 597 937,00 | 5 758 762,00 |
Північна Екологічна Фінансова Корпорація (НЕФКО) | 9 597 937,00 | 5 758 762,00 |
Гарантований територіальною громадою міста борг - разом | 0,00 | 0,00 |
Внутрішній борг | 0,00 | 0,00 |
|
0,00 | 0,00 |
2. Забогованість перед банківськими установами | 0,00 | 0,00 |
Зовнішній борг | ||
|
0,00 | 0,00 |
Міжнародний банк реконструкції та розвитку | ||
Північна Екологічна Фінансова Корпорація (НЕФКО) | 0,00 | 0,00 |
Начальник управління фінансів Галина ЗАЙЧЕНКО