ОПИС ДОКУМЕНТУ

Дата:

25.11.2016

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 6.2
6-2 Положання ЦСССДМ додаток1

Додаток 1
до рішення Славутицької міської ради
________________№ ______________
 
 
 
Положення
 про комунальний заклад «Славутицький міський центр
  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді»
    Славутицької міської ради Київської області
 
 
І. Загальні положення
 
1.1. Славутицький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Славутицької міської ради Київської області (далі - Центр) - спеціальний комунальний заклад, що проводить соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
 
1.2. Центр належить до єдиної державної мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, яка складається з республіканського (Автономної республіки Крим), обласних, Київського та Севастопольського міських, районних, міських, районних у містах, селищних та сільських центрів.
 
1.3. Центр утворюється, реорганізується та ліквідується Славутицькою міською радою Київської області, належить до сфери її управління.
Центр є підзвітним та підконтрольним Славутицькій міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету Славутицької міської ради.
Організаційно-правове, методичне та інформаційне забезпечення Центру здійснює Київський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
 
1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації, рішеннями Київської обласної ради, наказами директора Київського обласного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді, рішеннями Славутицької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Кодексом етики, честі, порядності, добросовісного та ефективного управління Славутицької територіальної громади, Статутом територіальної громади м. Славутича, регламентами Славутицької міської ради та її виконавчого комітету, відповідними документами системи управління якістю, цим положенням та іншими нормативно - правовими актами з питань сім’ї, дітей та молоді.
1.5.  Основними принципами діяльності Центру є:
-  законність;
-  соціальна справедливість;
-  системність;
-  раннє виявлення та надання допомоги сім 'ям, дітям та молоді,           які перебувають у складних життєвих обставинах;
-  конфіденційність та відповідальність за дотримання етичних та
правових норм;

  • додержання і захист прав людини;
  • адресність та індивідуальний підхід;
  • добровільність вибору в отриманні чи відмові від отримання       соціальних послуг;
  • комплексність та системність під час надання соціальних послуг;
  • дотримання державних стандартів і нормативів соціальних   послуг;
  • максимальна ефективність використання бюджетних та позабюджетних коштів.

 
1.6. Центр є неприбутковою організацією. Фінансування Центру здійснюється за рахунок коштів передбачених у місцевому бюджеті, надходжень коштів із державного та обласного бюджетів для фінансування заходів на виконання державних та галузевих програм з питань сім’ї, дітей та молоді, а також за рахунок спонсорської, благодійної та гуманітарної допомоги.    
 
1.7. Центр очолює директор Центру, який призначається на посаду і звільняється з посади,  в установленому порядку, розпорядженням міського голови за погодженням з регіональним центром.
 
 
ІІ. Основні завдання
 
2.1. Забезпечення участі Центру у виконанні загальнодержавних та інших соціальних програм з питань соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю.
Проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей, дітей та молоді.
 
2.2. Виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги.
 
2.3. Здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах.
 
2.4. Забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю.
 
 
ІІІ. Функції
 
Центр відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Здійснює заходи щодо:
- виявлення та обліку сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
- соціальної та/або психологічної підтримки учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, організації надання їм допомоги з урахуванням визначених потреб;
- соціальної та психологічної адаптації дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, з метою підготовки до самостійного життя;
- соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;
- інформування населення про соціальні послуги, які надаються відповідно до законодавства.
 
3.2. Проводить оцінку потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі сімей учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, визначає види соціальних послуг та методи соціальної роботи.
 
3.3. Надає соціальні послуги сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі особам, які постраждали від насильства в сім’ї та торгівлі людьми та у разі потреби здійснює їх соціальний супровід.
         
3.4. За повідомленням установ виконання покарань здійснює соціальний патронаж осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі на певний строк.
 
3.5. Проводить соціологічні дослідження та опитування з метою визначення проблем сімей, дітей та молоді. Впроваджує нові соціальні технології, спрямовані на недопущення, мінімізацію чи подолання складних життєвих обставин.
 
3.6. Проводить у сім’ях, серед дітей та молоді за місцем проживання інформаційно - просвітницьку роботу,    спрямовану на формування стандартів позитивної поведінки, здорового способу життя шляхом розповсюдження соціальної реклами та проведення консультацій.
  
3.7. Узагальнює на місцевому рівні статистичні дані та готує інформаційно-аналітичні матеріали стосовно проведеної соціальної роботи, які подає Київському обласному центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та виконавчому комітету Славутицької міської ради.
 
3.8. За поданням управління соціального захисту населення здійснює контроль за цільовим використанням допомоги при народженні дитини і створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей.   
 
3.9.  Взаємодіє з органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами. Сприяє громадським організаціям та іншим об’єднанням громадян у реалізації соціально значущих ініціатив і проектів. 
         
3.10.  Здійснює заходи щодо розробки та поширення соціальної реклами та організації роботи із засобами масової інформації.
 
3.11. Створює, відповідно до законодавства України, спеціалізовані формування та забезпечує їх функціонування. 
 
3.12. Залучає громадськість до проведення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю. Сприяє добровільній, доброчинній, соціально-корисній діяльності дітей та молоді в розвитку волонтерського руху.
 
3.13. Залучає міжнародну фінансову та технічну допомогу, а також надає гуманітарну та іншу допомогу сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
 
3.14. Інформує населення про цілі та завдання проекту Всесвітньої організації охорони здоров’я «Здорові міста» та здійснює організаційно-методичне забезпечення заходів по впровадженню проекту.
 
3.15. Забезпечує захист персональних даних сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, відповідно до Закону України   «Про захист персональних даних».
 
3.16. Забезпечує виконання вимог документації системи управління якістю. Дотримується державних стандартів і нормативів під час проведення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю.
 
 
ІV. Права
 
Центр має право:
4.1. Вносити Міністерству соціальної політики України, Київському обласному центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді, органам місцевого самоврядування пропозиції щодо вдосконалення соціальної роботи з сім’ями,  дітьми та молоддю.
 
4.2. Подавати пропозиції до проектів місцевого бюджету з питань, що належать до його компетенції.
 
4.3. Укладати в установленому порядку договори з підприємствами, установами, громадськими організаціями (в тому числі іноземними), про проведення робіт, спрямованих на виконання покладених на нього завдань у порядку, встановленому чинним законодавством України.
 
4.4. Залучати фахівців інших закладів, установ та організацій різних форм власності для здійснення соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, в установленому порядку одержувати від підприємств, установ та організацій інформацію з питань, що належать до його компетенції.
 
4.5. Вживати заходів для забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів сімей, дітей та молоді.
 
4.6. Здійснювати посередництво у представництві інтересів сімей, дітей та молоді.
 
4.7. Повідомляти відповідні органи про посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства з питань проведення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю.
 
4.8. Володіти та користуватися майном, переданим йому
 
4.9. Проводити роботу щодо збору та надання благодійної (гуманітарної) допомоги потенційним отримувачам соціальних послуг Центру.
 
4.10. Вивчати досвід роботи за проектом Всесвітньої організації охорони здоров`я «Здорові міста» в Україні та в інших державах.
 
 
V. Організація роботи
 
5.1. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням державного Герба України, штампи та бланки із своїм найменуванням та символікою.
 
5.2. Діяльність Центру фінансується за рахунок коштів місцевих бюджетів та інших джерел не заборонених законодавством.
 
5.3. Майно центру складають основні та оборотні засоби, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі. Майно Центру є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління.   
 
5.4. Джерелом формування майна Центру є:
- майно, передане йому Славутицькою міською радою Київської області;
- майно, придбане в іншого підприємства, організації;
- інше майно набуте на підставах, не заборонених законодавством.
 
5.5. Центр надає послуги на безоплатній основі.
 
5.6. Гранична чисельність працівників Центру встановлюється Славутицькою міською радою Київської області, згідно з типовими структурою і штатами, погодженими з фінансовим управлінням Славутицької міської ради Київської області.
 
5.7. Умови оплати праці працівників Центру визначаються Кабінетом Міністрів України, регулюються наказами Міністерства соціальної політики України.
 
5.8. Особливі умови роботи працівників Центру, регулюються колективним договором, в межах чинного законодавства.  
 
5.9. Центр у своїй діяльності забезпечує дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних».
 
 
VІ. Директор центру
 
6.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю та організовує роботу Центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і функцій, законність прийнятих ним рішень.
 
6.2. Забезпечує створення належних умов праці, дотримання правил техніки безпеки, санітарно – гігієнічних умов і пожежної безпеки, тощо.
 
6.3. Видає в межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання.
 
6.4. Забезпечує ефективне виконання покладених на Центр завдань щодо участі у реалізації державної політики у сфері соціальної роботи з сім`ями, дітьми та молоддю.
 
6.5. Складає в установленому порядку штатний розпис Центру в межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці відповідно до типової структури і штатної чисельності, що затверджується Міністерством соціальної політики України.
 
6.6. Затверджує положення про структурні підрозділи Центру, посадові інструкції його працівників та правила внутрішнього трудового розпорядку. Розподіляє обов’язки між працівниками Центру.
 
6.7. Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками центру звернень громадян, громадських об`єднань, державних та недержавних підприємств, установ та організацій з питань, які стосуються діяльності Центру.
 
6.8. Відповідає за ведення бухгалтерського та статистичного обліку, складання звітності і подання її в установлені строки відповідним органам.  Подає пропозиції до проектів відповідних бюджетів з питань, що належать до його компетенції.
 
6.9. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Центру.
 
6.10. Вносить на розгляд проекти рішень Славутицької міської ради та виконавчого комітету Славутицької міської ради, розпоряджень міського голови, пропозиції з питань, що належать до компетенції Центру.
 
6.11. Здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів та іншої службової документації на паперових та електронних носіях.
           
6.12. Укладає договори, відкриває рахунки в органах Державної казначейської служби.
 
6.13.  Розпоряджається в установленому порядку майном і коштами Центру, в межах затвердженого кошторису, у порядку визначеному чинним законодавством України.
 
6.14. Утворює в Центрі конкурсну та атестаційну комісії, організовує підвищення кваліфікації працівників Центру, проводить атестацію фахівців із соціальної роботи згідно чинного законодавства.
 
6.15. Призначає на посаду та звільняє з посади працівників Центру.
 
6.16. Приймає рішення щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Центру.
 
6.17. Утворює відповідним наказом консультаційні та методичні ради, які забезпечують діяльність на громадських засадах, для підвищення ефективності діяльності Центру і підготовки рекомендацій з питань удосконалення та поліпшення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю.
 
6.18. Бере участь у засіданнях сесій Славутицької міської ради та її виконавчого комітету.
 
6.19 Представляє Центр у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також у судах різних інстанцій та юрисдикцій.
 
6.20. Виконує вимоги документації системи управління якістю в межах своєї компетенції.
           
6.21. Здійснює інші повноваження, визначені діючим законодавством України.
 
 
 
Секретар міської ради                                                                     В.В. Борисов